Louis szemszöge
Suliba menet a kicsikkel, láttam, hogy Phoebe-nak is jobb a kedve, mint tegnap. Daisy pedig egyenesen ragyogott. Nekem annyira nincs a mai naphoz kedvem. Sőt, alig akartam felkelni. Nem fogom bírni ezt a jövőheti szart. Egyáltalán kinek van ehhez kedve? És most Liam nem számít bele. Remélem azért jó lesz, nem akarok valami szar helyre menni szar programokkal és szar emberekkel. A lányokat bekísértem a suli ajtajáig, onnan pedig mentem tovább. Ilyenkor mindig zenét hallgatok, az megnyugtat. Igaz a gondolatokat nem űzi el, de egynek elmegy ez is.
Suliba érve mellém csapódik ez a két jómadár. Nem nagyon figyelek rájuk, ma valahogy teljesen szét vagyok csúszva. Vagyis...ma is. De most mégjobban.
-Hé, Louis!-Liam lóbálja a kezét előttem. Aha, szóval feltűnő, hogy nem figyelek.
-Mivan? Hol lesz óránk?-csak ne kérdezz rá, hogy mi bajom van.
-Jól vagy?-na helyben vagyunk.
-Persze.-na ennél jobb választ se adhattam volna. Ezzel a lendülettel megindultam a terem felé.
-Nem úgy nézel ki haver.-oh köszi Z, erre én is rájöttem.
-Tudom mi a baja!-csapott a homlokára Li.-Louis mondd csak mióta nem húztál meg senkit?-ó hogyaza...
-Li szerintem itt most nem ez a baj.-néz rá Zayn s mire mondanék valamit megszólal a cengő.
-Áh leszarom. Mintha nem tudnátok, hogy nemrég vesztettem el a húgomat, szóval szokjatok hozzá, hogy néha igenis szar kedvem lesz, nem lesz kedvem semmihez, nem leszek suliban, vagy csak nem szólok hozzátok. Mostpedig, ha nem bánjátok, mennék órára.-sarkonfordultam és elmentem. Hallottam ahogy a srácok motyognak a hátam mögött, de nem érdekelt. Ma nem fog érdekelni semmi és senki, csak a családom.
Matek órán ülök már vagy fél órája de esküszöm egy örökkévalóságnak tűnik. Borzalmas ez a tantárgy és még nem is értem. Remek. Inkább ülök művészet órán, de matek?...fuj. Mielőtt még nagyon eltöprengnék a gondolataimban, egy magas, göndör fiú lép be az ajtón. Valamit beszél Mrs. Tate tanárnővel aztán lelép. Mit ne mondjak igazán jól néz ki. Ezt persze Z és Liam is észre veszi, hogy felfigyeltem rá.
-Looouuiiiss csak nem új kliens?- esküszöm óra után olyat lekeverek neki...
-Payne! Úgy hallom nagyon jól szórakozik ott hátul, mi lenne ha megoldaná ezt a képletet a táblánál?-hahaha halott vagy Liam. Ő még annyit se konyít a matekhoz mint én. Imádom nézni ahogy szenved.
Nem fogok a srácokkal a göndör srácról beszélni.Az arcát nem is igazán láttam a hosszabb tincseitől. Nem is érdekel. Jelenleg egy éjszakára se akarok senkit.
Délután beültünk a srácokkal egy kávézó teraszára, beszélgettünk és hülyültünk. Előkaptam a cigimet miután láttam, hogy itt lehet.
-Dobj már meg egy szállal, ma fogyott el.-szegény Zayn mindjárt megsajnálom a lelkét.
-Na vigyétek a szarotokat ettől az asztaltól!-jaj Liam nem egyszer volt már körülöttünk cigizés közben.
-Nem mintha te nem gyújtanál rá néha.-Tessék?
-Mivan? Liam? És én erről miért nem tudok?-kinyírom őket egyszer.
-Hát, az úgy volt...ZAYN VETT RÁ!!!-mutogat felé, de Z tudomást se vesz róla.
-Ja gondolom térden állva könyörgött neked, hogy szívjál bele egy cigibe.-nem vagyok hülye.-Na de Lima, mióta?
-NA! Ne merészelj így hívni mégegyszer!-csak gúnyos mosolyt vetek rá, tudom, hogy utálja ha így hívom, én pedig imádom idegesíteni őt.-egyébként csak pár hónapja
-PÁR HÓNAPJA???-jézusom és én nem vettem észre?
-Hát uhm ja... A medencés buli óta.-Mi a..
Liam az már majdnem egy éve volt!!!-tiszta hülye ez a gyerek
-Jó és most miért vagy kiakadva hogy neha cigizek?-és még ő van felháborodva?
-nem arra vagyok kiakadva te fasz, csak mondjuk elmondhattad volna!-ha már a legjobb haverja vagyok!
-Jó bocsánat. Most hogy felbasztad az agyam adj egy cigit!-pff. Nem.
-Nadejó most te is lopni fogod a cigimet..-nem sajnálom tőlük egyáltalán, csak szivatom őket és így mindig kapok tőlük új dobozzal.
Ezek után csak beszélgettünk, én vagy 3 szál cigit elszívtam kb 10 perc alatt, de jól esett újra csak ülni a haverokkal és semmit se csiálni. Miután mindhárman úgy döntöttünk, hogy hazamegyünk én a hosszabbik utat választottam. Szeretek sétálgatni. Hazaérve anya már a vacsorát készítette ki az asztalra. Nem késtem le hála a jó égnek. Szeretek a családommal vacsorázni, mindig megbeszéljük az aznapi dolgokat és mindenkinek van mondanivalója. Szeretem hallgati őket. Lottie épp arról beszél, hogy megismert egy szőke hajú fiút egy másik suliból és nagyon kedves vele. Merne nem az lenni, a Tomlinsonék kikészítik ha megbántja őt.
YOU ARE READING
je te laisserai des mots
FanfictionHarry és Louis nem ismerik egymást, viszont egy iskolába járnak. Louis már ismet, de Harry még új a suliban. A két osztálynak el kell mennie egy táborba, ahol jobban megismerik egymást, de csak jegyzeteken/leveleken keresztül. Fogalmuk sincs ki a ti...