Hétfő, Reggel 6:27
Miért kelek fel ilyen korán mikor 8kor indulun a sulitól és 15 perc mire odaérek.Ha már fent vagyok, veszek egy meleg zuhanyt, hátha jobban leszek tőle. A zuhamy alatt szinte minden gondolatom eltűnt, csak álltam s éreztem ahogy a víz lefolyik az arcomon, gondolataim végig gurulnak testemen s leúsznak a lefolyóba. Talán sosem térnek vissza. Vagy talán mégis.
Fél óra után, megtörölköztem és felöltöztem. Mivel kicsit hűvös van kint, ezért egy egyszerű melegítőt vettem fel pulcsival. Lementem és láttam, hogy anya már reggelit készít. 7:15 a lányok mindjárt kelnek. Őket általánan apa viszi be, mert ő is arra megy. Én mivel sosem kelek fel időben, sétálnom kell és elkélsek. De már gyűjtök a jogsira, majd valamikor elkezdem.
A lányok trappolására figyeltem fel ahogy szaladnak le a lépcsőn
-Louis Louis Louis!!!-ajjaj a szobámban kellett volna maradjak
-Jóreggelt csöppségek!-egyszer ki fognak nyírni, ha ilyen szorosan ölelgetik a nyakam.
-El kell kísérned minket a suliba!-Woah Phoebe mikor lettél erőszakosabb mint a testvéred. De legalább jókedvűnek tűnik...
-Jó elkísérlek titeket, de ahhoz le kell szálljatok rólam, hogy átvegyek egy pólót.-Nekem is jobb ha nem cipelem a táskámat negyed óráig.
-Nem. Vagy viszel minket is, vagy nem megyünk suliba!-tőlem tanulták a zsarolást. Anya a tipikus "ha nem teszed meg kapni fogsz" mosolyt villantja elő úgyhogy jobb, ha magammal viszem őket a szobámba. Dejó szétpakolnak mindent megint.
-Ne nyúljatok sokmindenhez légyszi, nincs időm rendet rakni utánatok!-hát ez majdnem sikerült. A füzeteim mindenütt, a kottáim szana szét. Na most meg a zongorám billentyűit verik. Jézusom mindjárt megsüketülök. Vagyis jaj de nagyon szépen zongoráznak.-Lányok! Elég! Majd zongorázunk együtt ha visszajöttem!-lehet rám fér ez az egy hét.
-De Louiiiis sose játszol nekünk. -Pardon?
-Ez nemigaz! Most pedig lefelé, indulás!-az tuti, hogy nem akarok gyereket. Nem mintha nagy eséllyel lenne, de örökbefogadni lehet. De akkorsem.
10 perc után el is indultunk, a lányokat kiraktuk a sulinál és apával maradtam. Innen kb még 10 perc az út.
-És várod már a tábort?-hu demennyire
-Ilyen is-is érzésem van ezzel kapcsolatban.-tulajdonképpen kurvára nem akarok menni.
-Remélem azért jól fogod érezni magad.-Én is remélem. Ezután leparkolt és segített kivenni a csomagom a kocsiból. Mielőtt elköszönhettem volna, hirtelen megölelt. Apa egy éve nem ölelt meg. Nem csak engem, még a lányokat sem. Azonnal ledobtam a táskákat és szorosan vissza öleltem. Hiányzott, nagyon.
-Szeretlek apa.-oké és már sírok is.
-Szeretlek fiam.-oké mindketten sírunk.-Érezd jól magad.-Még egyszer intek neki majd miután elhajt, még ott állok egy ideig lefagyva a parkolóban. Nem gondoltam volna, hogy apa ölelése ennyre hiányzik, hogy sokkal jobban érzem magam. Nemhiszem, hogy rendszeres lesz, de bízom benne, hogy visszatér a jó szokása. Bár nem vagyok egy érzelgős típus, ez nagyon hatott rám.
-Lou jól vagy?-oh hát ők mióta állnak itt?
-Persze. Miért ne lennék?-sokmindent tudnék sorolni.
-Nemtudom már vagy 5 perce állsz mozdulatlanul és jönnöd kéne berakni a cuccod és valami jó helyet foglalni, mielőtt a nyomik beülnek.-Zayn nem bír magával úgy látom.
-Oké megyek nyugi, befoglaljuk hátul a helyet.-Igaz hogy ott 5 ülés van de kit érdekel? Az a mi helyünk. Csak bebasztam a cuccom a buszba és már mentem is leülni.
