Chapter 28

148 18 5
                                    

" Αμ.. Αυτός που είδες να χτυπάει είναι ο Harry, ένα παιδί από την χορωδία. Παλιά ήταν φίλοι με τον Φίλιππο και μου είπε ότι έχει κάποια προβλήματα με τα ναρκωτικά.." Καθόμαστε στην άκρη του κρεβατιού μου και προσπαθώ να μη τα χάσω και πω καμιά βλακεία.
" Και δεν σκέφτηκες ότι σου τα είπε ολα αυτά επειδή σε ήθελε? Τον Φίλιππο τον έχουμε γνωρίσει,ξέρουμε και τους γονείς του, αυτόν τον Harry τίποτα. Και τέλος πάντων τι δουλειά είχαν να παίξουν ξύλο μπροστά στο σπίτι μας?" Είναι νευριασμένος και φαίνεται ότι δεν πιστεύει οτι ο Φίλιππος είναι τέτοιος άνθρωπος.
" Άκου με μπαμπά.Όταν έμαθα για την εξάρτηση του απομακρύνθηκα . Αυτό τον πείραξε και έριξε όλο το φταίξιμο στον Harry που είναι πολύ καλός μου φίλος και με έχει βοηθήσει σε πολλά. Μη κοιτάς την εξωτερική του εμφάνιση , αν δεν ήταν αυτός σήμερα δεν ξέρω ούτε εγώ τι θα με είχε κάνει ο Φίλιππος."  Με κοιτάει περίεργος.
" Σε άγγιξε? Σε πείραξε ? Είσαι καλά ??" Με κοιτάει να δει αν έχω κάτι αλλά κοιτάω το πάτωμα και δεν μπορεί να δει το σημάδι στο λαιμό μου.
" Αυτό έγινε χωρίς την θέληση μου.." Του δείχνω το σημάδι και σηκώνεται από το κρεβάτι.
 " Παω τώρα από το σπίτι του. Θα είναι τυχερός εαν δεν τον μαυρίσω στο ξύλο." 
" Μπαμπά,όχι! Άστο να το συζητήσουμε αύριο, μείνε μαζι μου." Αν χρειαστεί θα κλάψω γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να τον αφήσω να πάει και να κάνει χαμό. Σταματάει και με κοιτάει. Το σκέφτεται λίγο και ξεφυσά.

" Καλά, δεν θέλω να ταραχτείς περισσότερο." Ξανα κάθεται δίπλα μου και με φιλά στο μέτωπο.
" Ευχαριστώ μπαμπά." Του δίνω μια μεγάλη αγκαλιά και του χαμογελώ .
" Αυτός ο Harry, είναι μόνο φίλος?" Οοοο τι λέω τώρα?
" Ναι μπαμπά,είναι σαν μεγάλος αδελφός. Πάντα με προστατεύει και δεν αφήνει κανέναν να με πειράξει." Μπράβο Ρωξάνη..
" Θα σου κάνω τη χάρη και δεν θα τον κρίνω μόνο απο την εμφάνιση του και την βίαιη συμπεριφορά του.....και την μηχανή που έχει." 
" Αν δεν είχε έρθει ο Φίλιππος μπορεί να μου έκανε κακό..."
" Το ξέρω ,αγάπη μου, γι 'αυτό θέλω να τον καλέσεις για φαγητό. Θέλω να γνωρίσω τον μεγάλο σου αδελφό και να τον ευχαριστήσω για αυτό που έκανε σήμερα. Όσο για τον Φίλιππο θα μιλήσω αυριο με τους γονείς του γιατί αυτό που έκανε δεν του το συγχωρώ."  
Να φέρω για φαγητό τον Harry ως "μεγάλο αδελφό " ... αυτό θα έχει πολύ πλάκα. Για τον Φίλιππο δεν ανησυχώ,είμαι σίγουρη ότι ο μπαμπάς θα φροντίσει για αυτόν και δεν θα τον έχω στο κεφάλι μου πια. Έτσι κι αλλιώς μετά απο αυτό που έκανε δεν υπάρχει περίπτωση να του ξανά μιλήσω.
" Eίναι αργά, να σε αφήσω να κοιμηθείς. Θα τα πούμε αύριο και δεν χρειάζεται να ανησυχείς για τίποτα. Όλα θα τα κανονίσω εγώ ." Μου λέει με ήρεμη φωνή και τον πιστεύω ,το ότι θα έρθει ο Harry για φαγητό ακόμα δεν μπορώ να χωνέψω..
" Ξέρω μπαμπά ότι δεν θα αφήσεις τίποτα να συμβεί. Σ' αγαπώ ,καληνύχτα." Δίνουμε μια τελευταία αγκαλιά, μου λέει καληνύχτα και φεύγει κλείνοντας την πόρτα.

