49.fejezet: Betéptünk

174 14 0
                                    

Felkelt az ágyról és az ajtó felé sétált.
-Úgy van. Sértődj meg.-mondtam nyugodtan ő meg bacsapta maga mögött az ajtót.-Csodálatos. És még Őszőkesége várja, hogy megbízzak benne.-terültem el az ágyon amikor valaki hitelen rámugrott.-Áh. Te barom! Ezt meg hogy csináltad?
-Láttad volna a fejed.-próbált megszakadni a röhögéstől. Pofán vagytam. Nagyot csattant a tenyerem az arcán.
-Áh. Bazdmeg!
-Na már nem is olyan vicces.
-Én csak meg akartalak lepni erre pofán vágsz?
-Meg akartál szakadni a röhögéstől hülye gyerek. És még azt hittem valamit el akarsz titkolni.
-Előled?
-Igen.
-Azt hittem ezt már egy párszor megbeszéltük.-döntött le újra az ágyra és felém maszott. Kaptam az alkalmon és megcsókoltam amire mohón visszacsókolt.

---

Egy héttel később járunk. Ma nincs tanítás. Szombat van. Szörnyen fáj a fejem. Draco csupasz mellkasán ébredezek fehérnemüben. Várj! Hogy mi van?
-Draco kelj fel!-kezdtem el csapkodni.
-Mi van már?-ült fe hirtelen.
-Mi történt este? Hol a ruhám?
-Asszem bepiáltunk. A többire már nem emlékszek. Várj!-pattantak ki a szemei- Nincs rajtad ruha?
-Nincs. Csak a fehérneműm.
-Had nézzelek.-ránotta volna le rolam a takarót de pofán vágtam.-Bazdmeg! Ezt most miért kellett?-körbe fontam magamon a takarót látva, hogy Dracon van nadrág nem kell semmit takargatnia. Vettem elő a szekrényéből ruhát magamnak és berohantam a fürdőbe. Az ajtót természetesen bazártam.

Mire kiléptem Draco is felöltözött.
-Nem kéne ennyire szégyenlősnek lenned.-jött oda hozzám és körbefonta a kezét a derekamon.-Meg amúgy is. Láttalak már fehérneműben.
-Vajon miért nem lep meg?-vágtam hozzá a takarót.-Megis mennyit ittunk?
-Nem hiszem, hogy sokat. Vegülis csak egy pár whiskeys üveg van a padlón üresen.
-Mennyi az a pár?
-7 vagy 8 üveg asszem. És még vam egy pár üres vajsörös üveg.
-Éhes vagyok.
-Te mikor nem?-megütöttem a mellkasát és hátat forditottam neki. Átkarolt hátulról.-Veled már viccelni sem lehet.

Kiviharoztam a szobából. Leültem a nagyterembe Hermione mellé.
-Szia.-köszönt.
-Helo.-mormoltam és elvettem egy piritost.
-Valami baj van?-kérdezte Harry.
-Nem, nincs. Miért lenne?
-Mert olyan kedvetlen vagy.
-Ja, hogy az. Tegnap este betéptünk.
-Ünk? Kivel téptél be?-értetlenkedett Hermione.
-Dracoval.-adtam meg rá az egyértelmű választ.
-És megis mennyit ittál?-kíváncsiskodott Harry.
-Csak egy keveset.-ekkor megérkezett Draco és leült mellém.
-Miről van szó?-kérdezte és vett ő is egy pirítots.
-Csak azt mesélem, hogy tegnap mennyire betéptünk.
-Ki tépett be nélkülünk?-érkeztek meg az ikrek is.
-Ja csak mi.-mondtam büszkén.
-És nekünk nem adtatok.-kezdödött a kérdezősködés előről Fred részéről.
-Rohadt sokat.-adtam be végül a derekam.
-Nekünk nem ezt mondtad.-értetlenkedett újbol Hermione.
-Nem emlékszik semmire. Mondjuk én sem. Ne várj konkrét választ.-szolt közbe Draco.
-Fáj a fejem.-fogtam meg a fejemet mindkét kezemmel.
-Menj a gyengélkedőre.-javasolta Hermione.
-Nem lehet. Ma derül ki, hogy átmentem-e a vizsgákon. Nem fogok a gyengélkedőn feküdni holmi fejfájás miatt.
-Szerintem is menj a gyengélkedőre.-támogatta Hermione ötletét Draco.
-Te beszélsz aki talán jobban be volt tépve.-kezdtem veszekdni.
-Jobban birom a piát mint te.
-Nem lehetne, hogy ne itt vesszetek össze már megint.-lett elege Georgenak.
-Igen ám. Reggeli van egyetek.-ki hitte volna, hogy ezt az aranyköpést Ronald engedte el aki mint mindig most is tömte magát.

A félvér hercegnő [ÁTÍRÁS ALATT]Where stories live. Discover now