Chapter 26

255 27 7
                                    


Σκατα, έχω αργήσει ! Που στο καλό είναι η φόρμα μου; Αα να τη. Την βάζω γρήγορα και πάω στον καθρέφτη. Όχι ρε, λεκές από καφέ. Τι θα βάλω; Ανοίγω ντουλάπα, συρτάρια τίποτα . Η μόνη λύση είναι να βάλω κολάν και δεν θέλω. Αχχ, το παίρνω και το βάζω γρήγορα ,από πάνω έχω ένα αθλητικό τοπακι και μια μπλούζα από πάνω, βάζω τα παπούτσια μου,παίρνω την τσάντα μου και τρέχω κάτω.
" Μαμά, πάω για τρέξιμο και μετά θα φάω. Δεν ξέρω τι ώρα θα γυρίσω."
Η μαμά έπλενε τα πιάτα και έμεινε λίγο με αυτό που άκουσε.
" Εσύ,για τρέξιμο;"
" Ναι βιάζομαι, τα λέμε. "
Περπατάω όσο πιο γρήγορα μπορώ και όταν φτάνω ο Harry είναι ήδη εκεί. Μόλις με βλέπει χαμόγελα. Γαμωτο, για το κολάν χαμογελά.
" Hey, είσαι τόσο όμορφη. "
Με αγκαλιάζει και μου δίνει ένα φιλί στο μάγουλο.
" Hi."
" Λοιπόν, μπορείς να αφήσεις τη τσάντα σου στο παγκάκι για να ξεκινήσουμε. " Βγάζει την ζακέτα του και αφήνει το σακίδιο του στο πιο κοντινό παγκάκι.
" Δεν νομίζω ότι  είναι καλή ιδέα να αφήσουμε τα πράγματα μας σε ένα παγκάκι και να φύγουμε.." Κοιτάω γύρο γύρο και υπάρχουν πολλά άτομα που εύκολα μπορούν να αρπάξουν κάτι χωρίς να τους πάρει κανείς χαμπάρι.
" Χαλάρωσε, δεν είναι η πρώτη φορά που το κάνω, οι άνθρωποι εδώ ήρθαν για να γυμναστουν όχι να κλέψουν." Δεν με πολύ πείθει η δήλωση του. Με κοιτά σκεπτικός για λίγο και συνεχίζει.
" Σου υπόσχομαι ότι αν έρθουμε και λείπουν τα πράγματα σου θα σου πάρω καινούργια και μη σου πω και καλύτερα. "
Χμμμ. Οκ, με έπεισε. Δεν θα με χαλούσε ένα καινούργιο κινητό.
" Καλά.." Αφήνω τη τσάντα μου και τον κοιτάω σε φάση " θέλω να κάτσω εδώ και να σε βλέπω να ιδρωνεις"
" Ασε τις φατσούλες και ακολούθησε με." Μου κλείνει το μάτι και αρχίζει να τρέχει. Τώρα εγώ πρέπει να ακολουθήσω..;

~~~~~~~~~~~
Μετά από 40 λεπτά τρεξίματος δεν ξέρω πως είμαι ζωντανή ακόμα. Γυρνάμε πάλι στο παγκάκι και προς έκπληξη μου τα πράγματα μας είναι ακόμα εκεί.
" Είδες; Όλα εδώ είναι."
" Πάλι καλά, αλλιώς θα έπρεπε να μου πάρεις το καινούργιο iPhone 6s." Τον πειράζω και γελάει.
" Έχουμε από 2 σετ 15 κοιλιακούς και το ίδιο με καμψεις."
" Harry, έχεις καταλάβει ότι έχω να γυμναστω από το Δημοτικό ;"
" Κάτι κατάλαβα από τα "Harry θα πεθάνω, δεν είμαι καλά,πες στην οικογένεια μου ότι εσύ φταις" που μου έλεγες σε όλη την διαδρομή."
" Και θα με βάλεις να κάνω και κοιλιακούς;"
" Ναι μωρό μου, δεν θα κάνουμε μισές δουλειές. Τώρα πέσε στα τέσσερα. Θα αρχίσουμε με καμψεις. "
Τέλεια..Δεν θα γίνω ρεζίλι, είναι και αλλά άτομα κοντά μας. Δεξιά μια παρέα κοριτσιών που μάλλον ήρθαν για να βγάλουν selfies με τα αθλητικά σουτιέν τους γεμάτα ενίσχυση και αριστερά μας κάτι αγόρια που το είδαν πολύ επαγγελματικά το θέμα και έχουν λιώσει.

Stalked by Styles (Greek Harry Styles Fanfic)Where stories live. Discover now