Chapter 18

457 42 4
                                    

" Μαμά, θα πάω μια βόλτα. Δεν έχω ώρα να γυρίσω." Ενημερώνω πριν φύγω για να πάω να βρω τον Harry.
" Με ποιούς ;" με ρωτά καθώς μου δίνει αυτόματα λίγα λεφτά, λογικά για τον καφέ που νομίζει ότι θα πάω να πάρω.
" Θα πάω μόνη μου, ξέρεις, να εξερευνησω τη πόλη λίγο παραπάνω."
" Να προσέχεις και να μη γυρίσεις αργά. "
" Ναι μαμά." Της δίνω ένα φιλί στο μάγουλο και βγαίνω.
Είναι 3 λεπτά δρόμος μέχρι το περίπτερο οπότε περπατάω χαλαρά.
Περνάω και από το σπίτι του Φίλιππου. Τι να κάνει άραγε τέτοια ώρα; Λογικά θα διαβάζει ή θα είναι με κανένα φίλο του. Τεσπα, έφτασα στο περίπτερο και Ο δαίμονας που ο Harry αποκαλεί μηχανή και αυτός ο ίδιος βρίσκονται μπροστά μου.
" Hey.." Λέω βάζοντας μια τούφα από τα μαλλιά μου πίσω από το αυτί.
" Γεια σου όμορφη." Με χαιρετά καθώς μου δίνει το κράνος που φορούσα και την προηγούμενη φορά. Όμορφη; Με είπε ο Harry όμορφη ; Να αρχίζω να ανησυχώ; Βάζω με το ζόρι αυτό το ηλίθιο πράγμα πού μπορεί να μου σώσει τη ζωή στο κεφάλι μου και ανεβαίνω. Τον κρατάω γερά αυτή τη φορά πριν ξεκινήσει.
" Έτοιμη ;"
" Έτοιμη. "

~~~~~~~~~~~~
Έχει πάει 9 και έχουμε τελειώσει. Εγώ έμαθα αρκετά καλά το τραγούδι μου και έκανα πρόβα αρκετές φορές. Ο Harry από την άλλη δεν χρειάστηκε ούτε μια  ώρα για να το τελειοποιήσει. Θα σκίσει, είμαι σίγουρη. Το τραγούδι του ταιριάζει τόσο πολύ. Έχει αγγελική φωνή, σε ήρεμηεί,σε κάνει να ταξιδεύεις. Νιώθω λίγο περίεργα που τον έβαζα να το τραγουδάει ξανά και ξανά παρόλο που το έλεγε υπέροχα. Απλά ήθελα να με ταξιδέψει η φωνή του. Αποφασίσαμε ότι δεν χρειαζόμασταν άλλες πρόβες και ότι μιας και τελειώσαμε νωρίς και είπαμε και οι δύο ότι θα παραγγείλουμε κάτι.
" Πίτσα ή γύρο;" με ρωτά καθώς παίρνει το κινητό του από το κομοδίνο του. Καθόμαστε στο κρεβάτι του και από ότι κατάλαβα θα παίξουμε κάτι.
" Γύρο. Δεν έχει πολλές μέρες που έφαγα πίτσα."
" Ότι θες. Πάω λίγο στη κουζίνα να παραγγείλω και να φέρω κάτι να πιούμε. "
" Οκ." Σηκώνεται από το κρεβάτι και φεύγει.
Μήπως πρέπει να φύγω ; Αν τα πράγματα γίνουν άβολα όπως την προηγούμενη φορά...;
Όλα θα πάνε καλά Ρωξάνη, ο Harry είναι καλός και φαίνεται ότι είναι φίλος σου. Μου λέει η συνείδηση μου και ελπίζω να έχει δίκιο.
Δεν περνάνε ούτε 3 λεπτά και o Harry βρίσκεται πάλι δίπλα μου με μπύρες στα χέρια.
" Θέλεις να παίξουμε σκάκι;" Ο Harry παίζει σκάκι ;
" Ξέρεις να παίζεις;" ρωτάω όλο περιέργεια.
" Ααα, όχι." Μου χαμογελά και θεέ μου,είναι πανέμορφος." Ήλπιζα να πεις όχι, το είπα για να φανώ έξυπνος.."
