part(38)

1K 73 2
                                    

မနက္ခင္းတခါ ေသာင္းက်န္းထားလို႕ ခုခ်ိန္ထိ ျပန္အိပ္ေပ်ာ္ေနဆဲ ေရွာင္းက်န္႔ ဝမ္ရိေပၚက ေရွာင္းက်န္႕အားသန္႕စင္ေပးျပီးကာ သားေတာ္၂ပါးရွိရာသို႕ သြားေလျပီ

အခုနန္းေဆာင္ထဲတြင္ ေရွာင္းက်န္႕ တစ္ေယာက္ထဲသာ

နန္းေဆာင္ထဲ တစ္ေရြ႕ေရြ႕ကပ္လာတဲ႕ အရိပ္တခု

"ဒီပြဲမွာေသရမယ့္လူက နင္ပဲေရွာင္းက်န္႔"

ယုခ်ီကိုင္ထားတဲ႕ဓားေျမွာင္ကို လက္က ကိုင္ေျမွာက္လိုက္ခ်ိန္တြင္ သူမလက္အား ဖမ္းကိုင္လိုက္တဲ႕ လက္တစံု

"ေဒြး ေဒြးေတာ္"

နင္ငါနဲ႕လိုက္ခဲ႕"

သူမအား အျပင္ဘက္တစ္ေနရာကို ဆြဲေခၚသြားသည္ လူသူမရွိတဲ႕ ေနရာကိုေရာက္ေတာ့

ေျဖာင္းး

"အာ့ ေဒြးေတာ္"

"နင္ဘလိုမိုက္ရူးရဲဆန္တဲ႕ အလုပ္ကိုလုပ္ေနတာလည္း "

"ေဒြးေတာ္ ယု"

"ေရွာင္းက်န္႕ ကိုသတ္လို႕ နင္ရိေပၚရမယ္ထင္ေနလား "

"ေဒြးေတာ္အခု ေရွာင္းက်န္႕ကိုလက္ခံလိုက္တာလား သူ႕ကိုမမုန္းေတာ့ဘူးလား"

"မုန္းတာေပါ့ သိပ္ကိုမုန္းတယ္ နင္မုန္းတာထက္ကိုငါပိုမုန္းတယ္ ငါကမၻာေပၚမွာအမုန္းဆံုးက ေရွာင္းက်န္႕ပဲဒါမယ့္ငါသူ႕ကိုရိေပၚနဲ႕မခြဲပစ္ေတာ့ဖို႕ဆံုးျဖတ္ထားတယ္"

"ဘာလို႕လဲ"

"ငါရိေပၚကိုမနာက်င္ေစခ်င္လို႕ေပါ့ ရိေပၚက ငါ့ကိုယ္တိုင္ေမြးထားရတာမဟုတ္ေပမယ့္ ငါ့အခ်စ္ဆံုးအမေတာ္ရဲ႕သားပါ ငါရိေပၚအတြက္ ငါ့ဘဝတခုလံုးျမွဳပ္ႏွံထားခဲ႕တာ နင္ႀကားဖူးလား လာကမွာဘယ္မိဘကမွ သားသမီးကိုမနိုင္ဘူးတဲ႕ သားသမီးစိတ္ဆင္းရဲေနတာကိုဘယ္လိုမိဘကမွ လက္ပိုက္ႀကည့္မ ေနနိုင္ဘူး ငါက ေရွာင္းက်န္႕ကို ေသ ေလာက္ေအာင္မုန္းေန ေပမယ့္ ရိေပၚက ေတာ့အရႈးအမူးကိုခ်စ္ေနတယ္ ေရွာင္းက်န္႕ကို သူနဲ႕ခြဲပစ္လိုက္လို႕ ဒီငါးႏွစ္အတြင္းသူငါ့ကိုဘယ္လိုဆက္ဆံခဲ႕လဲ အျမဲ ငါ့ကိုပဲ အ ေလးထားပါတယ္ဆိုတဲ႕ရိေပၚက ေရွာင္းက်န္႕ ေႀကာင့္အျပဳအမူေတြ ေအးစက္စိမ္းကားလာတယ္ ေရွာင္းက်န္႕သာဒီျပန္မ ေရာက္လာဘူးဆိုရင္ဒီထက္ပိုျပီး ေအးစက္သြားမွာပဲ စိမ္းကားသြားမွာပဲ ေရွာင္းက်န္႕ ေရာက္လာတာနဲ႕ရိေပၚအျပဳအမူေတြက လံုးဝ ေျပာင္းလဲသြားတယ္ နင္ေတြ႕တဲ႕အတိုင္းပဲေလ ဒီတခါ သူတို႕ကိုငါက ထပ္ခြဲလိုက္ရင္ ငါ့ကိုရိေပၚက မုန္းတီးသြားလိမ့္မယ္ ငါဒီလိုအျဖစ္မခံႏိုင္ဘူး "

💘💘 Fictional Love💘💘 Season(1)Where stories live. Discover now