part(25)

953 73 2
                                    

"မုရန္မွားပါတယ္အရွင္ မုရန္ကိုခြင့္လႊတ္ေပးပါ ေတာင္းပန္ပါတယ္'

"ဟက္လြယ္လွခ်ည္လား မင္းေႀကာင္းေရွာက္းက်န္႕ ဒုကၡေရာက္ေတာ့မလ္ု႕ ငါ့က ေလးလဘ္းတခုခုျဖစ္သြားနိုင္တယ္ မငး္ေႀကာင့္ေလ"

"အရွင့္ကိုခ်စ္လြန္းလို႕ဒီလိုအမွားမ်ိဳးကိုက်ဴးလြန္မိတာပါ မုရန္ေရွာင္းက်န္႕ အ ေပၚမနာလိုစိတ္ျဖစ္ျပီး ခုလိုႀကံစည္မိတာပါ ခြင့္လႊတ္ေပးပါ ေနာက္ဒီလ္ုမျဖစ္ေစရပါဘူး "

"ေနာက္ကိုမင္းလုပ္ခ်င္ရင္ေတာင္လုပ္ခြင့္မရွိေတာ့ဘူးစိတ္ခ် ဒီေန႕ ကမင္းရဲ႕ ေနာက္ဆံုးပဲ!!!"

"အရွင္!!!!!"

"နဂါးအရွင္ !!သမီးေတာ္ကို ခ်မ္းသားေပးပါ ေသခ်ာမဆံုးမမသြန္သင္ခဲ႕မိတဲ႕ က်ေတာ့္ကိုသာ သတ္လိုက္ပါသမီးေလးရဲ႕အသက္ကိုေတာ့ခ်မ္းသာေပးပါ !!!"

"ခဗ်ားသမီးက က်ုဳပ္ရင္ေသြးကိုသတ္ဖို႕ႀကိဳးစားတာ က်ဳပ္ကဒီတိုင္းလက္ပိုက္ႀကည္႕ေနရမွာလား!!!!!!"

"ေတာင္းပန္ပါတယ္ ဒီတႀကိမ္ပါပဲ သနားပါဦးး!!"

"ဒီတႀကိမ္!!!ဟက္ အဲ႕ဒီတႀကိမ္က ေရွာင္းက်န္႕ကိုဘယ္ေလာက္ထိခိုက္ေစလဲနားလည္က်ရဲ႕လားးး!!!!"

"ေတာင္းပန္ပါတယ္အရွင္ ခြင့္လႊတ္ေပးပါ"

"ဒီစကားကဒီအခ်ိန္ေျပာေနရမယ့္စကားမဟုတ္ေတာ့ဘူးး!!!!"

ဝမ္ရိေပၚရဲ႕လက္သံုးေတာ္ ေက်ာက္စိမ္းဓားကိုကိုင္ေျမွာက္လိုက္ခ်ိန္

"မလုပ္နဲ႕!!!!!!"

တားဆီးလာသူ သခင္မႀကီးခ်င့္ရန္

"မလုပ္နဲ႕ရိေပၚ!!!!မင္းး ဒါမင္းႀကင္ယာေတာ္ေလ  ရွင္ေလာ႔ရဲ႕သခင္မတပါးလည္းျဖစ္တယ္ မင္းဘာေႀကာင့္သတ္ပစ္ဖို႕စဥ္းစားရတာလည္း"

"ေဒြးေတာ္သူေရွာင္းက်န္႕ကို လုပ္ႀကံခဲ႕တယ္"

"အဲ႕ဒါဘာျဖစ္လဲ!!!!"

"ေရွာင္းက်န္႕ဆီမွာက်ေတာ့္ရင္ေသြးေလးရွိေနတယ္ေလ!!"

"အဲ႕ေတာ့ေရာ ခုေရွာင္းက်န္႕ ဘာမွ မျဖစ္ဘူးေလ မင္းက ေလးေရာဘာျဖစ္သြားလို႕လဲ ဘာမွမျဖစ္ဘူးေလ "

💘💘 Fictional Love💘💘 Season(1)Where stories live. Discover now