හායි බබාලා...මේක අප්ඩේට් එකක් නෙවෙයි ... සමාවෙන්න .. ඉක්මනින් අප්ඩේට් එක දෙන්නම් ... හරිද...
මං මේ ආවෙ දෙයක් කියන්න , අහන්න සහ උදව්වක් ඉල්ලගන්න...
ඇත්තටම බබාලා.. මම කතාවක් ලියන්න ඉන්නේ...
ඔයාලා දන්නවනෙ Bad boys එක ටික දවසකට නැවැත්තුවා කියලා...
ඇත්තටම නැවැත්තුවෙ නෑ.. මං ඒක ලියන ගමන් ඉන්නේ.. .ඒක ලියලා ඉවර උනාමම දාන්නම්...
ඒක හොදයිනෙ.. ?ඉතින් මට තව එකක් ලියන්න ඕනෙ.. මට නිකන් ඉන්න බෑනෙ .. කහනවා.. 😒😂💔
මම ලියන්න ඉන්නේ Taekook එකක්..
Side ship විදියට sope හරි Yoonmin හරි දාන්නම්...මේකයි බබාලා... මම මේක ඉතින් ලියන්නෙ ඔයාලා වෙනුවෙන්නෙ..
මට ඕනෙ ඔයාලගෙ අදහස් එකතු කරලා වෙනස්ම විදියේ කතාවක් ලියන්න..ඉතින් ඔයාලා මට උදව් කරයි කියලා මම හිතනවා .....
*• මට කියන්න ඔයාලා කැමති මේක Top Tae එකක් වෙනවටද Top kook එකක් වෙනවටද ?.
( මමනම් ඉතින් හිතන් හිටියේ Top Tae එකක් ... ඒත් ඉතින් ඔයලගෙ කැමැත්තට තමයි මේක මං ලියන්නේ )*• තව මට ඔයාලා කැමති මොන වගේ කතාවකටද කියලා කියන්න..
ඒ කියන්නෙ මට කියන්න කතාවෙ වෙන්න ඕන දේ..
මම දන්නවා බබාලා ඔයාලට ලස්සන අදහස් තියනවා කියලා.. ඒකයි මං ඔයාලගෙන් අහන්නේ..
එතකොට මට ඔයාලගෙ අදහස් එකතු කරලා ලස්සන කතාවක් ලියන්න පුළුවන් වෙයි..
( උදාහරණයක් විදියට.. :ටේ දුප්පත් පවුලක සෙල්ලක්කාර කොල්ලෙක්...
ජංකුක් පෝසත් පවුලක අහිංසක කොල්ලෙක්...
ටේ කොච්චර සෙල්ලක්කාර උනත් එයා හොදට ඉගෙන ගන්නවා...
ඒ නිසාම එයාට ජංකුක් ගෙ ඉස්කෝලෙට යන්න පුළුවන් වෙනවා උසස් අද්යාපන කටයුතු සදහා..
ඉතින් ඔතනදි ඇතිවෙනවා ආදරයක්..
.................................................................................. )
මං ඒ උදාහරණයක් දුන්නේ...
අන්න ඒ වගේ මට කියන්නකො විස්තරයක් ඔයාලගෙ හිතේ තියන..මං කිව්වා වගේම එකක් ඕනෙ නෑ..
Vampire , werewolf , Alien ......... ඔයවගේ ඕනම දෙයක් ගැන ඔයාලට කියන්න පුළුවන් හරිද..*• ඔයාලට කැමති විදියට , ඔයාලගෙ වැඩි කැමැත්ත මත තමයි මං මේක ලියන්නේ..
රීඩර් බබාලගෙ හිත් වලත් ඇතිනෙ යන්තමින් හරි කතාවක් ඇදිලා.. අන්න ඒ කතාවෙ අදහස මට කියන්න..
මේක මගඇරලා යන්න එපා බබාලා.. ඔයාලගෙ අදහසක් තියනවනම් කියලා යන්න...
ඔයාලා අදහස් දෙන තරමට කතාව ඉක්මනට එළියට එයි.. 😊❤️
😊❤️
හරි ඒනම් මම යනවා බබාලා..
පරිස්සමෙන් ඉන්න හැමෝම
. ❤️❤️❤️❤️❤️BYE..
AND
LOVE YOU ALL.. ❇️❤️❇️
කොල්ලගෙ හිරිගඩුත් පිපිලා.. 😂💔
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❤️ ᗰY ᗷᖇOTᕼᗴᖇՏ ❤️ ••••[ ðñgðïñ ]••••
Hayran Kurguවෙනස්ම විදියෙ SHIP FF එකක්.. ❇️❇️❇️ 🐰❤️🐯 Taekook 🐰❤️🐯 🐥❤️🐱 Yoonmin 🐱❤️🐥 🐼❤️🐨 Namjin 🐼❤️🐨 🌻 Hoseok .................................... ? 🌹 Yoora ................................... ? කියවලා බලන්න.. girl කෙනෙක් හිටියා කියල බය වෙන්න එප...