Chapter 24

334 37 4
                                    

Για ποιό λόγο χτυπάει το κινητό μου τέτοια ώρα; Είναι Κυριακή, αφήστε με να κοιμηθώ. Σκατά, σήμερα τραγουδάμε. Σηκώνομαι και πιάνω το κινητό στα χέρια μου.  Ο Harry είναι.
" Harry? "

" Έλα, σε ξύπνησα;"
" Ναι αλλά δεν πειράζει, όλα καλά με τη μαμά σου;"
" Ναι, sorry που έφυγα χωρίς να πω τίποτα. Έμαθα τι έκανε ο μαλακας και θα φάει το ξύλο της ζωής του μόλις τελειώσουμε τη παρουσίαση."

" Όχι, χεστον αυτόν, το θέμα μας είναι η Νικολέτα τώρα που θα μαλώσω εγώ αν συνεχίσει να σε θέλει!"
" Κάτι θα κάνουμε και με αυτήν αν και δεν με απασχολεί η ύπαρξη της." Λέει αδιαφορεί  αλλά εγώ δεν συμφωνώ. Η κοπέλα είναι τόσο χύμα που μπορεί να πάει μια μέρα και να τον φιλήσει έτσι, επειδή το ήθελε.
" Τι ώρα πρέπει να πάμε σήμερα? " 
" Μπορείς να κοιμηθείς 2 ώρες αν θες , να έρθω να σε πάρω?" 
" Τέλεια και όχι, θα περπατήσω." 
" Όπως θες. Ανυπομονώ για σήμερα."
" Εγώ πάλι όχι.." Δεν ντρέπομαι τα παιδιά αλλά τον Harry. Άσχετα που έχω ξανα τραγουδήσει μπροστά του ,νομίζω ότι θα τα χάσω και αυτός θα τα πάει τόσο τέλεια.

................
" Χμμ... κάτι έκανες, νόμιζα θα τα πας χειρότερα." Μου λέει για να με πειράξει ο Harry. Κατεβαίνω από τη σκηνή και κάθομαι δίπλα του. " Δεν το ξανά κάνω αυτό.."
" Γιατί καλέ, ήσουν υπέροχη." Μου δίνει ενα φιλί στο μάγουλο και το βουλωνω. Αφού το λέει αυτός....
Αρχίζουν και οι άλλες ομάδες να τραγουδάνε και έχω να πω ότι έχουμε όλοι ταλέντο. Θα πάμε μπροστά σαν χορωδία. Όταν τραγουδούσε ο Harry η καρδιά μου έκανε σαν τρελή. Η φωνή του είναι τοσο.....υπέροχη! Αχχχ.

" Τέλεια παιδιά! Τα πήγατε όλοι περίφημα, τώρα πρέπει να βαθμολογήσετε τον συνεργάτη σας. Δημήτρη, πόσο βάζεις στη Σοφία?"
" Οκτώ στα δέκα γιατί σε κάποια σημεία ήταν εκτός ρυθμού."
" Εγώ του βάζω 3 γιατί δεν μου έβαλε 10 και επειδή εκτέλεσε κυριολεκτικά το τραγούδι." Του απαντά η Σοφία με νεύρα  και προσπαθώ να κρατηθώ.
" Μ'αρέσει που κρίνετε αντικειμενικά παιδιά. Harry εσύ πόσο βάζεις στην Ρωξάνη." Ωχχ... ελπίζω να μη με κάνει ρεζίλι επίτηδες...
" Της βάζω  δέκα στα δέκα επειδή της ταίριαξε το τραγούδι, έχει εκπληκτική φωνή και ήταν πάντα στο ρυθμό."  Η κα.Βούλα θα νομίζει ότι είμαι κανα βλαμμένο γιατί το χαμόγελο μου έχει φτάσει μέχρι τα αυτιά και είμαι μάλλον κόκκινη σαν τη ντομάτα.
" Εσύ Ρωξάνη?" Τώρα πρέπει να μιλήσω ε...?

