Zayn szemszöge
A fiúk majdhogy az egész vodkás üveget ketten itták meg, én kb kettőször ittam belőle. Féle, hogy nem lesz jó vége. Liam majdnem belehányt a medencébe és a cipőmbe, Louis majdnem megfulladt a medencébe, mert Liam belökte őt. Mostmár tudom mit érez Liam ha mi csináljuk ezt Louis-val. De valahogy fel kell őket vigyem a szobába. De egyszerre mindkettőjüket úgyse tudom. Jó először felviszem Liamet, mert a másik hülyének úgyis kell egy törölköző.
-Liam ha még közelebb hajolsz esküszöm én hánylak le téged.-nagyon erős alkohol, cigi és parfüm szaga van. Gyomorforgató.
-Naaa Zayniee ne legyél ilyeen.-minél hamarabb hideg zuhany alá kell dugjam a fejét. Mikor felértünk, befektettem a kádba alsónadrágba, a kezébe adtam a zuhanyrózsát és megengedtem a hidegvizet. Lefele indultam mikor az ablakból megláttam, hogy Louisnak nyoma sincs a medence körül. Vagyis van. a lábnyoma, de az is csak a kövön. Onnan kitudja hova ment. Bár ha jobban belegondolok...
Louis szemszöge
Zayn felvitte Liamet a szobába, én pedig hiába voltam még kicsit részeg, annyira józan voltam, hogy elinduljak a könyvtárba. De Zayn nagy balhét fog csapni, hogy így otthagytam. Úgyis sejti hol vagyok, de abban reménykedem, hogy nem jön utánam. A ruhám csurom víz, de nemérdekel. Ha megint az a csaj lesz, ő észre se fogja venni, hogy bementem. Már az ajtót nyitottam volna, mikor egy komor arcú hapsi áll meg előttem.
-Maga így nem jöhet be.-ó hogy az a...
-Fontos dolgom lenne odabent.-ennek az embernek az arca sem rebben mi a fasz
-Akkor sem jöhet így be. Mindenhonnan csöpög a víz magából és bármikor lefröcskölheti a könyveket.-de nem fogooom
-Kééééééreeeeem!!!-ha kell lei is térdekel és úgy könyörgök.
-Nem.-denemár
-Jó akkor bemegyek mesztelenül!-már a pólómat vettem volna le, amikor valaki erősen rácsapva elhúzta a kezemet a ruhámtól.-te seggfej verekedi ak-oh bassuz ez Zayn.
-Louis a kurva életbe mit gondoltál? Elnézés uram, kérem bocsásson meg neki, sokmindenen ment keresztül.-jaj Z el tudom intézni magam is a dolgokat.
-Csak ne jöjjön a könyvtár közelébe legalább amíg én ittvagyok.-és honnan fogom tudni, hogy ő mikor van itt? Mivel én eddig este jöttem, így felborul majd az egész napirend. Nem éjfél körül jövök, hanem hajnali 4 körül. Addigra tuti nem lesz itt ez a karót nyelt fazon.
-Louis soha többet ne csinálj ilyet! És nagyon kell sietnünk mert Lima valószínűleg összehányja a fürdőszobát!-mintha annyira sajnálnám amúgy. Zayn már majdnem futásba kezdett én meg csak tébláboltam mögötte. Leszartam a világot. Leszartam Zayn nyafogását és leszartam az érzéseim. Lefekütem a fűbe és egy ordítással kiadtam magamból mindent. Becsuktam a szemem és hallgattam a természet hangját. Amit nyilván Zayn megzavart azzal, hogy ordibálni kezd.
-Zayn a kurva életbe miért kell állandóan ordítani? Tudod mit hagyjál a faszomba, visszatalálok egyedül. Nem érdekel ha eltévedek, majd visszatalálok.-de Zayn nem hagyta ezt annyiban. A vállára kapott és úgy sétált velem vissza. Párszor rácsaptam a hátára, hogy engedjen el, de nem akart. Szorította a lábam nehogy kiszabaduljak vagy ilyesmi. Tulajdonképpen kicsit fájt is. A válla meg nagyon nyomta a...had ne részletezzem hogy mimet. Nem volt kellemes. Nyilván neki sem, hogy csapkodom őt és rugdosom a kezét, de ezt érdemli.
Mikor visszaértünk, Zayn ledobott az ágyra és ránézett Liamre. Hála istennek nem hányt össze semmit, de elaludt a kádban. Szerintem ennél viccesebb dolgot még életemben nem láttam. Zayn próbálja kihúzni Lima-t a kádból a lábánál fogva de nem sikerül így felülteti és úgy próbálja megfogni a kezeinél.
-Inkább segítek, mert ennek rossz vége lesz.-könnyeimmel küszködve léptem Z mellé és segítettem Liamet az ágyába rakni. Szerintem ez a holnapi nap nehéz lesz, mert nem gondolom, hogy bármelyikünknél lenne fájdalomcsillapító, a tanárnőtől meg nem fogok pia szagú lehelettel 3 aspirint vagy algopirint kérni. Az nagyon gáz lenne és le is buknánk. Bár szerintem így is észrevették, de nemhinném, hogy megszólják, nem ébresztettünk fel senkit. De azért kiváncsi leszek majd a válaszra a könyvtárban. Szeretném megismerni bárki is legyen az. Csak ne felejtsem el, hogy később kell mennem.
Bocsánat, hogy nem írtam új részt egy ideje, de nagyon rossz hónapokon vagyok túl. Most megpróbálok visszatérni, próbálok mindig majd írni/posztolni. Eskü visszatérek!!!
YOU ARE READING
je te laisserai des mots
FanfictionHarry és Louis nem ismerik egymást, viszont egy iskolába járnak. Louis már ismet, de Harry még új a suliban. A két osztálynak el kell mennie egy táborba, ahol jobban megismerik egymást, de csak jegyzeteken/leveleken keresztül. Fogalmuk sincs ki a ti...