Chapter 2

526 45 1
                                    

Μέχρι τώρα όλα καλά,τα συνηθισμένα. Τα χαζά κορίτσια του μπαμπά με τα ροζ φορεματάκια μιλάνε για αγόρια, τα φυτά χαζοκοιτάνε τα βιβλία τους, τα νορμάλ παιδιά συζητάνε για τραγούδια και ταινίες και τέλος τα "κακά" αγόρια. Κάθονται κλασικά δίπλα από την είσοδο με το τσιγάρο στο χέρι. Δεν ξεχωρίζουν από τα άλλα κακά παιδιά που έχω δει.Μπαίνω μέσα και νιώθω ότι με παρακολουθεί κάποιος, τελεια,πρώτη μέρα και τα χάνω.Ψάχνω την πόρτα για το γραφείο των καθηγητών για να πάρω το πρόγραμμα μου.Χτυπάω την πόρτα και μπαίνω μέσα, μια γυναίκα με καρέ ξανθό μαλλί με κοιτάει με το βλέμμα της αγελάδας λες και είμαι εξωγήινος.Είμαι έτοιμη να συστηθώ αλλά με προλαβαίνει.

"Εσύ πρέπει να είσαι η Ρωξάνη ..τι ασυνήθιστο όνομα." Ναι ρε, έχω λίγο σπάνιο όνομα,οι δικοί μου η γονείς είχαν και λίγη φαντασία.

"Ναι εγώ είμαι, κύρια..?"

"Ελένη"

"Τι συνηθισμένο όνομα " με αγριοκοιτά και τότε καταλαβαίνω ότι το είπα δυνατά. Sorry not sorry.

"Να το πρόγραμμα σου,έχω ενημερώσει τους καθηγητές για εσένα " βγάζει από το συρτάρι της ένα χαρτί και μου το δίνει.

"Ευχαριστώ.."λέω κρυα,παίρνω το χαρτί και βγαίνω έξω.Για να δούμε,πρώτη ώρα? ΑΡΧΑΊΑ? Μου κάνετε πλάκα!?Ο
Ωχχ...αυτή δεν είναι η μέρα μου.

Χτυπάει πάνω στην ώρα του το κουδούνι. Ψάχνω την αίθουσα και πάλι καλά την βρίσκω γρήγορα. Μπαίνω μέσα και κάθομαι στη τελευταία θέση,μέσα σε δύο λεπτά η τάξη είχε γεμίσει μόνο ή μπροστινή και η διπλανή μου θέση ήταν κενές. Ένα κορίτσι με κόκκινα μαλλιά αποφασίζει να κάτσει δίπλα μου.

"Γεια, πρέπει να είσαι καινούργια εδώ.Είμαι η Ισαβέλλα " μου λέει με ένα πολύ συμπαθητικό χαμόγελο.

"Χαίρομαι που γνωρίζω επιτέλους ένα άτομο, με λένε Ρωξάνη " της χαμογελώ και εγω,που ξέρεις? Μπορεί να γίνουμε φίλες.

"Δεν είσαι η μόνη καινούργια εδώ και εγώ δεν έχει πάνω από μια εβδομάδα που μετακόμισα εδώ.Μπορούμε να γίνουμε φίλες " Ώστε είναι και αυτή καινούργια εδώ,δεν μπορώ να πω ότι δεν χαίρομαι. Τελικά θα κάνω φίλες πιο γρήγορα απ'όσο φανταζόμουν.Ελπίζω να είναι νορμάλ άτομο. .

"Ωραία,γιατί φοβόμουν ότι δεν θα έκανα γρήγορα φιλίες. "

"Μην ανησυχείς γι'αυτό, θες μετά το σχολείο να πάμε για καφέ, δεν ήπια το πρωί και θα σαλταρω "

"Γιατί όχι, ευκαιρία να γνωριστούμε καλύτερα " δεν προλαβαίνουμε να πούμε και πολλά γιατί μπαίνει ο καθηγητής μέσα στη τάξη και ξεκινάμε το μάθημα.

Stalked by Styles (Greek Harry Styles Fanfic)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora