Lando Norris
Örültem, hogy Charlotte jól fogadta a bejelentésemet. Igazából rettegtem a reakciójától és bár megkellett volna könnyebbülnöm, hogy ilyen jól reagált, még is valahogy feszengve léptem ki a helységből. Már a folyosó végén jártam, amikor eszembe jutott, hogy nem vettem át az új McLaren-es holmikat. Visszafordultam majd elindultam vissza, hátha még ott találom Charlotte-ot. Amint beléptem látni nem láttam, de hallottam ahogy telefonál. Majd meghallottam a nevem, és megálltam az ajtó előtt.
- Nem tartok tőle, hogy elmondja a lánynak... Gondolom van annyi esze, hogy úgy is elhagyná –szíven ütött amiért ezt mondja, és már tényleg eszemben sem volt elmondani az igazat Alinanak.
- Hát, ha elmondja és balhét csinál, a lány a rajongók úgy is Landonak hinnének --hallottam ahogy pakolgat valamit a fal mögött és közben egyre jobban azt éreztem, hogy Charlotte hátba szúrt. Egyébként is azt hittem csak ketten tudunk erről az egészről! Erre valakivel most beszél ki!
- Ne idegesíts már! Lando egy gyerek! Lehet a lány hamarabb ráun mint, hogy kiderüljön az igazság --nem bírtam tovább hallgatni, kicsaptam az ajtót majd ismét végig trappoltam a folyosón.
Nem vagyok gyerek! És Charlottenak nincs igaza! Alina szeret és nem hagyna el az igazság után sem! Hisz mennyiszer adtam rá okot? És velem maradt! Feldúltan szálltam be a McLaren épület előtt álló autómba, majd ott próbáltam lenyugodni.
Alina Parker
Éppen leültem a partra Annievel együtt, amikor Lando hívást kezdeményezett. Elmosolyodtam majd felvettem a készüléket.
- Szia --köszönt a telefonba, de nem tűnt túl boldognak.
- Szia --köszöntem én is, majd Lando szótlansága megijesztett.
- Mi a baj?
- Semmi, csak hallani akartam a hangod --felelte és a pillangók megjelentek a hasamban.
- Belgiumban leszek a hétvégén, nem jönnél el velem? --örültem a meghívásnak főleg, hogy kezdett minden olyan jó lenni. De azért tartottam attól, hogy ez is csak ideig óráig tart.
- De igen, csak anyuékkal lekell beszélnem --dőltem hátra a pléden, amit a homokba terítettünk le Annievel.
- Oké. Hol vagy most? --váltott témát.
- Annievel lejöttünk a partra napozni --válaszoltam.
- Fürdőruhában vagy? –kérdezte, mire összeráncoltam a homlokom.
- Nem, télikabátban és melegítőben --nevettem a telefonba.
- Gondoltam --nevetett ő is, ami a szívemig hatolt.
- Szeretnélek látni --tette hozzá és elpirultam.
- Majd fogsz --vágtam rá, mire felsóhajtott.
- Komolyan imádom, hogy ilyen vagy --nevetett fel fáradtan.
Nem tudtam mit reagálni, csak mosolyogtam miközben Lando elkezdett mesélni a mai napi teendőiről. Addig hallgattam, míg Annie belekiabált a telefonba, hogy most már elég és kitépte a kezemből a készüléket, majd kinyomtam Landot.
- Azért engedhetted volna, hogy elköszönjek tőle --néztem rá és visszavettem a mobilt.
- Majd este telefon szexelhettek, addig bírd ki --vette fel a napszemüvegét, én pedig elvörösödtem.
- Nem is szoktunk ilyet csinálni --motyogtam az orrom alatt.
- Jaj, persze --legyintett le majd hagytam, hogy elengedjük a témát.
Július 22. csütörtök
Apa kivitt a reptérre és szinte ahogy beléptünk az épületbe, egy férfi azonnal mellém is lépett. Közölte, hogy a repülő már leszállt és felkísér a gépre. Így elköszöntem aputól, majd elindultam a férfi mellett. Amint kiléptünk a magángéphez, a lépcső mellett már Lando várt nagy mosollyal az arcán. A csomagomat elvette a pasi, így előrébb siettem és Lando karjaiba ugrottam ahogy hozzá értem.
- Szia, bébi --csókolt meg és most először hívott így.
- Szia --szívtam be mélyen az illatát.
- Gyere --húzódott el, majd megfogta a kezemet és felléptünk a magángépre.
Leültem az egyik bőrülésbe, majd Lando mellettem foglalt helyet.
- Hoztam neked valamit --jutott hirtelen eszébe és fel is pattant.
- Nincs semmilyen alkalom --néztem rá értetlenül.
- Igaz, de megláttam és eszembe jutottál --vett elő a hátizsákjából egy ezüst dobozt, majd leült mellém vissza és átnyújtotta.
- Lando, nem kellett volna –mondtam, mielőtt még megnéztem volna.
- Nem nagy dolog --vont vállat, én pedig felnyitottam a dobozt, amiben egy fehérarany karkötő volt. Egyszerű láncnak tűnt, de a szemek csavartak voltak és a fény játszott rajta.
- Nem akarom tudni, hogy ez mennyi volt --közöltem és visszaadtam a kezébe.
- Nem tetszik? --furcsa volt hallani, hogy ettől elkeseredett.
- De igen, egyszerűen csodálatos! De nem azért vagyok veled, hogy ilyen drága ajándékokkal elhalmozz --válaszoltam.
- Ja és akkor nem is vehetek neked semmit? --vette ki a dobozból a karkötőt, majd a jobb kezemet közelebb húzta.
- Lando --sóhajtottam, de nem vettem el a kezem, mert az tényleg szemét lett volna.
- Szeretlek és különleges első ajándékot akartam --csatolta be a karkötőt, de én csak a ,,szeretlek" szót ismételgettem magam. Komolyan kimondta, vagy csak én hallucinálok?
- Mi a baj? Lefagytál --nézett rám szórakozottan.
- Te azt mondtad, hogy szeretsz? Mármint őszintén? –kérdeztem, mire kisfiúsan elnevette magát.
- Igen, Alina Parker szeretlek --mondta ki, én pedig megszeppenve, de annál boldogabban néztem rá.
- Én is szeretlek –motyogtam, mire Lando nagy mosollyal megcsókolt.
- Legközelebb gyűrűt veszek, azt rögtön elkell fogadnod --mormogta szórakozottan a csókunk közbe.
- És ha nemet mondok? --cukkoltam mosolyogva.
- Akkor 365 napra elrabollak --húzott át az ölébe.
- Láttad a filmet? --zökkentem ki.
- Milyen filmet? --vonta fel a szemöldökét.
- Komolyan nem láttad? Akkor megkell néznünk –válaszoltam, aztán rádöbbentem, hogy lehet még se lenne olyan jó ötlet.
- Tudod mit, inkább még se kellene együtt megnéznünk --javítottam ki magam.
Instagram: mihalikdkamilla_iroioldal
TikTok: dkamilla
YOU ARE READING
Idegen érintés L.N | Befejezett
FanfictionAlina Parker átlagosabb, mint bárki, de minden megváltozik, amikor pletykák kereszttűzébe kerül. Míg ő hárít mindent, pár héttel később már Lando Norrisal randizik. Boldogabb, mint valaha és a rózsaszín köd miatt nem is veszi észre egy kis ideig, ho...