Ο θεέ μου..
" Τι κάνεις εδώ;" Απομακρυνομαι και βγάζω τα χέρια του από πάνω μου.
" Είπα να βγω με κάτι φίλους και σε είδα να χορεύεις και δεν άντεξα..έπρεπε να σε πλησιάσω." Μήπως έχει πιεί ; Αν και η ανάσα του δεν μυρίζει, αν έχει κάνει χρήση ; Αχ, πρέπει να βρω τον Harry, που είναι;
" Αμ, πρέπει να φύγω. " Πάω να περάσω για να φύγω άλλα με τραβάει στο στήθος του.
" Τι κάνεις ; Πας καλά; "" Αυτό το φόρεμα σου πάει πολύ." Πιάνει το χέρι μου σφιχτά και δεν το αφήνει.
" Φιλιππε, με πονάς! " Όσο και να προσπαθώ να φύγω είναι φανερά πιο δυνατός.
Τότε ξαφνικά πάει να με φιλήσει και ευτυχώς κάποιος τον πιάνει από τον λαιμό και τον κολλάει στον τοίχο.
" Αν την ξανά αγγίξεις θα σου βγάλω αυτά που δεν νομίζω ότι έχεις,με κατάλαβες;!" Ο Louis τον αφήνει καθώς ο Φίλιππος του γνέφει ,με πιάνει από τα χέρια και με βγάζει έξω." Ευχαριστώ Louis! " Του δίνω μια γρήγορη αγκαλιά που μου ανταποδίδει.
" Δεν κάνει τίποτα, αν τολμήσει και σε ξανά αγγίξει θα πάμε όλοι και θα τον κάνουμε χώμα. "
" Ο Harry που είναι;" Δεν είναι μέσα και από ότι βλέπω δεν είναι ούτε εδώ.
" Έτυχε κάτι με τη μαμά του και έπρεπε να πάει κάπου."" Αα, εντάξει. Ελπίζω να είναι όλα καλά."
" Μην ανησυχείς εσύ για τίποτα και εγώ θα σε πάω σπίτι σήμερα, ο Harry μάλλον δεν θα προλάβει να έρθει. "
" Οκ." Με τον Louis θα γίνουμε πολύ καλοί φίλοι. Τα πάμε πολύ καλά και από αυτά που είδα σήμερα κατάλαβα ότι θα είναι πάντα εκεί για εμένα.
" Όταν μάθει ο Harry τι έγινε θα νευριάσει παρά πολύ." Λέει με ένα αμήχανο γέλιο.
" Θα του το πεις εε..;"" Εννοείται, θα το πω εγώ για εσένα. Δεν θες να τον δεις θυμωμένο. " Δυστυχώς ή ευτυχώς τον έχω δει.
" Ναι, καλύτερα πες του εσύ μου φτάνει που του είπα τι έγινε με εμένα και τον Φίλιππο. "" Ωραία, πάμε μέσα ; Είναι αργά, να σε πάω σπίτι ;"
Κοιτάω την ώρα και θυμάμαι ότι σε λίγο γυρνάνε οι γονείς μου και δεν θα ήθελα να γυρίσω αργότερα από αυτούς.
" Ναι, πάμε. "Μπαίνουμε μέσα και κατευθυνόμαστε προς το τραπέζι μου. Τα κορίτσια κάθονται. Η Νικολέτα δείχνει ότι βαριέται αλλά όταν με βλέπει από το πουθενά εμφανίζεται ένα πονηρό χαμόγελο στην υπερβολικά βαμμένη μάπα της. Ενώ η Ισαβέλλα δείχνει ανήσυχη.
" Γεια σας κορίτσια. " Λέει ντροπαλά ο Louis και είναι τόσο γλυκούλης.
" Γεια σου Louis."
" Γεια." Λέει με ύφος η Νικολέτα.
" Εμείς θα γυρίσουμε. Καληνύχτα. " Χαιρετάω τα κορίτσια και η Ισαβέλλα μου ψιθυρίζει όσο πιο γρήγορα μπορεί της λέξεις " πάρε τηλέφωνο " . Λογικά θα εννοεί όταν φτάσω.~~~~~~
3 λεπτά να είχα αργήσει και οι γονείς μου θα έβλεπαν τον Louis και μετά θα άρχιζε η ανάκριση. Τέλος πάντων, πρόλαβα να αλλάξω γρήγορα, ξεβαφτηκα και ξάπλωσα στον κρεβάτι.
Οι γονείς μου έφεραν φαγητό από τη ταβέρνα που πήγαν άλλα δεν έχω και πολύ όρεξη να φάω. Σκέφτομαι τον Harry και την Ισαβέλλα. Θα πάρω αυτή πρώτα. Την βρίσκω στις επαφές και την καλώ.
" Ναι;"
" Έλα, είσαι ακόμα στο πάρτι ;"
" Όχι γύρισα πριν λίγο, δεν άντεχα με αυτά που μου έλεγε η Νικολέτα!" Ακούγεται νευριασμένη και αυτο δεν είναι καθόλου καλό.
" Τι έγινε με αυτήν;"" Λοιπόν, πρώτων αν ο Harry ήταν εδώ το σχέδιο μας θα πήγαινε τέλεια γιατί η Νικολέτα είχε κάποιες υποψίες για εσάς τους δύο. Τώρα όμως νομίζει ότι τρέχει κάτι με εσένα και τον Louis! "
Oh no..
" Όχι, δεν πρέπει να νομίζει αυτό! Ο Louis θέλει αυτήν. Αυτούς πρέπει να φέρουμε πιο κοντά. "" Πρέπει. Μετά μου έλεγε για τον Harry άλλα δεν νομίζω να θες να μάθεις."
" Γιατί όχι;"" Κοίτα, εγώ στη θέση σου δεν θα ήθελα."
" Αντέχω Ίσα, πες μου."
" Λοιπόν, δεν ξέρω αν ήταν το ποτό αλλά πάνω κάτω μου περιέγραψε τι θα ήθελε να κάνει με τον Harry. Μπορώ να πω ότι ούτε εγώ με τον Ιάσονα θα μπορούσαμε να κάνουμε αυτά που θέλει η Νικολέτα με τον Harry. "
......... Θα την σκοτώσω.
" Αχχχ τα νεύρα μου νυχτιάτικα! !"
" Σορρυ φιλενάδα, εσύ ήθελες να μάθεις."
" Δεν πειράζει, κάτι θα σκεφτώ. "
" Εντάξει, αν είναι σε κλείνω. Καληνύχτα. "" Καληνύχτα. "
Τελικά μάλλον χρειάζομαι λίγο φαγητό .Είναι μικρό αλλά θα ανεβάσω σύντομα το επόμενο ^.^ καλή εβδομάδα κ καλό μήνα
YOU ARE READING
Stalked by Styles (Greek Harry Styles Fanfic)
FanfictionΗ Ρωξάνη,μια κοπέλα 16ετών μετακομίζει με την οικογένεια της στην επαρχεία.Στο καινούργιο της σχολείο θα κάνει γρήγορα φίλους αλλά κάποιος άγνωστος δεν θα σταματά να της στέλνει μηνύματα. Τον ξέρει? Θα μάθει ποιος είναι?