17♡

27 1 0
                                    

Louis szemszöge

Szerda, délelőtt 10:38

Nem fájt annyira a fejem, mint amennyire elképzeltem. Liam viszont...Hát néha látom, hogy lélegzik, ezért tudom, hogy él, de amúgy azóta alig moccan meg, mióta ágyba raktuk. Szegény jól kiütötte magát. Nembaj, hagyjuk őt pihenni, majdcsak felkel. Zayn már kint ült a teraszon így csatlakoztam mellé.

-Neharagudj haver, hogy tegnap úgy ordibáltam veled. Ki voltam kicsit.-jó, nem kicsit de az mellékes.

-Nembaj haver, csak kicsit a frászt hoztad rám.-hát azt elhiszem..

-Mióta vagy fent?-egy ideje biztos, mert már a kávésbögréje is üres.

-Hát kb 3-4 órája. Aggódtam miattatok, így nem igazán tudtam aludni.-jajdeédes. Szegény alig aludt 5 órát. Remélem ha Liam felkel, Zayn tud majd aludni egy keveset. Én jól vagyok, tudok vigyázni magamra és rájuk is. Néha. De a 4 fal között mi bajuk eshet?-gyülekezés van az udvaron, menyjünk le.-nemakaroook

Na erre sok értelme volt lemenni. Nem csinálunk ma semmit, mert az egyik tanár beteg. Eddig se csináltunk érdekes és értelmes dolgokat, ezután sem fogunk szerintem. Ez inkább egy osztálykirándulás, mint ismerkedős tábor. A tanárok nem tudnak ilyet egy hét alatt megszervezni. Senki nemis élvezi és mindenkin látszik, hogy haza akar menni. 

-Najó, akkor menjünk a hallba inkább. Liamet hagyjuk pihenni.-jó ötlet, de ott mi a tökömet csinálunk majd?

-Oké de akkor veszünk jégkrémet!-hátha kapok egy jó torokgyulladást.

-Jójó, csak menjünk már.-vajon nála van pénztárca? Mert én nem hoztam. Mindegy ha mást nem felmegyünk. érte.-Na, milyet kérsz? Én állom. De nem veszel hatot mint a múltkor, ugye?-jaj Z dehoogy.

-Nem, csak kettőt.-hm, milyen jó barát vagyok.-Viccelek, nyilván csak egyet kérek, nem vagyok bunkó.

-Annyira-pppfff nemértem miről beszél.

Nem volt kedvünk felmenni, így leültünk a székekre és lás csodát, Niallék biliárdozni kezdtek. Mhm akkor ez jó műsor lesz. Najó mivan, oké Noahék tök jól játszanak, de Harry kb esélyt se ad nekik. Najó, egyszer ki kell hívnom egy meccsre. Kíváncsi vagyok hogy bír velem. Majd Zaynt is és Liamat is belerángatom és akkor játszunk egyet négyen. Harry mielőtt elütné az utolsó, fekete golyót, hátra néz, konkrétan kibámulja a lelkem a helyéről. Esküszöm ha nem lenne itt senki-

-Észrevetted te is amit Harry csinált?-Nem, pont egy pillangót néztem odakint.

-Hülye vagy amióta itt vagyunk le se tudom venni róla a szemem.-sajnos vagy nem sajnos így van. Nem tehetek róla. Vagy talán egy kicsit de az már mindegy.

-Igen észrevettem.-És kinevet. Hát mindjárt állon vágom.

-Inkább menyjünk fel Liamhez. Már nem akarok itt lenni.-remélem érti a célzást és megemeli a seggét ő is. Drága Lima barátunk a fejét fogva forgolódott az ágyon. Örülök, mert legakább felkelt, de szegénynek mindjárt szétszakad a feje. Remélem a fájdalomcsillapítót bevette már amit odaraktunk neki Zaynnel. A szobába sötét volt még, nem húztuk ki a függönyt nehogy felkeljen Liam. De úgyérzem ideje lesz.-Jóreggeeelt kivááánoook tisztelt Mr. Payne. Hasadra süt a nap.-habozás nélkül vágja hozzám a párnáját, és szenved tovább. 

-Louis ezt nagyon megbánod te kis törpe.-Na azért mindennek van határa. lehet, hogy fáj a feje, de ez engem nem érdekelt. Megfogtam a párnát és hozzábasztam. Egy jó párszor.

