1♡

94 7 14
                                    

Harry Styles, a titokzatos, félénk, visszahúzódó srác. Első éves a gimnáziumban és zenével szeretne foglalkozni. Otthonában, már nagyon sokat zenélt nővérének vagy édesanyjának. Gitározik és most tanul zongorázni. Mikor látta, hogy felvették őt az iskolába, minden álma valóra vált. Sajnos senkit sem ismer az egész iskolában és ma lesz az első napja, így elégge izgul.

-Anya, komolyan nem muszáj velem jönnöd. Azért mert kicsit izgulok, nem azt jelenti, hogy nem megyek be.-nyafog a göndör az ajtóban.

-Halgass kisfiam, akkoris elkísérlek legalább a suli utcájáig.—Anyja, Anne már a cipőjét veszi, közben leellenőrzi, hogy minden bent van Harry táskájában.

-De ne legyél kínos!—Harry mutatóujját felemelve néz anyjára. Anne csak vállat von s elindulnak az iskola felé.

------------------

Louis Tomlinson, tipikus nagyszájú srác. Ő már tizenegyedikes, így elég sokan ismerik őt. Zayn és Liam, a két legjobb barátja, állandóan bajba keverednek, ezáltal Louis is. Ők a rosszfiúk a suliban. Louis nemrég adta minenki tudatára, hogy meleg. Miután fél évet együtt volt Eleanorral, az iskola legismertebb emberével, rájött, hogy nem érzett semmilyen vonzást iránta. Ezután egy hónapig csak a régi kapcsolatain gondolkozott és feleszmélt, hogy egyetlen egy kapcsolatban sem érezte jól magát. Nem volt teljes, nem tudta a saját életét élni. Azóta, hogy melegként éli az életét, volt pár egyéjszakás kalandja s azokat sokkal jobban élvezte. Fiúval kapcsolata még nem volt és egyenlőre nem tervez. Éli az életét tiniként, minden hétvégén bulizik.

Louis szemszöge

-Srácok!—kiabál utánunk a drága Zayn aki állandóan késik. De azért szeretjük.

-Zayn baszki, kelj már fel időben arra a kurva ébresztőre!—Liam, a tipikus "apuka" szerepet tölti be a baráti körben.

-Igenis "apuci"—szemetforgatva mutogat idézőjeleket a levegőbe, míg Liam lekever neki egyet.—Baszódj meg Liam!—lökdösődés alakul ki köztük, míg Zayn, akkorát nem lök Liamen, hogy neki esik a mellettük sétáló Harrynek.

-Uh bocs—Liam kezetfogna Harryvel, hogy bocsánatot kérjen, de amint meglátja, hogy friss hús van a suliban, egyből eláll a szava és a szivatáson gondolkozik. Ismerem, látom rajta.

-Semmi baj, Szép napot!—Harry int nekik, Liam pedig tovább töpreng.

-Liam gyere már, ígyis elkésünk!— haragosan szólok felé.

-Láttátok ti is?—Liam futva kérdezi tőlünk, mintha tudnánk gondolstot olvasni.

-Mit is kellett volna?—kérdezzük Zaynnel egyszerre.

-Friss hús van a suliban.—Liam gonoszan mosolyodik el.

-Általában, ha évet váltunk, jönnek kilencedikesek.—Zayn kioktató hangsújban beszél Liamhez, akinek ez látszólagosan nem tetszik.

-Emlékeztek, hogy elhatároztuk, hogy megszivatjuk a kisebbeket? Na, itt az idő!—izgatottan csapja össze tenyerét a fiúk között Liam, de minket egyáltalán nem érdekel. Li találta ki az egészet, mi  ellenkeztünk, amiről az ötletgazda, tudomást sem vett.

-Li, egyáltalán nem kéne egyből szivatni őket! Te is voltál kisebb, sőt attól, hogy tizenegyedikes vagy, nem leszel nagyobb, úgyhogy kérlek, hagyj ezzel a faszságoddal!—elegem van, hogy Liam nem tud másról beszélni, csak a hülye szivatásairól.

Harry szemszöge

Egyenlőre senkivel sem beszélgettem, csak egy srác jött nekem, de ő is furán viselkedett. Most itt ülök a teremben a többi új osztálytársaimmal s várjuk az osztályfőnököt.

-Szia, Niall vagyok! Nem zavar, ha ide ülök?—egy szöszi srác nagyon izgatottan álldogál a szék mellett.

-Csak nyugodtan.—vállat vonva nézek vissza magam elé.

-Na és téged hogy hívnak?—fordul felém miután kipakolta táskájából a kajáját.

-Harry Styles.—nyújtom felé a kezem amit egyből fogad.

-Niall Horan.—Rázza meg a kezem majd nekiáll enni. Az osztályfőnök a következő pillanatban lép be hozzánk.

-Szervusztok gyerekek! A nevem Adam Parker vagyok, az osztályfőnökötök. Remek hírrel kezdjük az évet!—oké hogy neked jó hír, de nekem is az lesz?



Itt is az első rész, kicsit uncsi, tudom, de sosem tudom hogy kell nekikezdeni egy könyvnek bocsi srácok:/ Eskü a többi rész jó lesz:)

je te laisserai des motsWhere stories live. Discover now