" Αμ..Και εγώ του βάζω δέκα στα δέκα για τους ίδιους λόγους.."  Μπράβο Ρωξάνη !!  Χαστουκίζω τον εαυτό μου από στο κεφάλι μου . Σοβαρά αυτό ήταν το καλύτερο που βρήκα να πω ?
" Ωραία, τα πήγατε πολύ καλά βλέπω εσείς οι δύο. Εσύ Παύλο...."
Κοιτάω τον Harry που γελάει γιατί ξέρει πόσο αμήχανα νιώθω με το κουλό που είπα.
" Μη γελάς."  Λέω ενώ κοκκινίζω πιο πολύ.
" Θεέ μου, είσαι τόσο γλυκιά. Άντε να τελειώνουμε για να φύγουμε." 
" Πρέπει να μιλήσουμε." 

" Το ξέρω, θες να πάμε για καφέ και να τα πούμε?" 
" Καλή ιδέα." 
" Τέλεια."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Σκέφτηκα ότι πρέπει να πεις στον Louis να ξεκολλήσει από τη Νικολέτα γιατί είναι για καλύτερα."
" Το ξέρω ότι είναι για καλύτερα και τον έχω πείσει να μη δεθεί καθόλου συναισθηματικά, απλά να κάνει κάτι θέλει μαζί της."
" Τι να πω, όπως νομίζει αλλά εσύ πρέπει να ξεκαθαρίσεις τη θέση σου απέναντι της." 
" Ρωξάνη και εσύ πρέπει να δείξεις τη θέση σου, εγώ όσες φορές και να πω όχι και εσύ πρέπει να κάνεις κάτι για να της δείξεις ότι πρέπει να σταματήσει να μου τη πέφτει, όχι να το παίζεις φίλη της." Πω, έχει δίκιο. Είμαι κακιά και πρέπει να βρω τρόπο να της πω ότι εγώ κάνω κάτι με τον Harry.
" Έχεις δίκιο αλλά πως της λες μαλακά, είναι δικός μου ,πίσω σκύλα, πάνε βρες άλλον?" Που είναι ο καφές μου? Αρχίζω να νευριάζω πάλι.
" Μωρό μου, τόσο πολύ ζηλεύεις ? Δεν θα με πάρει καμία άλλη αν με θες εσύ." Νομίζω ότι η καρδιά μου πήγε στον παράδεισο...
" Σε θέλω, μόνο για μένα . Μπορεί να είναι εγωιστικό αλλά δεν με νοιάζει."
" Και εγώ σε θέλω μόνο για τον εαυτό μου."  Πιάνει τα μάγουλα μου και με φιλά. Αν κάποιος μου έλεγε τη πρώτη μέρα ότι θα ήθελα τόσο πολύ αυτό το αγόρι στην αρχή της σχολικής χρονιάς δεν θα τον πίστευα. Αφού με θέλει και αυτός όλα είναι εντάξει αλλά, τι είμαστε ; Φοβάμαι να ρωτήσω, μπορεί να το πω πολύ γρήγορα και δεν θέλω να φέρω άλλο πρόβλημα. Φτάνει η Νικολέτα.
" Θα της το πω στα ίσια,αλλά πως;"
" Θα πας και θα της πεις. Κοίτα, θα το εκτιμούσα αν άφηνες τον Harry ήσυχο γιατί είναι δικός μου. Θα χαμογελάσεις και θα φύγεις. Δεν νομίζω να θες να συνεχίσεις να κάνεις παρέα μαζί της."
" Όχι βέβαια. "
" Τότε είσαι μια χαρά. "
" Okay, Θα της στείλω μήνυμα γιατί δεν έχω όρεξη να ακούσω την φωνή της." Βγάζω το κινητό και αρχίζω.
* Για να μη κουραζουμε το θέμα, ο Harry Και εγώ έχουμε κάτι και μη προσπαθήσεις να του την πέσεις. Ξέρω ότι έπρεπε να στο πω από την αρχή αλλά δεν γινόταν,αν ενδιαφέρεσαι όμως ο Louis Είναι ελεύθερος.*
πατάω αποστολή και κάνω από μέσα μου τον σταυρό μου.

Stalked by Styles (Greek Harry Styles Fanfic)Where stories live. Discover now