Ψάχνω γρήγορα να βρω το κινητό μου γιατί πρέπει να μιλήσω με τον Harry.  Ελπίζω να έχει ηρεμήσει... 
Τον βρίσκω στις επαφές και τον καλώ.  Απαντάει αμέσως.
" Ρωξάνη , πες μου ότι είσαι καλά!!" Η φωνή του γεμάτη άγχος και θυμό.
" Μια χαρά είμαι. Θέλω να σε ευχαριστήσω για σήμερα.. αν δεν ερχόσουν δεν θέλω να σκέφτομαι τι θα είχα πάθει." 
" Αν τολμούσε να κάνει κάτι άλλο θα τον είχα σκοτώσει. Βασικά αν δεν ερχόταν ο πατέρας σου μάλλον αυτό θα είχα κάνει." Ο μπαμπάς...
" Μιας και το έφερε η κουβέντα ,ξέρεις, μου έκανε πολλές ερωτήσεις και του εξήγησα πως έχει απλά παραποίησα ένα μικρό κομμάτι και θέλει και αυτός να σε ευχαριστήσει και να σε γνωρίσει,οπότε σε καλούμε για φαγητό."
" Ποιο μικρό κομμάτι? Ελπίζω να είπες τα πάντα για τον Φίλιππο." 
" Ναι ,όλη την αλήθεια είπα για αυτόν..για μας άλλαξα λίγο τα πράγματα."
" Τι εννοείς Ρωξάνη?"
" Να.. του είπε ότι είμαστε φίλοι...η σχέση μας είναι καθαρά αδελφική.."
" Γιατί δεν είπες την αλήθεια? Ντρέπεσαι για μένα Ρωξάνη? Δεν σε καταλαβαίνω.." Ακούγεται απογοητευμένος. Σκατά
" Όχι!! Με τίποτα,απλά οι γονείς μου είναι λίγο κάπως....δηλαδή έτσι με τα τατουάζ που σε είδε ο μπαμπάς μου παραξενεύτηκε..Που να σε δει και η μαμά μου! Γι' αυτό είπα ότι είμαστε φίλοι γιατί αλλιώς παίζει και να μην με άφηναν να ξανα βγω από το σπίτι. Σε παρακαλώ συμβιβάσου, είναι μέχρι να σε γνωρίσουν . Το ότι έπαιξες ξύλο με τον Φίλιππο για την δικιά μου προστασία σε ανέβασε πολύ στα μάτια του μπαμπά μου."  Προσπαθώ να του εξηγήσω και ελπίζω να καταλάβει.
" Εντάξει , ας είναι έτσι. Θα με λατρέψουν, θα έρθω με λουλούδια. Θα κάνω το καλό παιδί για τους γονείς σου. "  Μπορώ να καταλάβω από την φωνή του ότι χαμογελάει.
" Το ξέρεις ότι κάτω από τα τατουάζ και όλο το bad boy στυλ είσαι καλό παιδί..ε?"  
Ησυχία.
" Για σένα μόνο." Και το κλείνει. 

Για μένα μόνο...είναι καλός,για μένα μόνο. Αυτή η μικρή πρόταση κάνει replay στο κεφάλι μου ξανά και ξανά και ξανά. Τον ερωτεύομαι τόσο γρήγορα?? Δεν ξέρω  ,ήταν πολύ κουραστική η μέρα σήμερα οπότε καλύτερα ας κοιμηθώ. Αύριο έχω και σχολείο..με όλα αυτά ξέχασα να κάνω και ασκήσεις...πφφ δεν κάνω τίποτα . Πάω πίσω στο κρεβάτι μου.


~~~~~~~~~plzzz read ~~~~~~~~
 Ένα μικρό παρτ για σας!! Ελπίζω να ξυπνήσετε και να χαμογελάσετε όταν το δείτε!! Ξέρω ότι οι περισσότερες από εσάς δεν μπαίνετε καν στον κόπο να διαβάσετε τι γράφω εδώ και σας καταλαβαίνω . Για την ιστορία ήρθατε,όχι για το τι έχω να πω αλλά πιο παλιά ,όταν ξεκίνησα την ιστορία επικοινωνούσα με πολλές από εσάς. Τώρα ίσα ίσα που έχω ένα comment . Δεν θέλω να μου λέτε πόσο τέλεια είναι η ιστορια και οτι με αγαπάτε αλλά να σας γνωρίσω, να με γνωρίσετε να μου λέτε τι δεν σας άρεσε , τι άλλο θέλετε να δείτε και γενικά να υπάρχει μια σύνδεση . Δεν θέλω να νομίζω ότι την ιστορία μου, κάτι που βγαίνει από το μυαλό μου και το μοιράζομαι μαζί σας , να διαβάζετε από φαντάσματα. Θεέ μου πολύ μιλάω ,ελπίζω να μην σας κούρασα ,δεν κάνω παράπονα και είμαι τόσο ευτυχισμένη που κάποιος απολαμβάνει την ιστορια μου αλλά θέλω να δοκιμάσω κάτι.
Σε κάθε παρτ που θα ανεβάζω να σας ρωτάω κάτι και να μου απαντάτε και να σας απαντάω και εγώ. Συμφωνείτε ?? Σας παρακαλώ αφήστε την απάντηση σας κάτω!!!

Stalked by Styles (Greek Harry Styles Fanfic)Where stories live. Discover now