Chapter 1

1K 49 0
                                    

Σήμερα είναι η μέρα της μετακόμισης! Χαίρομαι τόσο πολύ που θα φύγω από την Αθήνα,ξέρω ότι λίγοι είναι αυτοί που θα άφηναν την Αθήνα για μια πόλη στην Θράκη αλλά εγώ βαρέθηκα την ζωη σε μια γεμάτη πόλη.Η μητέρα μου πήρε μετάθεση οπότε και να ήθελα να μείνω εδώ δεν θα μπορούσα. Δεν μπορώ να πω ότι θα μου λείψει το παλιό σχολείο,μόνο οι φίλοι μου.Θα μπορέσω να κάνω καινούργιους φίλους εκεί?

"Ρωξάνη, έλα στο αμάξι.Φεύγουμε " η μαμά μου φωνάζει από εξω.Κοιτάω το παράθυρο και τους βλέπω όλους μέσα στο αμαξι.Ο μπαμπάς κλασικά στην θέση του οδηγού με την μαμά δίπλα και ο Αλέξανδρος πίσω. Ο Αλέξανδρος είναι 3χρόνια μικρότερος αλλά ώρες- ώρες κάνει σαν δεκάχρονο.

Κοιτάω για τελευταία φορά το δωμάτιο στο οποιο μεγάλωσα και βγαίνω από το σπίτι.Είναι 11το πρωί οπότε υποθέτω ότι αργά το μεσημέρι θα έχουμε φτάσει,το μόνο κακό είναι ότι αύριο πρέπει να πάω σχολείο....

~~Αργά το μεσημέρι~ ~

"Ρωξάνη,ξυπνά φτάσαμε " ακούω την φωνή του μπαμπά μου.Βγάζω τα ακουστικά και κοιτάω έξω από το παράθυρο.Wow.Επιτέλους ένα κανονικό σπίτι και όχι μια πολυκατοικία με 100 ανθρώπους που ποτέ δεν θα πουν καλημέρα ο ένας στον άλλον.Το σπίτι είναι διώροφο με μεγάλη αυλή και από ότι βλέπω μεγάλα παράθυρα!

"Σας αρέσει παιδιά "ρωτά η μαμά καθώς βγαίνουμε όλοι από το αμάξι

"ΝΑΙ! "Λέμε ταυτόχρονα με τον Άλεξ και ο μπαμπάς γελάει.

"Λοιπόν,τα δωμάτια είναι επάνω αλλά υπάρχει ένα μικρό προβληματάκι "

"Τι προβληματάκι μπαμπά? " σηκώνω το ένα φρύδι και τον κοιτάω επίμονα

"Εε..πρέπει να μοιραστείς το μπάνιο σου με τον αδελφό σου." Τι?

"Μπαμπά τι λες? Η Ρωξάνη έχει κοριτσίστικα πράγματα που πιάνουν πολύ χώρο" πετάγεται ο Άλεξ,σε αυτό που λέει συμφωνώ ..

"Συγγνώμη παιδιά αλλά δεν γίνεται αλλιώς "

"Πφφ..Καλά αλλά Άλεξ έτσι και σε δω να πειράζεις τα πράγματα μου ο μπαμπάς και η μαμά θα μάθουν κάτι που δεν θες να ξέρουν " ψιθυρίζω το τελευταίο κομμάτι της πρότασης στον αδελφό μου που μου κουνά καταφατικά το κεφάλι.

"Ωραία, πάμε να τακτοποιηθουμε τώρα και μετά να παραγγείλουμε κανένα σουβλάκι "λέει ο μπαμπάς και αμέσως όλοι συμφωνούμε.

~~~Την επόμενη μέρα~~~

Φως..πολύ φως...δεν μου αρέσει το φως....Αναγκάζομαι να σηκωθώ και να δω την ώρα. 6:30 π.μ Ναιιι! Μισή ώρα ύπνου ακόμα!Αρχίζω να χοροπηδάω από τη χαρά μου.

"Τι στο καλό κάνεις κόρη μου?" Γυρνάω και βλέπω τον μπαμπά μου στην πόρτα με ένα βλέμμα γεμάτο απορία.

"Χαίρομαι! " του λέω χαμογελαστά

"Και γιατί χαίρεσαι? "

"Γιατί μπορώ να κοιμηθώ λίγο ακόμα! "

"Συμφωνήσαμε με την μητέρα σου να σας σηκώσουμε πιο νωρίς σήμερα για να πάνε όλα καλα και να μην αργήσετε στο σχολείο" όχι, με δουλεύει?

"Πλάκα μου κάνεις έτσι? "

"Όχι αγάπη, σε περιμένω κάτω για πρωινό " λέει και φεύγει από το δωμάτιο.

"Τέλεια" μουρμουρίζω στον εαυτό μου καθώς ανοίγω την πόρτα του μπάνιου.

"ΑΑΑΑ...!!!Δεν το είδα,δεν το είδα!"

"Ρωξάνη,βγες έξω τώρα! "

"Βγαίνω,συγγνώμη" λέω στον Άλεξ και βγαίνω έξω.Αυτό που είδα πρέπει να το ξεχάσω τώρα! Μέχρι ο Άλεξ να βγει από εκεί μέσα ανοίγω την ντουλάπα μου.Χμμ....πρώτη μέρα,πρέπει να εντυπωσίασω..!Δεν βαριέσαι, βγάζω το αγαπημένο μου κολλητό τζιν,ένα μαύρο μπλουζάκι και τα μαύρα vans μου.

"Μπορείς να μπεις τώρα" φωνάζει ο Άλεξ. Επιτέλους.Πρόσωπο και δόντια έτοιμα,τα μαλλιά μου έχουν μπούκλες από φυσικού τους οπότε τους δίνω μόνο λίγο όγκο,make up,mascara, lip gloss και είμαι έτοιμη.

Κάτω στην τραπεζαρία κάθονται όλοι και βλέπω ότι για πρωινό έχουμε βαφλες! Μμμ..

~~~Αργότερα~~~

Είμαι μέσα στο αμάξι,στην θέση του συνοδηγού δίπλα στην μαμά. Ο Άλεξ πάει με τα πόδια γιατί το Γυμνάσιο είναι πολύ κοντά στο σπίτι και πρέπει να περνάω εγώ 10 λεπτά με την μαμά..

"...Και αν χρειαστεί ποτέ να έρθεις με τα πόδια θα στρίψεις εδώ,ο άλλος δρόμος είναι λίγο επικίνδυνος.Οχ,κοίτα έχει ένα χαριτωμένο μαγαζάκι εδώ, να έρθουμε μια μέρα-"

"Ναι μαμά, θα έρθουμε κάποια στιγμή,Τώρα αντίο γιατί φτάσαμε " βγαίνω γρήγορα από το αμάξι και περπατάω προς τις πύλες του σχολείου.

"Καλή τύχη γλυκιά μου."φωνάζει η μαμά από το αμάξι και μετά φεύγει.Πρέπει να πάω στο γραφείο πρώτα για να πάρω το πρόγραμμα και μετά με περιμένει μια μεγάλη μέρα.Αναστενάζω και μπαίνω στο κτήριο.

Stalked by Styles (Greek Harry Styles Fanfic)Where stories live. Discover now