Zayn szemszöge
Louis reggel megkért, miután meglátta Harryt a reggekiző felé indulni, hogy beszéljek ele és hívjam meg délután a medencéhez. Nem értettem miért nem ő megy, de nem állok le veszekedni vele. Azért ennyire bátor nem vagyok. Mikor leértem, láttam hogy egyedül ül, így legalább könnyebben tudok beszélni vele.
-Szia Zayn te mit csinálsz itt?-mit csinálnék szerinted
-Reggelizem.-mást nemigen tudok, csak beszélgetni
-És hogy hogy velem?-csak mert.
-Mert nemszeretek egyedül enni, téged pedig viszonylag ismerlek, szóval itt az ideje többet tudni rólad.-igazából nem én, hanem Louis, de az mellékes.
-És mit akarsz tudni? Nem mintha nem mondta volna már el mindent, de azért kérdezz nyugodtan.-éppen a gofrit vágta fel, mikor megkérdeztem az első, elég nyers kédésem
-Meleg vagy?-még a kést is lerakta és nagyon döbbent arcot vágott.
-Igen, de ezt nem sokan tudják és szeretném, ha így is maradna.-nem vagyok pletykás, csak 2 embernek mondom el.
-Oké így lesz. Kövi kérdés az lenne ho-és félbeszakít egy kérdésel. Elaglább hagyta volna, hogy befejezzem.
-Hogy hívják azt a srácot aki tegnap Niallel volt az esti programnál? A kócos kék szeműt.-Ja hogy még nem is tudja.
-Louis. Visszaté-ha még egyszer félbeszakít bármivel, itthagyom és leszarom Louis kívánságait.
3 fiúhoz sétál oda, az egyikőjük Niall. Harry mondatait nem tudom kivenni, de a fiúk nagyon megdöbbenten néznek rá. Mikor végre visszajött, folytattam a mondanivalóm.
-Szóval! Ott tartottam, hogy lenne kedved délután velünk lógni? Liam, Louis és Én. Nameg persze Te, ha akarsz jönni. Louis ötlete volt, hogy üljünk ki a medencéhez, ha van kedved, ott leszünk.-Remélem meggyőző voltam.
-Majd fontolóra veszem. Legalább a víz meleg?-Honnan a picsából tudjam, most keltem ki az ágyból ember.
-Nemtudom, de majd max szólok. Remélem, azért eljössz. Meg akarnak ismerni a többiek.-mikor már vissza indultam a hotelbe, egy gyors és ravasz mondatra visszafordulok felé.-Főleg Louis.-ezzel el is indultam és viissza se néztem. Louis már az ajtóban toporgott, mikor visszaértem.
-Na meghívtad?-komolyan mint egy rossz rajongó
-Igen, de még nembiztos, hogy eljön.-Louis nem örül a hírnek, ahogy látom, de legalább meghívtam.
-És meleg? Vagy heteró? Vagy biszex?-mindjárt leütöm.
-Meleg, de nem akarja, hogy sokan tudják.-remélem arra nem kér meg, hogy szopjam le helyette és mondjam el milyen vvolt.
-Oké többet nem akarok tudni róla. Kell vennünk valamipiát, hogy elfelejtsem.-Ha Louis berúg, én elásom magam.
-Egyenlőre maradjunk a ciginél.-Kössz Liam sokat segítesz.-Na adjatok egy szálat, kell a kávé mellé.-Kicsi Liam felnőtt.
Mi is csatlakoztunk hozzá, kint ültünk aztán délelőtt nem kellet semmit csinálnunk, így elmentünk boltba. Rohadt messze volt, le is izzadtunk és meleg is volt úgyhogy lementünk a medencéhez mitán lepakoltunk. Talán 10 perc telt el amióta it vagyunk és meglátom Harryt egy sráccal sétálgatni maga mellett. Nem is mondta, hogy van valakie. Kurvára ledöbbentem. Louis felé fordultam és láttam, hogy nagyon nyugtalan.
-Louis ha "eLvIlEg" nem tetszik neked, miért vágsz ilyen féltékeny képet?-Liam bazmeg de ügyes vagy.
-Lima, örülök, hogy ismerhettelek. A temetésedre majd viszek virágot.-De Louist nem érdekelte, amit Liam mondott. Ő csak nézte Harryt a sráccal. Mikor Harry a fiú lába közé állt és rádőlt, Louist szinte le kellett fogjam.
