62.fejezet: A harmadik próba. 2.rész

170 10 0
                                    

Tehát elindultam. Egyre csak mentem és mentem. Kár, hogy ebben a feladatban meg van tiltva, hogy bármivé is átváltozzak. A levegőből könnyebb lenne megtalálni.

Már nem tudom mióta bolyongok. Egy párszor majdnem bennt maradtam a növenyzetben mert gondolt egyet és becsukodott. Valaki már küldött piros szikrát. Biztos nem Harry. Neki több kell ahhoz, hogy feladja.

-Piton!-szegezte ram a pálcáját Victor egy elágazasba. Harry egy másikból majdnem közenk futott.
-Vigyázz!-kiálltottam neki. Elugrott. Engem kis híán majdnem eltalállt Krum egyik átka.-Feküdj!-kiálltottam ismét Harrynek aki engedelmeskedett. Meginnt megcélzott volna Krum de.-CAPITULÁTUS!-elveszette az eszméleltét. Odafutottam majdnem felrugtam Harryt. Kirugtam Krum kezeből a palcaját és dühösen rászegeztem az enyém.
-Ne csináld!-próbált visszafogni Harry.-Ne. Megbabonázták Sophie.
-Eressz el!
-Megbabonazták.

Elkezdtem futni az ellenkező iranyba Harry meg utánam. Befutottam annak az utnak a végere ahol a kupa volt. Mindketten elkezdtünk szaladni ahogy csak tudtunk. Nyilván ő is meg akarta szerezni. De én voltam gyorsabb. Közben a növenyzet es a Gökerek probáltak akadályozni. Nekem egy elkapta a lábam és elkezdett bahúzni a növenyzet alá.
-Harry!-megállt és rám nézett. Utana vissza a kupára es meginnt rám.-Harry! Segíts!-probáltam menekülni de a gyökér erősebb volt.-Harry!
-Reducto!-modnta. A gyökerek pedig elereszettek. Feltapászkodtam.
-Köszönöm.-zihaltam.-Köszönöm.
-Nincs mit.
-Tudod. Egy percig azt hittem, hogy hagyod, hogy megfolytson.
-Én is azt hittem.
-Ez nem semmi.
-Nem semmi.

A fal iszonyat gyorsasággal kezdett becsukódni mögöttünk.
-Fuss!-kiáltottam es mindkettem ahogy csak tudtunk futottunk. A szél is orbitálisan fujt. Beértünk a kupához.-Gyerünk fogd meg! Megmentettél fogd meg!-ennyi csak jár neki. Nem hagyta, hogy magfulladjak. Neki kell nyernie.
-Egyszerre!
-Egy, kettő, három.-számoltunk vissza mindketten és háromra megfogtuk egyszerre.

Ahogy megfogtuk máshova kerültünk. A kupa kiesett a kezünkből mi meg a földre kerültünk. Jobban mondva zuhantunk. Mindketten lihegtünk. Harry feltápaszkodott es körül nézett. Én odamentem a kupához de nem fogtam meg.
-Jol vagy?-kerdeztem.
-Igen. Te?
-Én is. Hol vagyunk?
-Én már jártam itt.
-Zsupszkulcs volt.-nevettem.-A kupa egy zsupszkulcs.-és elmentem mellőle. Egy csontváz szobor volt kezeben egy kaszával. Valószinű így ábrazolták a halált. Előtte körübelül 3 méterrel volt egy nagy üst.
-Én jártam már itt. Álmomban.-elolvasta a feliratott ami a halál mellett volt. Az üst mellés sétaltam.-Sophie. Fogjuk meg újra a kupát! Gyorsan!
-Miért olyan sürgős?-ahogy ezt kimondtam mintha kinyitodott volna egy ajto. Az üst alatt tűz kezett lobogni Harry meg a sebhelyehez kapta a kezét.
-Á!
-Harry mi bajod van?-szaladtam oda hozzá.
-Szaladj a kupához!-mondta de már a földön volt. Megláttam egy kopasz embert ahogy valamivel a kezeben sétal felénk. Rájuk szegeztem a pálcám es torkom szakadtából orditottam.
-KI MAGA ÉS MIT KERES ITT?!-már keszültem valami átkot mondani. De ami a kezében volt megszolalt.
-Öld meg a másikat!
-Avadake Davra!-mondta a kopasz én meg már nem éreztem semmit.

Harry szemszöge
-NE! SOPHIE!-mozdulatlanul feküdt. El sem tudtam képzelni, mit csináljak. Engem Feregfark a kaszással lefogatott és csináltak valami szertartást ahol Voldemort visszatért. Magahoz hivatta a csatlósait es meggyalazta őket. Odalépett Sophie mozdulatlan testéhez.
-Ejnye. Milyen szép lany.
-Hozzá ne érjen!

Párbajoznom kellett vele. Egy pillanatban mintha az ő pálcája összeolvadt volna az enyémmel. Lelkek pattantak ki. Láttam a mugli gondnokot álmombol. Sophiet és a szüleimet.
-Harry! Ahogy megszakad a kapcsolat szaldj egyenesen a zsupszkulcshoz. Egy pillanatig fel tudjuk tartóztatni de nem tovább tenyleg csak egy pillanatig.-kiáltotta apám.
-Harry.-megszólalt Siphie is.-Kérlek vidd vissza a testem. Vidd vissza a testem apambak és Draconak. És mond meg neki, hogy nagyon szeretem.
-Készülj. Es engedd el kisfiam. Engedd el! Engedd el!-elengedtem. Megfogtam gyosran Sophiet és a kupát. A kezdő pontra jutottunk.

A félvér hercegnő [ÁTÍRÁS ALATT]Onde histórias criam vida. Descubra agora