22.fejezet: Mrs.Piton és Mr.Diggory

349 22 0
                                    

Még sokáig elszórakoztunk. Lehetett vagy hajnali kettő amikor már az összes alkohol elfogyott. Ez az apró részlet kimaradt. Igen leitattak. Azt hittem Dracot is de nem csak engem. Később elmondta, hogy azért nem ivott mert valakinek fel kellett még engem vinni a szobába meg amúgyis vigyázni akart rám. Pansyvel jóba lettem. Kiderült, hogy már régóta nem szerelmes Dracoba. És az is, hogy örül, hogy jóba lett velem. Reméli, hogy a közeljövőben barátnők is lehetnénk. Így legalább nem kellene állandóan Astoria hisztiét hallgatnia. Szóval igen. Leitattak. Részeg voltam már nagyon. Dracon feküdtem. De ami ez után történt...

-Maguknak már rég ágyban volna a helyük!-csapódott ki a portré.-Hogy pontosítsak hajnali kettő van. A takarodó pedig 19 órakor volt. Gondolom a sok alkohol után nem tudnak számolni így közlöm, hogy 7 órája takarodó.-ki hitte volna, hogy nem más volt ez mint apa.-Sipirc az ágyba! Nem akarom, hogy szégyent hozzanak a mardekárra a holnapi próbán.-azzal elviharzott. A többiek elindultak a szobáikba. Én meg sem tudtam mozdulni. Csak feküdtem Dracon.

-Szerintem menjünk.-simította végig a kezem.
-Hm-azzal elnyomott az álom. Draco felvett a kezébe és felvitt a szobába majd befektetett az ágyba. Gyorsan letusolt és mögémbújt, hatulról átölelt.

Az álmomat egy ordítás zavarta meg. Nem nyitottam ki a szemem. Csak megfordultam és elkezdtem a fiú arcát símogatni.
-Draco. Elfogyott a főzeted? Semmi baj itt vagyok.-nyugtattam továbbra is csukott szemmel mire a mellettem fekvő fiú nevetésben tört ki. Kinyitottam a szemem.
-Jó reggelt álomszuszék.-nevetett és megcsókolt.
-Hány óra van?-kérdeztem álmosan.
-Mindjárt dél. Jó sokat aludtál. És akármit csináltam nem keltél fel. És a főzetek miatt ne aggódj van még belőle.-húzott közelebb magához.-Viszont szerintem menjünk mert az ikrek már várnak.
-Nemakarook. Meg kell mozdulni.-bújtam oda.
-Lustaság.-felkapott a kezébe bevitt a fürdőbe. Behozott egy fekete hosszú pulcsit és egy farmert. Mindig is jó volt az ízlése. Behozta, kilépett és becsukta maga után az ajtót. Én felöltöztem, elkészültem. Kilépten az ajtón. Draco lassú. Még nem volt rajta pólo.
-Így akarsz jönni?-öleltem át.
-Neem. Így csak te láthatsz.-eltolt, felvett egy pólót és visszahúzott.-Na de mostmár tényleg menjünk mert éhes vagyok.
-Éhenkórász.-karoltam belé.
-Én? Éhenkórász?-indultunk el.
-Igen.
-Te beszélsz aki egy hadseregre elég kaját is képes megenni nap mint nap?-nyomott egy puszit a fejemre.
-Éhes vagyok na.

Beérve a nagyterembe az ikrek, sőt az egész roxfort tudta, hogy Dracoval együtt vagyunk. Apát viszont eljerülte ez a hír.
-Itt jön a híres szerelmes pár.-ezt szánták köszönésnek. Azt hiszem. Szokás szerint egy hadseregre elég kaját szedtem a tányéromra.
-Na most ki az éhenkórász?-nevetett a szőke.
-Éhes vagyok. Amúgymeg ti.-mind a négyen nevetésben törtünk ki.

Ebéd után elbúcsúztunk Fredéktől és indultunk valahova. Én nem tudtam merre kell menni. Ugyebár én lemaradtam a megbeszélésről. Így Dracot követtem aki egy terembe vezetett. Egy terembe ami tele volt mardekárosokkal és hugrabugosokkal.
-A párokat én állítom össze.-hallottam meg apám hangját.-Egy hugrabugos és egy mardekáros alkot egy párt. Egy pillanat és itt vagyok.-odasietett hozzánk.-Sophie.-ölelt meg.-Draco.-nézett a mellettem álló fiúra aki még mindig nem engedte el a kezem.-Esetleg megtudhatnám, hogy mi folyik itt?-húzta fel a szemöldökét.
-Nos apa. Dracoval már együtt vagyunk.-magyaráztam.
-Értem. A rendszert nem én szabtam meg. Rátok is vonatkozik így nem tehetlek titeket együtt. Sajnálom.-sietett vissza a terem közepére. Elkezdte sorolni a párokat. Dracohoz ért.-Mr.Malfoy. és Mrs.Abbot alkot egy párt, tovabbá...-folytatta. Mikor az én nevenhez ért meijedtem.-Mrs.Piton és Mr.Doggory alkot egy párt.

A félvér hercegnő [ÁTÍRÁS ALATT]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang