Chapter 20

378 34 2
                                    

Δεν πρόλαβα να πω τίποτα σχετικά με χθες στην Ισαβέλλα και δεν μπορώ να το πω από το τηλέφωνο ή απο μήνυμα, κάπου όμως πρέπει να το πω αλλιώς θα σκάσω.
Λες να στείλω στον.....Όχι όχι, την προηγούμενη φορά δεν αντέδρασε καλά.Μήπως να μιλήσω με την μαμά? Μπααα δεν θα με αφήσει να ξανά βγω για έναν χρόνο αν μάθει ότι ήμουν σε σπίτι αγοριού...
Λοιπον , θα βγαλω ενα χαρτι και θα αρχίσω να γράφω, μετά λογικά θα το πετάξω οπότε κανείς δεν θα το μάθει.

Κάθομαι στο γραφείο, παίρνω και ανοίγω ένα πρόχειρο τετράδιο, παίρνω ένα στυλό και αρχίζω και γράφω αναλυτικά τι έγινε με τον Harry και πως ένοιωσα.
Αν το διαβάσει ποτέ αυτό η Ίσα ή οι γονείς μου είμαι νεκρή...
Χτυπάει η πόρτα μου και πετάγομαι από το φόβο. Παίρνω και τσαλακωνω το χαρτί και το πετάω πίσω από το γραφείο μου.
" Ναι;" πηδάω και κάθομαι πάνω στο κρεβάτι.
" Έχεις επίσκεψη. " μου λέει η μαμά καθώς μπαίνει στο δωμάτιο και μου κλείνει το μάτι. Οκ....;
" Ποιος είναι;" Για να μου έκλεισε το μάτι...
" Έλα να δεις..."
Σηκώνομαι και κατεβαίνω με τη μαμά στο σαλόνι και βλέπω έναν όχι και πολύ χαρούμενο Φίλιππο , είναι και και ο μπαμπάς του εδώ αλλά στην αυλή με τον δικό μου.
" Καλησπέρα." Μου λέει λίγο κρύα και με ένα ψεύτικο χαμόγελο.
" Καλησπέρα. " του απαντώ με τον ίδιο τρόπο.
" Μπορούμε λίγο να μιλήσουμε;" Το ακούει αυτό η μαμά και διακριτικά απομακρύνεται.
" Ναι, πάμε στο δωμάτιο μου." Λέει ένα εντάξει σιγανά και πάμε στο δωμάτιο μου.
Καθόμαστε πάνω στο κρεβάτι μου. Ο ένας απέναντι από τον άλλον.
" Για πες μου." Τι θα μου πει; Ότι με χωρίζει; Αφού δεν τα έχουμε!
" Χθες, μπορείς να μου πεις ποιος ήρθε και σε πήρε με μια μηχανή και που ακριβώς πήγατε;" Μένω με το στόμα ανοιχτό.... πως το ξέρει;;
" Πω-"
" Θα πήγαινα να πάρω κάτι να πιω από το περίπτερο όταν σε είδα." Πως και δεν τον είδα; Γαμωτο, τώρα τι λέω ;
" Άκου, είμαι μέλος μιας χορωδίας και έχουμε ένα μικρό project να ετοιμάσουμε και επειδή το σπίτι μου είναι πάντα γεμάτο πάμε στο δικό του. Οι δικοί μου δεν ξέρουν ότι πάω γιατί όπως και εσύ νομίζουν ότι όταν μια κοπέλα πάει στο σπίτι κάποιου αγοριού κάνουν..αλλά πράγματα. " Με κοιτάει και σκέφτεται μια στιγμή αυτά που του είπα.
" Ωραία, σε πιστεύω. Τώρα πες μου ποιός ήταν."
" Δεν θα σου δώσω και λογαριασμό. Του υποσχέθηκα ότι δεν θα πω σε κανέναν ποιος είναι γιατί δεν θέλει." Βασικά με εκβιασε αλλά τεσπα.
" Εγώ πίστευα ότι πάμε να φτιάξουμε κάτι Ρωξάνη αλλά με αυτές τις μυστικοπαθειες δεν βλέπω να έχουμε πολύ καλό δρόμο." Λέει νευριασμένος και φεύγει από το δωμάτιο χτυπώντας τη πόρτα μου δυνατά κατά την "δραματική" έξοδο του.
Μόλις μου έπαιξε σκηνή ζηλοτυπιας ; Μήπως έχει δίκιο όμως ; Το παιδί προσπαθούσε τόσο καιρό να τα βρούμε και τώρα από δικό μου λάθος νευριασαι και μάλλον έχασα κάθε ελπίδα μαζί του. Από την άλλη σκέφτομαι πόσο ωραία ένιωσα με τον Harry. Αχχχ. Βγάζω το κινητό μου και παίρνω τηλέφωνο την Ισαβέλλα.
" Ναι;"
" Ίσα, εγώ είμαι ,πρέπει να σου μιλήσω. "
" Τι έγινε;"
" Δε μπορώ από το κινητό, μπορούμε να βρεθούμε ;"
" Ναι, να έρθω σπίτι σου;"
" Ναι ..." της εξηγώ που είναι το σπίτι διότι δεν έχει ξανάρθει και το κλείνουμε.

