Harry szemszöge
Hiába utálom a dohányzó embereket, de ő nagyon dögös így. Épp írtam a naplómban mikor végre ránéztem rendesen, egyből elnézett. Mint egy tinilány. Aranyos. De nem akarok még szerelmes lenni, szóval nem veszek róla tudomást egész héten. Vagyis remélem sikerül.
Igazából egész úton, vag írtam, vagy Niallel beszéltem. Nem volt túl izgalmas, de legalább hamar elment. Mikor oda értünk, megkaptuk kivel vagyunk egy szobába és mentünk is. Hála istnnek Niall velem van, szóval nem leszek egyedül. Valami Noah és Robert is velünk lesz, őket még nem ismerjük, de lesz rá időnk. Mindenkinek volt saját szekrénye, így legalább könnyű volt kipakolni.
-Na és tervezel találkozni azzal a bizonyos személlyel a buszról?-ma este megölöm álmában ezt a kis szőke idegesítő kajaelnyelőt.
-Niall hallgass már! Nem kell tudnia mindenkinek a magáméletem.-komolyan mindent el fog pletykálni?
-Ha nemis a magánéletedről, de egyet-mást tudhatnánk rólad. És persze a barátodról is.-Oh igen, ideje lenne ismerkedni.
-Nos igaz. Harry Styles-nak hívnak, gitározom és most tanulok zongorázni. Emelett sokat szoktam írni verseket, vagy csak úgy bármit ami eszembe jut, vagy dalokat. Énekelni is szoktam néha. Edzéssel vezetem le a stresszt és igazából ennyi.-többet nem is kell tudniuk.
-Értem. Én Noah Flynn vagyok, hegedűn játszom, de szeretnék más hangszert is kipróbálni. Szeretek könyveket olvasni, régen könyvtárosként is dolgoztam. Igazából ennyi.
-A fuvolát tudom ajánlani, nayon jó.-persze hisz Niall kb 6 éve fuvolázik és azt hiszi mindenkinek könnyű.-Amúgy. Niall Horan. Fuvolázom, bár ez egyértelmű. Rengeteget tudok enni megállás nélkül és imádom a golfot.-ha tehetné, egész napp a tévé előtt ülne golfot nézve és mindent magába tömne, amit csak tud.
-Te nagyon viccesnek tűnsz.-Hidd el Robert, néha nagyon idegesítő.-Szóval, Én Robert Bowen vagyok, de igazábol mindenki csak Robnak szólít. Dobolok 7 éve, és basszus gitározni tanulok 2 éve. Hobbim a focizás bár elég jó vagyok benne.-egóista.
-Azt majd meglátjuk.-Niall. Ne.
-Szerintem menjünk ki mert nemtudom mi a mai program.-mielőtt itt verekedés alakul ki, kirángatom a szőkét a szobából.-Niall te meg ne erősködjél, a labdát se találod el.
-Ez nemis igaz! A múltkor is legyőztelek.-Ezt csak ő hiszi így.
-Gondolj amit akarsz, de akkoris béna vagy.-na most meg hisztizik. Ezvan, én nem fogok hazudni neki.
Louis szemszöge
Nos a tanárnő elmondása szerint, hárman is elég nagy bajt szoktunk okozni, nem kell nekünk negyedik ember hozzá, szóval Lima, Zaynie és Én egy szobát kaptunk. Jó valljuk be azért örülök, hogy velük lehetek.
Miután kipakolotuk a cuccunkat, kiültünk a teraszra, hisz túl sok dolgunk nincsen. Nyilván Z is és én is hoztuk magnkkal a ciginket, anélkül már lassan nem is létezünk.
-Lima egy szálat?-Szegényt függővé tesszük
-Nem köszi Lewis, most nem.-vagy marad a régi Liam. Remélem. Nem akarom, hogy nagyon rászokjon a cigire vagy bármire. Ő a mi bébiszitterünk, nem lehet ő is benne a rossz dolgokba amit Z-vel csinálunk. Vagyis nem az összesbe.
Innen elnézve a kilencedikeseket, elég furák de ez a második hetük itt, milyenek legyenek. Körülnézve hirtelen megakad a szemem egy szőke fiún aki azzal a sráccal veszekszik, akit a buszon bámultam. Nem lehet valami komoly de a szöszi nagyon ellenkezik bárminek amit a göndör hajú tesz. Remélem csak barátok. Várjunk mivan? Jézusom. Tőlem az van köztük amit csak akarnak. De azért jó lenne ha csak barátok lennének.
-Min jár az eszed Lou?-Járna az sokmindenen, ha nem szólnátok bele minden második gondolatomba.
-Semmin.-nem haragszom rájuk, csak szeretek végigmenni egy gondolatmeneten.
-Hát pedig barátom, nagyon stírölted a göndör hajú csávót.-köszi Zayn hogy szólsz, észre se vettem.
