Chapter 15

401 35 3
                                    

Με το που μπαίνω μέσα όλοι είναι στο σαλόνι. Θα πάω να τους πω γρήγορα ένα "ήρθα" και "καληνύχτα" και μετά θα πάω πάνω να κοιμηθώ διότι αύριο δυστυχώς πρέπει να πάω σχολείο.
" Γεια σου κορίτσι μου, πως πέρασες;" με ρωτά η μαμά
"Μια χαρά, ήταν πολύ ωραία."
" Δεν έκανε τίποτα που δεν έπρεπε εε ;" ήρθε η σειρά του μπαμπά να ρωτήσει.
" Όχι! " απαντάω κατευθείαν
" Ωραία, μ'αρέσει αυτό το παιδί." Προσθέτει και είναι ωραίο που ο μπαμπάς επιτέλους συμπαθεί κάποιο αγόρι.
" Δεν μου έφερες φαγητό Ρωξάνη;" ο Αλέξανδρος ρωτάει,
" Sorry Άλεξ, ξέχασα να τους πω να μου τα κάνουν πακέτο.Θα σου αγοράσω φαγητό αυριο."
" Μπορείς να μου δώσεις λεφτά και να πάω να τα πάρω εγώ." Μου λέει ο πονηρός. Αν του δώσω λεφτά ξέρω ότι δεν θα τα ξοδέψει σε φαγητό και θέλω να του σπάσω τα νεύρα οπότε δεν θα του τα δώσω.
" Θα σου πάρω εγώ βραδυνό αύριο. "
" Πφ... Καλά, εγω πάω για ύπνο. Καληνύχτα. " Σηκώνεται και πάει στο δωμάτιο του.
" Και εγώ θα πάω για νάνι, καληνύχτα μαμά,καληνύχτα μπαμπά. " πλησιάζω και δίνω και στους δύο από ένα φιλί στο μάγουλο.
" Όνειρα γλυκά κορίτσι μου."
" Καληνύχτα ψυχή μου" Μου λένε και πάω και εγώ στο δικό μου δωμάτιο.
Ανοίγω τη πόρτα,βγάζω τα παπούτσια, αφήνω τη τσάντα πάνω στο γραφείο και ξαπλώνω στο κρεβάτι μου. Αχχ, αύριο που θα δω την Ισαβέλλα θα της τα πω όλα. Θα χαρεί τόσο πολύ! Θα βγούμε και το διπλό ραντεβού κάποια στιγμή που θέλει.
Τώρα πρέπει να αλλάξω και να βγάλω όλο το make up από το πρόσωπο μου.( όσες βάζετε mascara  και eyeliner ξέρετε πόσο δύσκολο είναι να βγουν τελείως )  Ανοίγω το συρτάρι μου και βγάζω τα μαντιλακια για το μακιγιάζ και ξεβαφομαι. Αργότερα βγάζω το φόρεμα,το βάζω στη ντουλάπα και φοράω τις ζεστές πιτζάμες μου και ξαναπάω κατευθείαν στο κρεβάτι μου. Βγάζω το κινητό και τσεκάρω το instagram. Wow, o Harry με έκανε follow. Πριν προλάβω να τον κάνω follow back μου έρχεται μήνυμα από το δεντράκι μου. Πο, έχω κέφια σήμερα...Θα τον λέω μπονσάι.
Ανοίγω το μήνυμα.
*τι έκανες σήμερα; έτοιμη για μια κουραστική μέρα στο σχολείο αύριο ;*
Είμαι τόσο χαρούμενη που θέλω να του πω τι έγινε με τον Φίλιππο. Έτσι ίσως ξεκολλήσει και καταλάβει ότι είναι σχεδόν αδύνατον να γίνει κάτι μεταξύ μας αφού δεν θέλει να ξέρω ποιος είναι.

* Τέλεια, Εσύ; και όχι δεν είμαι έτοιμη για αύριο Μπονσάι. *
Όπως πάντα δεν χρειάζεται να περιμένω πάνω από ένα λεπτό και έχω μήνυμα του.
* Τέλεια ; Έκανες τίποτα ενδιαφέρον; Εμένα η μέρα μου πέρασε ξεκούραστα και γιατί με λες Μπονσάι ;*

* Τα Μπονσάι είναι τέλεια δεντράκια και καλύτερα να σε λέω έτσι παρά δέντρο. Και ναι,βγήκα ραντεβού με ενα παιδί σήμερα και πήγε παρά πολύ καλά.* Πατάω αποστολή και περιμένω την απάντηση του.

Stalked by Styles (Greek Harry Styles Fanfic)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora