Huszonhetedik fejezet

3.2K 212 11
                                    

Alina Parker

Szeptember 16. csütörtök

Ahogy gondoltam is, Steven tényleg jó munkaerőnek bizonyult. Csütörtök reggel, nem kellett bemennem az étterembe, viszont délutánra jól tudtam, hogy Annie-t helyettesítenem kell. Éppen elmostam a bögrémet, amikor anya belépett a konyhába. Csodálkozva fordultam felé.

- Azt hittem már rég elmentél –jegyeztem meg, miközben ő idegesen szorongatott egy kék mappát a kezében.

- Igen, de itthon hagytam pár fontos papírt –legyintett, és közben az ebédlőasztalra ledobott papírok között keresgélt.

- Egyébként, kerestek az egyetemről --pillanatok alatt kővé dermedtem. A Landoval töltött idő, majd a dráma miatt, teljesen kiment a fejemből, hogy ezen a hétfőn, már mennem kellett volna.

- Teljesen kiment a fejemből --vallottam be, mire anya megállt és rám nézett.

- Akarsz te egyáltalán járni? Hiszen ez nem olyan dolog, ami csak úgy kimegy az ember fejéből, Alina --nézett rám anya bosszúsan. Persze, hogy akartam, de igazából fogalmam sem volt mit akarok csinálni az életben. Voltak terveim, de azok mindig csak a levegőben lógtak. Járjak egyetemre céltalanul?

- Nem tudom --feleltem végül, mire anya most már leült és úgy keresgélt tovább.

- Akkor iratkozz ki, és találj ki valami mást –sóhajtotta, mintha ez olyan egyszerű lenne.

- Csinálj meg valami tanfolyamot és menj el titkárnőnek, lehetsz az enyém is --mutatott a papírokra.

- Titkárnőnek? --kérdeztem vissza, majd hozzá léptem és szétválogattam a számlákat, meg a borítékokat.

- Egy szerződést keress, kék felirattal van ráírva a szöveg.

Pár perc alatt egy kisebb borítékban, megtaláltam a szerződést majd anya kezébe nyomtam. Aki azonnal felpattan és megölelt.

- Köszönöm, édesem! És tényleg jól állna neked a titkárnői szerep, vagy asszisztensi munka --hozta fel ismét, és őszintén elgondolkodtató volt. Nem reagáltam, de ettől függetlenül kattogtak a fogaskerek a fejemben.

Miután anya ismét elment, én is készülődni kezdtem a délutáni műszakomra. Egy barna kockás szoknyát vettem fel, majd hozzá egy fehér felsőt és a hajamat pedig leengedve hagytam. A sportcipőmet az előszobában kaptam fel és elindultam a buszhoz. Anya remekül bemászott a fejembe, vagy is inkább az ötlete és szinte úgy belemerültem a gondolataimba, hogy mire észbe kaptam, már a pizzériába léptem be. Mivel kint hűvös volt az idő, így a meleg hirtelen csapott meg az étteremben.

- Megjött, akire tizenegy óta várok --szólalt meg a pult mögül Steven, nagy mosollyal az arcán.

- Jól kezdődik, ha rám vártál --léptem én is a pult mögé, majd bementem a konyhába, ahol most apa nem tartózkodott. Az öltözőben letettem a holmimat és visszamentem az előtérbe.

- Annie éppen öt perce ment el.

- Akkor elkerültük egymást --húztam el az ajkam, majd a pult mögötti polcokhoz lehajoltam.

- Hozok poharakat, meg szalvétákat --mondtam ahogy megláttam az üres tálcát.

- Hozok én --ajánlotta fel Steven, én pedig rábólintottam, mert addig egy tiszta ruhával végig töröltem, a három szintes polcot. Eközben a pizzériába újabb vendégek érkeztek. Mivel páran már voltak az étteremben, így csak akkor tűnt fel az érkezésük, amikor Steven kijött és pakolni kezdte a poharakat.

- Felveszem a hatos asztal rendelését --léptem el tőle, majd felkaptam egy jegyzettömböt és kiléptem a pult mögül. Asztalhoz érve, pillanatok alatt belém szúródott ismét a kés. Ajtó felőli oldalon George Russell ült, míg a másik oldalon Lando Norris. Vasárnap óta nem láttam és szinte éveknek tűnt, csak a fájdalmat éreztem túl frissnek.

- Alina, beszélhetnénk? --kérdezte rögtön, ahogy észrevette a ledermedésemet.

- Nem, még is mi a fenét keresel itt? --kérdeztem dühösen, miközben George fészkelődött Landoval szemben.

- Beszélni akarod veled! Csak öt percet kérek --nézett rám könyörgő tekintettel, de én egyszerűen levegőt alig kaptam, a torkomban keletkező gombóctól.

- Valami gond van? --lépett mögém Steven, és hihetetlen, de Lando szinte azonnal felismerte és az arca szinte eltorzult.

- Ez meg mit keres itt? --állt fel a bokszból.

- Itt dolgozik, és neked nem kellene itt lenned --mondtam, de sajnos közben elcsuklott a hangom. Nem akarom, hogy lássa mennyire összetört.

- Itt dolgozik mi? Érdekes, hogy pont ide kellett jönnöd dolgozni --fordult Steven felé.

- Nem volt elég egyszer rámásznod a csajomra? --lökött egyet, az eddig mellettem álló srácon.

- Lando, állj le! --szóltam rá, de igazából teljesen összezavarodtam. Még is miért kell így reagálni? Főleg, amikor minden csak egy rohadt nagy színjáték volt a részéről?

- Úgy tudom, hogy már elintézted, hogy ne legyen a csajod! Nincs jogod a magánéletébe kotorászni!

Steven szavai a lehető legfélre érthetőbben sültek el, és inkább sikerült Lando-t még jobban felbosszantania, mint leállítania. Ahogy elidőztem Lando arcán, érdekes módon kialvatlannak tűnt és furcsa módon összetörtnek látszott. Talán tényleg jelentettem neki valamit az elmúlt időszakban?

- Egyedül nekem van közöm Alinahoz, neked meg kurvára semmi! --lökött még egyet Lando, a srácon, amibe már akkora erőt fektetett bele, hogy Steven a pultnak esett.

- Jól van, elég legyen! --szólaltam meg remegő hangon és Landora néztem.

- Öt perc!

Amint kimondtam, rám nézett csillogó, de dühös tekintettel. Stevenhez léptem, aki szintén düh-vel a tekintetében Landora meredt.

- Jól vagy? –kérdeztem, mire morogva bólintott.

Instagram: mihalikdkamilla_iroioldal

Idegen érintés L.N | BefejezettWhere stories live. Discover now