-Csak elbambultam, lépjünk túl ezen. Inkább lemegyek Lorához és CLeo-hoz. Ők nem gúnyolnak ki, ha elmondom nekik hogy vagyok. Lora volt Fizzy legjobb barátnője, úgyhogy elég jól ismerjük egymást. Amikor én kilencedikes lettem, akkor ismerték meg egymást, mert Lorával én is hamar jóbalettem, majd együtt csináltunk egy suliprojektet és legjobb barátnők lettek napokon belül. Aztán Lora olyan lett nekem, mintha a hugom lenne. Sokan azt hitték, hogy együtt vagyunk, ezért is coming outoltam miután szakítottam Eleanorral. Szerencsére ő évfolyamtárs és nincs itt.
-Szia Lou, hogyvagy? Láttam kikezdtek a fiúk. Mesélj nyugodtan.-Lora mindig figyelt rám, én pedig rá. Bár nem töltök vele annyi időt, mint a fiúkkal, mindig jót tudunk beszélgetni.
-Szia uhm neharagudj Cleo, de tudnánk négyszemközt beszélni?-sajnálom de azért nem mindent osztanék meg Cleoval, ettől függetlenül jó barátom ő is, de Lora más.
-Persze persze. Majd jövök, addig vigyázz magadra.-Lora egy utolsó puszit ad barátnőjénrk és elindul velem. Ja igen, a másik ami miatt nem lehettünk volna együtt, hogy ő pedig Leszbikus. Bár ezt akkor még nem tudtam, amikor megismertem, de azt azóta tisztáztuk, hogy Fizzyvel nem azért volt mert szerelmes volt belé.
-Mióta vagytok együtt Cleoval?-és én erről miért nem tudtam hamarabb?
-Pár hónapja. Tudod ő nagyon sokat segített és segít még mindig, ha Fizzy hiányzik, vagy ha rossz napom van. És teljesen megérti.-aranyosak nagyon egyébként, már egy ideje furák, de nem akartam rákérdezni. Most, hogy megbizonyosodtam, így könnyebb volt. Leültünk a medence szélére és ő elmesélte, milyen jó, hogy Cleo mellette van.-Na de miről akartál beszélni?
-Hát tudod..A srácoknak nehéz erről mesélni, mert ők csak azt a felem ismerik, aki előttük vagyok. Azt nem aki esténként, vagy akkor mikor egyedül vagyok. Zayn már megismerte azt az énem aki akkor vagyok, ha Fizzy szóba kerül, vagy ilyenek. De ők nem tudják és egy ideig nem is tudhaják, hogy talán tetszik valaki. Ők azt hiszik, hogcs csak egyéjszakás kalandokra jók nekem a fiúk, de nem mindenki. És most itt ez a srác és..-áh szerintem jobb ha kiűzöm a fejemből.
-Figyelj, próbálj meg beszélni vele. Vagy előbb a fiúkkal, tudom milyenek, Liam az unokatesómmal kavart, szerinted nem ismerem? Zaynt meg hagyjuk is. Ő igazán bolond srác.-na hát mondjuk iaza van. Talán ha beszélek velük megértik.
-De előbb meg kell bizonyosodnom arról, hogy ez valóban szerelem vagy mi ez.-bár mi más lenne. Benne nem azt az egyszer használatos személyt látom, ha ránézek, mint a többibe.-Tudom fura, hogy háromszor láttam eddig és így érzek, de ez valami más Lora. És félek, hogy kurva nagyot fogok csalódni.-nem akarok még több pofára esést.
-Figyelj én úgy jöttem rá, hogy szeretem Cleot, hogy egyre több időt töltöttem vele. Beszélgettünk, ismerkedtünk. Szóval neked is valami közeledést kéne tenned.-Oké de ha ő nem akar felém közeledni?
-És ha nem tetszem neki?-most tényleg ettől a dologtól félek? Úristen mit művel velem ez az érzés
-Ettől aztán nem kell félned. Helyes vagy, aranyos és ggondoskodó. Kinek ne jönne ez be?-hm igaza van. Mondhatott volna még egy két kedves szót rólam, szívesen hallgatom ha dícsérnek.
Még egy ideig beszélgettünk Lorával, jó volt csak kettesben lenni. Mikor vissza indultunk már sötétedett és az osztályok gyülekeztek az aulában. A tanárnő előállt valami kurvajó ötlettel...
YOU ARE READING
je te laisserai des mots
FanfictionHarry és Louis nem ismerik egymást, viszont egy iskolába járnak. Louis már ismet, de Harry még új a suliban. A két osztálynak el kell mennie egy táborba, ahol jobban megismerik egymást, de csak jegyzeteken/leveleken keresztül. Fogalmuk sincs ki a ti...