55.fejezet: Izgalom

165 12 0
                                    

-Nincs sehol az egész kastélyban.-szipogtam.
-Nincs. Menj vissza a szobádba. Hátha ott van. Próbálj meg beszélni vele.
-Egyedül? Harry ugye nem akarsz egyedül hagyni?!
-Nem, dehogy. Tutod, hogy a mardekárba nem mehetek be. Ma ugysincs annyi tanulnivaló. Próbálj meg lelkileg felkészülni a probákra. És próbálj nem sírni. Nagyon rossz így látni.
-Elkísérsz mardekárig? Kérlek.
-Természetesen.-elkísért a mardekárig. Utoljára még átöleltem és beléptem a portrén. Dracot megtaláltam a szobánkban. Ahogy meglátta, hogy beléptem elkezdett fintorogni és az ajtó felé vette az irányt, de megállítottam.
-Várj, kérlek beszéljük meg.
-Mégis mit akarsz megbeszélni?-vetette oda és visszaült az ágyra én meg leültem mellé.
-Szügségem van rád. Kérlek ne taszíts el.
-Gondolkodnod kellett volna.
-Tudom, hogy hülye voltam, nem kell mégtöbbször a képembe vágni.-törtek elő újbol a könnyeim.
-Nem akartalak eltaszítani. Csak nem tudtam mit csináljak. Annyira fájt, hogy a tudtom nelkül bedobtad a neved és még csak nem is szóltál róla.-jöttek elő az ő könnyei is.
-Annyira sajnálom Draco.
-Gyere ide.-tárta szét a karját én meg jó szorosan átöleltem.
-Annyira hiányoztál.
-Te is nekem Törpe.

Hosszú percekig egymast szoritottuk.
-Ne akadj ki. De ha már mindent megosztok veled tudnod kell mi az első próba.
-De azt honnan tudod?
-Harry mondta. Sárkányok.
-Hogy mivan?
-Sárkanyok.
-Ha nem akarsz menni elintézem, hogy ne kelljen tudod apám...
-Nem hátrálhatok vissza. Még azt mondják, hogy gyáva vagyok.
-De igérd meg, hogy nem lesz semmi bajod.
-Megígérem.

---

A próba reggele. Draco újra mellettem alszik. Nem kerül. Újra a régi a kepcsolatunk.
-Érzem, hogy nézel.-szolalt meg komásan.
-Bocs. Unatkoztam.
-Izgulsz?
-Igen.
-Simán elbaász egy sárkannyal. Remelem kipihented magad.
-Igen neked köszönhetően, hogy már delutan ötkor ágyba dugtál.
-Azért, hogy kipihend magad. Na öltözz és megyünk reggelizni.-kelt ki az ágybol és huzott maga után.

-Én leszek az első.
-Mi?
-Én leszek az első. Magyarul én fogok kezdeni.
-Ne izgulj. Nem lesz semmi baj. Veleszüleltett animágus vagy. Akármikor meglógsz a sárkány elől.

Felöltöztünk. Én a zöld mezemet vettem fel. Nem is állt rosszul. Legaláb ha vesztek is de szép leszek. Reggelinél nem akartam enni. Izgultam. Nem kívántam semmi kaját. De Draco és az ikrek, igen ők is megbékéltek. Tehát rámtukmáltak egy piritost amit megettem. Harryn is láttam, hogy izgul de nem annyira mint én.

A sátorban kellett gyülekeznünk ahova Draco nem jöhetett velem. Utoljára még megcsókolt és elment a lelátókra. Odajött hozzám Harry.
-Szia.
-Szia. Izgulsz Harry?
-Kicsit. Te?
-Nagyon. Én leszek az első. Miért ne izgulnék?
-Kemény vagy. Megszerzed a tojást és nyertél. Sok sikert.
-Neked is.

Benyitott a sátorba Dumbledore és elmagyarazta, hogy mit kell csinálnunk. Egy zsákbol kellet sárkanyt húznunk. A legveszelyesebbet termeszetesen nekem kellett húzni. A magyar mennydörgőt.
-Mrs.Piton ha elgördül az ágyú...-elgördült ag ágyú él elindultam. Kemény vagy Sophie. Megcsinálod! Draco számít rád. Menni fog.

A félvér hercegnő [ÁTÍRÁS ALATT]Where stories live. Discover now