-Le ne merj törpézni mégegyszer! Mostpedig menyjünk kajálni, éhen halok.-remélem van a közelbe valami jó étterem. 

Hát nem volt igazán egyik étterem se a mi ízlésünk de beültünk oda, ahol Zayn Harryvel reggelizett. A srácokkal nagyon jót beszélgettünk. Nyilván feljött, hogy miért nem beszélek Harryvel, de tereltem a témát. Nem akarom megismerni, nem akarok tudni róla többet. 

-Nem mintha nem örülnék ha lenne köztünk valami, de ő még fiatal, érzékeny és zavarodott. Mivan ha összetöröm a szívét?-vagy csalódik bennem és magamra hagy?

-Akkor próbáld meg úgy alakíani a dolgokat, hogy ne történjen ez meg.-oh Liam ha ez olyan egyszerű lenne.

-És oké fiatal, de nem tudhatod, hogy zavarodott és érzékeny. Az életkorán nem tudsz változtatni, de az életét jobbá teheted. Látom rajtad, hogy ez most más. Hidd el, ő rajtad is sokat segítene. Te pedig rajta.-én rajta? Ő rajtam? Nekem nem kell segítség Zayn, jól elvagyok egyedül.

-Miért mitörtént vele?-Liam kíváncsian néz a mellette ülő barátunkra, de ő szótlanul ül.

-Nem akarja, hogy tudják mások, és én tiszteletben tartom.-oh hát akkor majd Nialltól megkérdezem. Az egész ebéd alatt erről beszéltünk. Harryről és rólam. Nem tudtam kibújni sehogysem ebből a beszélgetésből, de legalább jól éreztem magam. Mikor visszaindultunk, nyüsgés volt a medencénél így nem mentünk oda. A hall üres volt, ezért Zayn és én lenyomtunk egy biliárd meccset, Liam aztmondta inkább felmegy pihenni. Még mindig nincs jól szegény.

Liam az ágyon ült, elég szarul néz ki de legalább jól van. Hoztunk neki kaját, hisz ilyenkor enni és inni kell sokat. Szinte azonnal meg is ette, biztos éhes lehetett. Megvártuk még felöltözik aztán lementünk a medencéhez, végre elment a tömeg. Sötétedésig ültünk ott, beszélgettünk, a srácok nézték a csajokat én meg csak hallgattam. Harry nincs itt, nincs kit nézegessek.

Vacsora után egyből kijöttem a "csak sétálni megyek" címszóval, így hát sietnem kell. Kiváncsi leszek milyen válaszok várnak rám. Már nagyon látni akarom, kivel is beszélgetek. Odaérve legalább ma beengednek, nincs itt az a fasz. Kicsit többen vannak a megszokottnál, de így is sikerül bejutnom. Sietnem kell, nem maradhatok sokáig így hasonló rövid válaszokat írok, mint ő. Kintről zajt hallok, így inkább itthagyom az egészet, majd másnap mrgmagyarázom miért hagytam félbe a dolgokat.

Hála istennek feltünés nélkül le tudtam lépni. Szunte futottam visszafelé, nehogy feltünő legyen, hogy sokat voltam kint és kérsőre vonják mit csináltam. Visszatértem a szobába és kiültem dohányozni, gondolkozni, elmélkedni. Bár nemsokra jutottam, az biztos hogy Harryt meg akarom ismerni. Szeretném tudni, ki is ő valójában. Mindegy, majd sor kerül rá... egyszer valamikor biztos.

Az ágyamhoz érve, mikor a zsebemben kezdtem matatni a telefonom után, sehol nem találtam. Reméltem, már ledobtam az ágyra ezért elkezdtem dobálni a cuccaimat ról, hogy megtaláljam. Már csak a matrac van az ágyon, de nincs meg. Akkor hátha a teraszon hagytam, de mikor kimegyek, ott se látok semmit. Bassza meg! A könyvtárban hagytam!



tehát...visszatértem. nem tudom hányan olvassátok még,vagy fogjátok olvasni, de igyekszem. volt kjisebb-nagyobb gondom az élettel mostanság, de sikerült összeszednem magam, és újra itt vagyok :)

je te laisserai des motsWhere stories live. Discover now