11♡

50 7 18
                                    

a tanárnő azt szeretné, ha "csapatokat" alakítanánk a kilencedikesekkel és beszélgetnénk velük. Na nem. Én inkább bezárkózom a szobába. Nem akarom megismerni őket, úgyis csak két évet kell eltöltenem velük. Nem kell ahhoz ismernem is az osztályt. Még jó, hogy nem jött az egész évfolyam. Sajnos nem sikerült kimásznom a dologból, és sajnos Zayn és Liam sincs velem. Nem fogom kibírniii. Valami Niall, Noah meg Roberttel vagyok. Nem is szimpatikus a nevük sem. Mikor leülünk egy körbe akkor realizálom, hogy ez aza szöszi srác akivel veszekedett a göndörke. Talán ki tudok szedni valamit róla. 

-Igazából itt egyetlen ember akit nem ismerünk az te vagy.-a szöszi mutogat rám és kérdéseket tesz fel. Túl sokat beszél.

-Igaz de én se ismerlek titeket.-nem mintha meg is akarnám ismerni őket. sak a szöszit. Őt se barátkozásból.

-Szerintem kezd te és utána mi bemutatkozunk neked.-olyan furák. Én is ilyen voltam kilencedikben? remélem nem.

-Louis Tomlinson vagyok, zongorázom kiskorom óta és néha énekelek a hugaimnak. Körülbelül egy éve dohányzom és ha nagyon úgy tartja kedvem dalokat írok. De az ritka.-remélem ennyi elég lesz és nem kérdezgetnek.

-Érdekes. Én Noah Flynn vagyok, hegedűn játszom, de szeretnék más hangszert is kipróbálni. Szeretek könyveket olvasni, régen könyvtárosként is dolgoztam. Igazából ennyi.-mi a faszom olyan érdekes ebbe? Csak had menyjek a dolgomra végre.

-Niall Horan vagyok és fuvolázom. Rengeteget tudok enni megállás nélkül és imádom a golfot.-nem tűnik túl érdekesnek, de látszik, hogy élvezi az életét.

-Szóval, Én Robert Bowen vagyok, de igazábol mindenki csak Robnak szólít. Dobolok 7 éve, és basszus gitározni tanulok 2 éve. Hobbim a focizás bár elég jó vagyok benne.-egóista. és még bunkónak is tűnik.

-És nektek nincs valami hobbitok?-ha már itt kell üljek velük, legalább legyen téma.

-Golfozom, de csak hétégenként. Hétköznap állatokkal foglalkozom.-hm na ez mondjuk már valami. Niall egyre érdekesebbnek tűnik.

-Olvasok, de már azt se igazán. Inkább megveszem a könyveket, aztán ha lesz kedvem elolvasok őket.-művészlélek. Fura.

Az igazat megvallva, egész jót beszélgettünk így a dolgok végén. Mikor elfogytak a tipikus kérdések, csak úgy jötek a történetek, szóval nem volt túl unalmas. Nem mintha sokat figyeltem volna, mert végig azt a gyönyörű zöld szempárt figyeltem és az elképesztő mosolyt. Nial észre is vette, hogy őt nézem, valószínűleg el is mondja neki. Nem mintha bánnám, csak még nem vagyok elég erős, hogy beszéljek vele. 

Harry szemszöge

Zayn nagyon jófejnek tűnik. Elmondta hogy sokat fest és már külön él, de sokat látogat haza. Lorálól annyit tudtam meg, hogy imádja a verseket és a szerelmes történeteket. Aranyosak mindketten. Mikor már a beszélgetés végénél jártunk, átnéztem Niallhoz és látam, hogy ő vele van. Remélem legalább a nevé elmondja.

-Oh Harry, kit nézel annyira?-uhm... a világ leghelyesebb pasiját akit valaha láttam?

-Senkit.-ügyes vagy Harry, ezt biztos elhiszik. 

-Beszélned kéne vele.-na itt már mindenki kezdi?

-Mi? Kivel? Dehogy.-nincs az az isten, hogy én beszéljek vele. 

-Mindegy, nem erőltetem. Ha nem, akkor nem.-köszi Lora. Asszem. Majd ha lesz bátorságom.

Este egy órát mindenki ell volt engedve akárhova, szóval én elindultam a közeli könyvtárba. Anyáékkal voltam itt már nyaralni és tudom, hogy a könyvtárba van egy szoba, ait senkisem használ. Ott nyugodtan elüldögélhetek enét hallgatva és senkisem tudja, hol vagyok. Verset írtam, a srácról írtam akire ma felfigyelte. Bár tudnám a nevét legalább. Mindegy nem érdekel. Majd kiverem a fejemből valahogy. Írtam pár sort, gondolkoztam mindenen viszont az időt nem figyeltem. Nem a naplómap vittem, mert nem mertem elhozni, lapra írtam s mire rájöttem, hogy otthagytam, már késő volt visszafordulnom. Bassza meg. Remélem nem találja senki. 

Visszasiettem a hotelbe és feldúltan bezuhantam az ágyamba. Kimérgelődtem magam halkan, majd felhívtam Greget. Elmesélek neki si mindent. Greg szinte a legjobb barátom így tartozok neki, hogy elmondjam.  Nagyon sokat beszéltünk aznap este. Elmondtam neki azt is, hogy otthagytam a könyvtárban az irományom és nem volt időm visszamenni. Kb mindent ami azóta történt hogy utoljára beszéltünk. Miután leraktam e telefont a srácok még kint ültek a teraszon így csatlakoztam hozzájuk. Igazából csak beszélgettünk, de jól éreztem magam. Egy óra csevegés után, elmentünk fürdeni, majd lefeküdni. Talán kettő óra lehetett, mikor el tudtunk aludni. Remélem ott találom majd a papíromat, ahol hagytam.

je te laisserai des motsWhere stories live. Discover now