"ON ALTINCI BÖLÜM" (düzenleniyor)

113 19 150
                                    

Herkese tekrardan selaaam. Sizi fazlasıyla özledim. Uzun bir ara oldu ama tekrardan buradayım. Fazla uzatmadan bölüme geçelim.

Heyecanla yorumlarınızı okuyor ve ynıtlıyor olacağım.

Umarım bölümü seversiniz.

Keyifli okumalar dilerim <3

BÖLÜM MÜZİKLERİ

Celine Dion~ My Heart Will Go On

Batuhan Kordel~ Anıları Sakla

{Oy vermeyi unutmazsınız sevinirim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




{Oy vermeyi unutmazsınız sevinirim. Yorumlarınızı da eksik etmeyin beni motive ediyorlar}
...

ON ALTINCI BÖLÜM: ZÜMRÜDÜ ANKANIN KÜLLERİ

"Zifiri karanlıkta sessizce fısıldayan umutlarını dinle..."

Kendini kaybeden bedenler ölmüş ruhlar gibi diye fısıldadım geceye...

Sessizce ağlardım geceye. Yutkunarak fısıldardım geceye...

Çaresiz hıçkırıklarımı göklere savurduğumda acılarıma yıldızlar şahit olduğunda her defasında yalnızlığıma isyan ederdim...
Ay her gün sırdaşım olurdu. Ona içimi dökerdim.
O kadar çok konuşurdum ki göklere ay ve yıldızlar benden sıkılıp ışıklarını söndürüyor sanırdım.

Yeni bir hayat yeni bir ev yeni insanlar yeni arkadaşlar her şeye alışıyordu insan. Sanki hayat buydu bir şeylere alışmak...

Ya da bir şeylere ayak uydurmak. Bilmiyorum belkide yanılıyordum.

Kahvemi ve kitabımı alarak balkona geçtim. Bir süre kahvemden tüten dumanı özledim. Dışarısı soğuktu. Ellerimi bardağın etrafına sararak biraz ısıttım. Soğuk hava beni kendime getiriyordu. Bir süre kitabımı okudum. Yeni evime o kadar çabuk alışmıştım ki sanki yıllardır bu evde yaşıyormuşum gibi hissediyordum. Diğer yaşadığım evde kendimi hiçbir zaman evdeymiş gibi hissetmemiştim. Bir yuva hissi içimde hiç oluşmamıştı...

Orada bana güzel anılarda kalmamıştı zaten. Geçmişi unutup sadece geleceğe odaklanmam sanırım en iyisi olacaktı.

Bence benim yuvam burası olacaktı. Belki ilerde babannemde buraya yanıma taşınırdı.Hemen alt katta Begüm abla ve Çağatay abinin olması beni ayrıca mutlu ediyordu.

Diğerleride hemen karşıda oturuyorlardı. Evleri bize çok yakındı. Hatta balkonlarımız karşılıklıydı.

Gözlerim karşı tarafa döndüğünde Uralında terasın balkonunda olduğunu gördüm. Beni izliyordu.

BURUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin