Πάει καλά? Καταλαβαίνω οτι επειδή είναι το "κακό" αγόρι θα χαλάσει η φήμη του αν μάθουν οτι είναι μέλος μιας χορωδίας αλλά δεν μπορεί να απηλεί κόσμο.Ποιός Νομίζει ότι είναι? Μου έρχεται να πάω αύριο στο σχολείο και να τον κάνω ρεζίλι αλλά η αλήθεια είναι οτι τον φοβάμαι λίγο. Δεν θα πω τίποτα σε κανέναν γιατί δεν με αφορά το τι κάνει.
Ανοίγω την πόρτα και μπαίνω μέσα και πάω κατευθείαν στο δωμάτιο μου.Αχχχ! Γιατί με πειράζει τόσο πολύ η παρουσία του και γιατί πρέπει να είναι στην χωροδία μαζί μου?
Βγάζω την ζακέτα μου και ξαπλώνω ανάσκελα στο κρεβάτι, πόσο ενδιαφέρον μπορεί να είναι το ταβάνι ώρες ώρες? *ΜΠΙΠ*
Βγάζω το κινητό απο την τσέπη και βλέπω μήνυμα απο το δέντρο...... άντε πάλι.
* Τι κάνεις?* αντε παράτα μας!
* Έχω νεύρα! εσυ?* πιο ευγενική πεθαίνεις
* Τι έγινε? σε πείραξε κανένας να πάω να τον σπάσω στο ξύλο?* σιγά ρε ήρωα..
* Μπορώ να τον σπάσω στο ξύλο και μόνη μου ευχαριστώ :)*
* Δεν νομίζω...* μπορεί να μην μπορώ να δείρω τον Harry αλλά μόνο επειδή είναι 100 φορές πιο δυνατός απο εμένα. Ξανα κοιτάω τα μηνύματα και ξανα αναρωτιέμαι με ποιόν μιλάω...
* Θα μου πεις ποιός είσαι?*
* Δεν νομίζω ότι θα σου αρέσει η απάντηση.. καλύτερα να μιλάμε έτσι.* ρε μήπως είναι κανένα ντροπαλό φυτό?
* Εσύ με ξέρεις, δεν είναι δίκαιο..*
* Δεν σε ξέρω άλλα βλέπεις οτι προσπαθώ να σε γνωρίσω* τι έξυπνος
* Μέσω μηνυμάτων?*
* Nαι*
Δεν θα συνέχιζα για κανέναν λόγο να μιλάω με αυτόν αλλα είμαι τόσο περίεργη!! Μακάρι να μου βγεί σε καλό. Σηκώνομαι από το κρεβάτι και κοιτάω τα μαλλία μου στον καθρέπτη...Θέλουν σίγουρα λούσιμο, είμαι λες και έχω πάθει ηλεκτοροπλήξια. Πάω για μπάνιο και μετά μαθήματα και ξάπλα!
~~~~ Δευτέρα ~~~~
" Για πες, κανένας ωραίος απο την χορψωδία?" μου κλείνει το μάτι η Ισαμπέλλα. Τωρά τον Harry δεν τον λες και άσχημο... δεν τον λες καθόλου άσχημο.
" Εμ.. όχι. Τα παιδία που πάνε στην χορωδία δεν είναι και πολύ κοινωνικά..."
" Aαα, κατάλαβα.." μου λέει κουνόντας το κεφάλι της.
" Δεν σου είπα!" συνεχίζει " Χθες μιλούσαμε με τον Ιάσονα όλο το βράδι και έμαθα ότι αρέσεις στον Άρη!! Είναι καλό παιδί και νομίζω οτι ταιριάζετε"
DU LIEST GERADE
Stalked by Styles (Greek Harry Styles Fanfic)
FanfictionΗ Ρωξάνη,μια κοπέλα 16ετών μετακομίζει με την οικογένεια της στην επαρχεία.Στο καινούργιο της σχολείο θα κάνει γρήγορα φίλους αλλά κάποιος άγνωστος δεν θα σταματά να της στέλνει μηνύματα. Τον ξέρει? Θα μάθει ποιος είναι?