" Είσαι έξυπνος και το ξέρω. " του λέω ειλικρινά. " Αλλά το σκάκι έτσι και αλλιώς είναι πολύ βαρετό. Ας παίξουμε κάτι πιο διασκεδαστικό. " Με το που τελειώνω την πρόταση το γλυκό και αθώο χαμόγελο του γίνεται πονηρό..οχ.
" Ξέρω ένα παιχνίδι, δεν θυμάμαι το όνομα του αλλά πρέπει να κάνεις τον άλλον να νιώσει άβολα με πράξεις." Μου κάνει πλάκα τώρα έτσι;
" Δηλαδή ;"
" Δηλαδή, όποιος πει πρώτος αισθάνομαι άβολα χάνει."
" Δεν ξέρω αν θέλω να το παίξω." Λέω λίγο αμήχανα.
" Η μικρή Ρωξάνη φοβάται ; Ξέρει ότι θα χάσει και δεν θα παίξει;" Μπορεί άνετα κάποιος να διακρίνει την κοροϊδία στη φωνή του.
" Εγώ, να φοβάμαι μη χάσω; Πφφ, μην ακούω βλακείες. " Κοιτάξτε, είμαι λέων, έχω τεράστιο πείσμα και ιδέα για τον εαυτό μου, οπότε δεν υπάρχει περίπτωση να τον αφήσω να κερδίσει.
" Δηλαδή θα παίξουμε;"
" Ναι." Λέω με αυτοπεποίθηση.
" Τότε ξεκινάμε " Μέσα σε ένα κλάσμα δευτερολέπτου βρίσκομαι ανάσκελα πάνω στο κρεβάτι με τον Harry από πανω μου.
" Νιώθεις άβολα ;" με ρωτά
" Καθόλου! " Παίζει να είναι το μεγαλύτερο ψέμα που έχω πει ποτέ αλλά σιγά μην τον αφήσω να κερδίσει. Βάζω το χέρι μου πίσω στο λαιμό του και τον τραβάω κοντά μου. Είναι ένα παιχνίδι και δεν τα έχω εχω με τον Φίλιππο οπότε δεν νομίζω να πολύ πειράζει.
Δείχνει ξαφνιασμένος από τη ξαφνική μου κίνηση αλλά δεν χάνει χρόνο και αρχίζει να με φιλάει στο λαιμό.
Δεν μπορώ να αρνηθώ ότι δεν μου αρέσει αλλά για κάποιον λόγο νιώθω ενοχές. Μας γυρίζω και βρίσκομαι τώρα εγώ από πάνω. Είμαι έτοιμη να του πω ότι αισθάνομαι άβολα αλλά τα χείλη του με σταματάνε. Βάζει τα χέρια του στα μάγουλα μου και με φιλά λες και είναι το τελευταίο πράγμα που θα κάνει. Δεν μπορώ να αντισταθώ και τον φιλάω και εγώ. Τα χέρια του πάνε σιγά σιγά πίσω στη πλάτη μου και εγώ τυλιγω τα δικά μου γύρο από το λαιμό του. Τα χείλια του είναι τόσο μαλακά και τα φιλιά του γλυκά αλλά γεμάτα πάθος.
Μετά από λίγα λεπτά σταματάμε για να πάρουμε ανάσα και ο Harry κάνει κάτι που με εκπλιζει....με αγκαλιάζει. Εννοείται πως τον αγκαλιάζω και εγώ, με τα δυνατά του χέρια γύρο μου αισθάνομαι ασφάλεια.
" Νομίζω ότι είναι ισοπαλία. "
Με κοιτάει και μου φιλά το μάγουλο. Μπορεί αυτό που έκανα να είναι λάθος αλλά αισθάνομαι ότι έκανα το σωστό.

Ααααα, Θέλω οποιαδήποτε σχόλια κάτω ^.^ Ελπίζω να σας αρέσει και είμαστε #26 στο ελληνικό Fanfiction ❤ Μπορεί να βαρεθήκατε να με ακούτε αλλά αλήθεια σας ευχαριστώ πολύ που δείχνετε ότι σας αρέσει το βιβλίο.❤❤

Stalked by Styles (Greek Harry Styles Fanfic)Where stories live. Discover now