Πάω να βρω τη μαμά και να της πω ότι θα έρθει η Ισαβέλλα. Δεν την έχει γνωρίσει αλλά έχει άκουσα πολλά από εμένα.
" Αα...Ωραία, να σας κάνω πίτσα;" Σωστή οικοδέσποινα η μαμά.
" Και δεν κάνεις ..;"
" Όλα καλά με τον Φίλιππο ;"
" Όχι και τόσο καλά αλλα δεν έχω όρεξη να μιλήσω για αυτό το θέμα τώρα."
" Εντάξει, πάω να ετοιμάσω τη πίτσα. "

~~~~~~~
" Γεια σας κυρία Λούση." Χαμογελαστή συστήνεται.
" Γεια σου κορίτσι μου, καλώς ήρθες. Η πίτσα θα είναι έτοιμη σε 15 λεπτά. "
" Δεν ήταν ανάγκη ."
" Μα τι λες τώρα κορίτσι μου, ευχαρίστηση μου να σας φτιάξω φαγητό και ότι άλλο θέλετε. " Αν τους αφήσω θα πιάσουν την κουβέντα οπότε λέω να επέμβω.
" Λοιπόν εμείς μαμά πάμε πάνω."
" Εντάξει, θα σας φέρω να φάτε μόλις γίνει έτοιμη." Μας λέει και πάει πάλι μέσα στη κουζίνα.
Ανεβαίνουμε και πάμε στο δωμάτιο μου.
" Τι ωραίο δωμάτιο που έχεις! Αα, έχεις και δικό σου μπάνιο; Τι τυχερή! " Η Ίσα πηγαίνει πέρα δώθε εξερευνώντας το δωμάτιο μου.
" Ευχαριστώ και όχι, δεν είναι ακριβώς δικό μου το μπάνιο. Το μπάνιο το μοιράζομαι με τον αδελφό μου. Τεσπα, κάτσε θέλω να σου μιλήσω ." Κάθομαι στη μια πλευρά του κρεβατιού μου και αυτή στην άλλη.
" Τι είναι ; Έχω φρικάρει, σκότωσες κανέναν ;"
" Όχι, αλλά θέλω να μου υποσχεθεις ότι δεν θα θυμώσεις και ότι δεν θα το πεις σε κανέναν." Το βλέμμα μου σοβαρευει και η Ίσα καταλαβαίνει ότι έχω να της πω κάτι σημαντικό.
" Υπόσχομαι."
" Ωραία...."

Μέσα σε 10 λεπτά μονολογιας καταφέρνω να της εξηγήσω τα πάντα. Πως γνώρισα τον Harry, πως είμαστε μαζί στην ίδια χορωδία και πως καταλήξαμε να είμαστε...αυτό που τέλος πάντων είμαστε. Επίσης της είπα τι έγινε πριν λίγο με τον Φίλιππο και τώρα είναι η σειρά της να μιλήσει.
" Δηλαδή αυτό γίνεται τόσο καιρό πίσω από την πλάτη μου; Καλά το κατάλαβα ότι κάτι τρέχει μεταξύ σας, αλλά όχι ότι σε έχει φιλήσει! " Σχεδόν φωνάζει και μάλλον έχει δίκαιο. Δεν έπρεπε να της το έχω κρύψει,αυτή μου λέει τα πάντα για τον Ιάσονα...
" Και ξέρεις πιο είναι το χειρότερο ; Ο Φίλιππος είναι ένα τόσο καλό παιδί και έχει περάσει τόσα πολλά από τον Harry και-"
" Τι; Τι του έχει κάνει ο Harry?" Κάτσε Κάτσε, μάλλον μου ξέφυγε κάτι σε αυτή την ιστορία..
" Ααα..δεν ξέρεις...Λογικό τότε να έκανες κάτι μαζί του."
" Δεν σε καταλαβαίνω."
" Ο Φίλιππος άλλαξε σχολείο επειδή ο Harry τον είχε στείλει στο νοσοκομείο 2 φορές. Παλιά ήταν φίλοι." Ουοουυ, τι;
" Εγώ γιατί το μαθαίνω τώρα αυτο;"
" Αν ήξερα ότι έχεις πάρε δώσε με τον Harry θα σου το έλεγα άλλα δεν είχε σημασία."
" Γιατί τον έδειρε ο Harry?"
" Δεν ξέρω.. έχουν βγει πολλές φήμες."
" Ίσα μη με κάνεις να ξανά πάω στον Παναγιώτη..."
" Οι πιο πολλές λένε ότι ο Harry έκλεψε τη κοπέλα του Φίλιππου και όταν πήγε να ρωτήσει γιατί τον έσπασε στο ξύλο." Μένω άφωνη... πως γίνεται αυτο;;
" Ο Harry ξέρει ότι κάτι τρέχει με τον Φίλιππο ; " με ρωτά η Ίσα.
" Όχι. "
" Οκ.."
Χτυπά η πόρτα και η μαμά με δύο πιάτα με λαχταριστή πίτσα μπαίνει μέσα.
" Τα αφήνω εδώ και πάω να σας φέρω κάτι να πιείτε. Αν θέλεις και άλλο μετά Ισαβέλλα μη διστάζεις, στη κουζίνα πάνω στον πάγκο έχω αφήσει πολλά κομμάτια.
"
" Σας ευχαριστώ κυρια Λούση. "
" Ευχαριστώ μαμά."

Τι θα γίνει μεταααα ;
Vote & Comment Για να μάθουμε ❤❤

Stalked by Styles (Greek Harry Styles Fanfic)Where stories live. Discover now