58.fejezet: Eljössz velem a bálba?

167 11 0
                                    

-Nincs kedve sétálni a bajnokunknak?-szolt oda George amikor odaértünk és Draco letett.
-Nincs hát. Ő kenyeztetett el viselje a következményeit.-csak nevettek.-Egyépként nem tudjátok mivel tudnék egy óráig víz alatt maradni?-megrázták a fejüket.-Akkor még vár ránk egy nagy halom könyv amit át kell bújni.-néztem Dracora.
-Ne már.
-Segitsünk?-mondták az ikrek.
-Az jó lenne. Ketten egyhamar úgysem végeznénk hamar. És máris többet foglalkozik a tojással mint velem.
-Te meg feltekeny vagy egy tojásra.
-Mert többet foglalkozol vele mint velem...-mondott volna még valamit de megcsókoltam így kénytelen volt elhallgatni.
-Nem lehetne, hogy ne itt szedjétek szét egymást?-szólt oda Harry. Eltávolodtam a szőkétől ami nem teszett neki.

Vacsora után visszamentünk a szobánkba. Jobban mondva Draco vitt. Kikönyörögtem és mint az első próba estéjén a kezei közt aludtam el.

-Már értem milyen idegesítő ha bámullak reggel.-mondtam mikor éppen, hogy csak felébredtem és éreztem magamona tekintetét.
-Eljössz velem a bálba?
-Komolyan ilyenkor kell megkérdezned?
-Eljössz vagy sem?
-Igen elmegyek.

---

A bál előtti egyik délután Harryvel, Ronnal és Hermioneval a nagyteremben irtuk a házit apa felügyelete alatt. Draco ellógott. Nem annyira rajong a csoportos házi írasért, így mint mindig ő most is a szobankban gubbasztott.
-Totál ciki. Szerintem már csak nekünk kettőnknek nincs partnerünk.-sugta Harrynek Ron. Apa észrevette és a fejére ütött, hogy a házival foglalkozzon.-Ja, Nevillenek sincs.-nevetett.
-De ő ugyis magával táncol.-gunyolódott Harry is.
-Ne örüljetek mert Neville már meghívott egy lányt.-világositotta fel őket Hermione.
-Ne. Akkor tényleg kezdek betojni.-fagyott le Ron arcáról a vigyor. George odadobott neki egy papírlapot. Amikor apa nem figyelt halkan felolvasta.-Húzzatok bele különben csak a selejt marad.-visszadobta neki a papírt.-Miért te kivel mész?-George kacsintott egyet majd egy galacsint dobott Angelinának.
-Hé Angelina. Akasz eljönni a bálba? Velem.-suttogta.
-A bálba? Oké menjünk.-Georeg boldogan kacsintott egyet. Ron is bepróbálkozott.
-Hermione. Te lány vagy.
-Észrevetted?-flegmázott Hermione. Harry probált szolni nekik, hogy apa mérgesen közelít.
-El jösz egyikőtünkkel?-még éppen be tudta fejezni de apa fejbecsapta mindhármukat. Morcosan tovabb állt.-Figyelj már. Egy fiú még csak elmehet egyedül. De egy lánynak elég ciki.
-Nem egyedül megyek mert akár hiszed akár nem meghívtak.-villámgyorsan összepakolt, odaadta apának a házit aki kikapta a kezeből de azért még visszaszolt.-És igent mondtam.-azzal elrohant.
-Te jó ég. Ez a ciki. Hazudik ugye?-értetlenkedett Ron.
-Honnan tudjam.-adott rá értelmes választ Harry. Nálam is beprobalkozott Ron.
-Sophie. Eljössz egyikőtünkel?
-Sajnálom. De mondtam már, hogy Dracoval megyek.
-Ja tényleg. Bocs.
-Semmiség.
-Harry figyelj. Nagy levegő és túl esünk rajta. Ma este fent a klubbhelysegben. Meghívunk valakit. Rendben?
-Rendben.-apa ismét fejbe csapta őket mert nem a házival foglalkoztak.

Mikor végeztem a házival visszamentem Dracohoz aki meg mindig a bájitlatannal bajólott. Átöleltem hátulról.
-Kell valamiben segítség?
-Megoldom de köszi.
-Bájitaltan. Hm. Nem akarod lemásolni az enyémet?
-Ha ideadod.
-Tessék.-nyujtottam.
-Köszi.
-Siess. A végén még zokon veszem, hogy a házival többet foglalkozol mint velem.-húztam az agyát.
-Te is többet foglalkozol azzal a hülye tojással.
-Ha nem fejtem meg mit akar modnani nem folytathatom a probákat. De a kezed járjon ne a szád. A tojás most nincs itt ugyhogy mára már a tied vagyok.
-Sietek.

A félvér hercegnő [ÁTÍRÁS ALATT]Where stories live. Discover now