-Mi a faszt csinál ez Noah-val? Noah heteró!Tudom, mert mondta!-Szóval Lou vele is volt azon a hétfő esti szaron.-Én kinyírom et a srácot.-naaa azét idáig ne fajuljunk.
-Majd én beszélek vele. Ne aggódj, minden rendben lesz, tuti nincsenek együtt, csak szivatnak minket, vagy csak téged. Szerintem Harry csak féltékennyé akar tenni.-hiába pofázok én itt, megse hallgat. Harry távozás közben egy nagy és elég gúnyos mosolyra húzza a száját. Szóval igazam volt. Csak szórakoznak. Majd én is csak szórakozni fogok amikor ordítozva beszélgetek velük. Mindegy most nem ezzel foglalkozom. Louis nincs jól. Két napja tud Harry létezéséről és máris ennyire szerelmes. Nem láttam még ilyennek, nem ismerem ezt az oldalát, de szeretném tudni milyen. Fél óráig konkrétan mozdulatlanul ül Louis és megrémiszt, aztán egysercsak feláll és elmegy. Liammel inkább umegynk,mieőtt tényleg behúz egyett Noah arcába.
Nos Lou csak a szobába ment átöltözni és mentünk is le az erdőbe erre a faszomra, amiről már most meg akartam szökni. Sajnos erről le is mondtam, amikor a tanárnő mellettünk álldogált végig, de azt megláttam, hogy Harry elsunnyog a fák között. A tanárok észre sem vették én pedig nem így állok bosszút, hogy beköpöm. Végül nyilván mi nyertünk, miénk volt a legszebb farakás és a leggyorsabban is gyulladt meg. Jó az mondjuk csalás volt, mert öntöttünk alkoholt a legalsó fára,de ezt senkinek sem kell tudnia. Visszamentünk a hotelbe és igazából nem csináltunk semmit. Ez tőlünk nagyon megszokott. Csak úgy fekszünk az ágyba és telefonozunk vagy játszunk. Van amikor megpróbáljuk megdönteniegymás rekordját is, de igazából nem nagyon szólunk egymáshoz.
Louis szemszöge
Meg se vártam amíg a srácok elalszanak, de azt igen, amíg a tanárok. Miután csend lett a folyosón, elindultam a könyvtárba. Azthiszem minden nap megteszem ezt az utat, kiszellőzik a fejem és legalább tényleg egyedül vagyok. A srácok pontosan tudták, hova megyek, így nem is kérdeztek. Szerencsére megint az a lusta nemtörődöm stílusú lány volt, így könnyen be tudtam menni a szobába. Meglepetésemre, volt az asztalon toll, így tuti járt itt valaki. Megnéztem a váőlaszt, és ugyan az a kézírás. Szeretne velem dalt írni! Már csak ki kéne deríteni, hogy ki is ő valójában. Csak a szokásos unalmas kérdéseket teszem fel, mivel foglalkozik meg ilyesmi. A külsőre is rákérdeznék, de inkább az túl könnyű lenne. Majd kiderítem valahogy. Nem akarom, hogy egyszerűen menyjen minden. És túl hamar is lenne nekem. Válaszadás után egyből visszaindultam, igazából csak ezért jöttem. Liam és Zayn még fent vannak szóval nem leszek legalább egyedül ébren hajnalig. Mikor visszaértem, ők boltba indultak volna, szóval velük mentem. Vetettünk alkoholt is és kiültünk a medencéhez, de előre éreztem, hogy ez nem jó ötlet és igazam is volt...
najo valami van a wattpadommal es nemtudom mi, szoval ha barmi tortenik a storymmal, nem talaljatok a reszt vagy ilyesmi, neharagudjatok, nemtudom mi van es azt se hogy mit csinaljak:(
Tegnap kiraktam a 11. reszt de ma ugy jelezte, hogy nem pedig emlekszem ra. Most pedig a 14. reszt teszem ki de nekem a 17-nek jelzi. Nemertem.
Barmi van, neharagudjatok://
YOU ARE READING
je te laisserai des mots
FanfictionHarry és Louis nem ismerik egymást, viszont egy iskolába járnak. Louis már ismet, de Harry még új a suliban. A két osztálynak el kell mennie egy táborba, ahol jobban megismerik egymást, de csak jegyzeteken/leveleken keresztül. Fogalmuk sincs ki a ti...