Τετάρτη πρωί και δεν έχω όρεξη για σχολείο. Προσπάθησα να πείσω την μαμά να μείνω σπίτι αλλά απέτυχα. Οι πρώτες 2 ώρες πέρασαν αργά και βασανιστικά και η Ίσα στο διάλλειμα ήθελε να μου πει κάτι αλλά μας πρόλαβε το κουδούνι και τώρα την περιμένω στην καφετέρια. Κάτι μου λέει οτι δεν θα μάθω κάτι καλό. Κάθομαι και νιώθω τα μάτια όλων των κοριτσιών να με κοιτάνε καθώς περνούν από δίπλα μου , σα να με κρίνουν.....
" Ρωξάνη!" στρέφω τα μάτια μου προς την Ίσα που μου κουνάει το δεξί χέρι μπροστά από το πρόσωπο μου.
" Επιτέλους" ξεφυσάω και την κοιτάω επίμονα
" Έχω να σου πω κάτι αλλα μη θυμώσεις γιατί εγώ σε προειδοποίησα " Αρχίζω και αγχώνομαι τώρα....
" Δεν θα θυμώσω ,το υπόσχομαι απλά πες μου τι τρέχει."
"Οκ......ολοτοσχολειονομιζειοτιεκανεςκατιμετονHarryστιςτουαλετες." τιιι?
" Ισα! Μίλα καθαρά και αργά γιατί δεν κατάλαβα τίποτα." Παίρνει μαι βαθιά ανάσα και ανοίγει το στόμα της, αλλα δεν λέει τίποτα.
"Ίσα!"
"Καλά,λοιπόν ο Παναγιώτης είπε σε όλο το σχολείο οτι έκανες κάτι με τον Harry στις τουαλέτες" επικρατεί ησυχία... θα βρω αυτο το παιδί και θα το πλακώσω.
Σηκώνομαι και αρχίζω να πηγαίνω σε όποια αίθουσα βρω και προσπαθώ να βρω αυτό το βλαμμένο.
" Ρωξάνη, περιμένε! " γυρνάω και βλέπω μια λαχανιασμενη Ισαβέλλα να τρέχει για να με προλάβει.
" Να δω τι θα πει μόλις του σπάσω τα μούτρα!" Το αίμα μου βράζει ! Θα με τρελάνουν φέτος.... έπρεπε να μείνω Αθήνα μάλλον.
" Ειι ηρέμησε Rocky " Ακούγετε μια τρίτη φωνή και είναι ο Harry.
" Δεν είναι η κατάλληλη στιγμή τώρα Harry!" Το γνωστό χαμόγελο του φεύγει απο τα χείλη του όταν ακούει πόσο σοβαρός είναι ο τόνος της φωνής μου. Βγαίνω και πάω σε άλλη αίθουσα και ακούω βήματα από πίσω μου, ακόμα με ακολουθούν..
" Ποιόν ψάχνει? " Ακούω από πίσω τον Harry να ρωτάει την Ίσα
" Τον Παναγιώτη....έμαθες τι είπε για εσάς?"
" Ναι" Της απαντάει τόσο ήρεμα, λες και δε έγινε τίποτα. Βγαίνω και απο αυτή την αίθουσα και ανεβαίνω σε άλλον όροφο, βέβαια ακόμα με ακολουθούν οι άλλοι. Μπαίνω στο εργαστήριο χημείας και τον βλέπω... Πλησιάζω γρήγορα κοντά του και αυτός κάνει αυτόματα 5 βήματα πίσω
" Πες μου γιατί στο διάολο βγάζεις φήμες?"
" Εγώ δ-δεν έκανα τίποτα!"
ESTÁS LEYENDO
Stalked by Styles (Greek Harry Styles Fanfic)
FanficΗ Ρωξάνη,μια κοπέλα 16ετών μετακομίζει με την οικογένεια της στην επαρχεία.Στο καινούργιο της σχολείο θα κάνει γρήγορα φίλους αλλά κάποιος άγνωστος δεν θα σταματά να της στέλνει μηνύματα. Τον ξέρει? Θα μάθει ποιος είναι?