Harry szemszöge
Jó lesz ez Harry ne aggódj. Niall mellettem lesz szóval nincs gáz. Örülök, hogy lett egy ilyen jó barátom, mint ő. Reggel nem igazán volt időm a hajammal foglalkozni, szóval összefogtam. A naplómmal a kezemben indultam fel a busz lécsőin és mikor le akartam ülni Niall mellé, megakadt a szemem valakin. Egy kék szempár bámult mélyen a szemembe. Ő biztos egy tizenegyedikes, hisz nem ismerem. Viszont nagyon jól néz ki.
-Harry ma még leülsz?-Ahj Niall kussolj.
-Jajaja persze.-fu de nagyon meleg lett itt hirtelen.
-Haver, minden oké? egy percre konkrétan lefagytál.-lézusom egy percig bámultam? Úristen.
-Aha minden fasza.-ilyen nincs. Vagy talán mégis? Áh neem.. nincs szerele-
-Kit bámultál ennyire?-esküszöm ha ezt fogja csinálni egész úton, az összes kajáját kidobom a kukába.
-Senkit és ne is érdekeljen mert nem fogom elmondani.-azért annyira még nem bízom benne, hogy elmondjam neki.
-De miért nem?-Fú baszki...
-Mert nem és kész.-Hagyjuk ezt a témát kérleeek.
-Akkor is elmondhatod ha fiúról van szó.-Mi a f..
-Mivan?-hát a szívem majdnem kiugrik a helyéről.
-Harry hátul 3 lány ül összesen, de ők mind a másik oldalt. Amúgymeg konkrétan te vagy az osztály legdögösebb sráca, mégis minden lányt lerázol? Ugyan, nem feltünő.-És ha barátnőm van és azért csinálom?
-Oh uhm...De ez nem azt jelenti, hogy...najó de csak nem mertem elmondani.-minek hazudjak tovább.-Hátul a három srác közül, a kékszemű, kócos. Na ő elég jól néz ki.-talán túl jól.
-Hm értem. Ő is meleg tudtad?-persze ordítsál még Niall köszi.
-Oké de ssshh baszki mindenki meghallja! Inkább alszom. Kelts fel ha oda értünk.-ezzel elfordultam tőle, de képtelen voltam lehunyni a szemem.
Louis szemszöge
Liammel és Zaynel veszekedtünk azon, hogy ki hova üljön mikor megláttam egy srácot a buszon. Jézusom azok a szemek. És ez a haj. Ő jött be valamelyik órán. Már akkor sejtettem, hogy jól néz ki de most...te. jó. ég. Nyilván a srácok is észre vették, ahogy a srácot bámulom.
-A mi kis Lewisunk szerelmes.-dehoogy.
-Ne hívj Lewisnak és nem, nem vagyok szerelmes.-asszem?
-A faszt nem. Jó hogy nem csorog a nyálad.-Az idegeimre mennek ezzel már.
-Ha lesz valaki, úgyis szólni fogok!-vagy bunkóságból nem említem meg.-Tanárnő mennyi idő míg indulunk?
-Elvileg 10 perc múlva,, még két diákot várunk.-remek. Cigiszünet. Előre sétáltam és leszálltam.-De ne maradj sokáig!-oh ne addódj gyors leszek. Mikor leszálltam a busz felé fordultam és megláttam őt. Nemtudom ki ő, nem ismerem de azt már tudom róla, hogy szeret írni. A füzete már majdhogy tele van, amibe most is írogat. Pár másodperc elteltével rám emeli szemeit én pedig mint egy tinilány fordulok el azonnal. Úgy teszek mintha már mennék elnyomni a cigim, pedig még a fele megvan. De ott legalább nem látjuk egymást. Nem lesz jó ez a tábor így. Vagy talán igen, de nem akarok sokat találkozni vele, nem akarok szerelmes lenni. Majd meglátjuk mi lesz.
Mmhhh hoppácska😋
YOU ARE READING
je te laisserai des mots
FanfictionHarry és Louis nem ismerik egymást, viszont egy iskolába járnak. Louis már ismet, de Harry még új a suliban. A két osztálynak el kell mennie egy táborba, ahol jobban megismerik egymást, de csak jegyzeteken/leveleken keresztül. Fogalmuk sincs ki a ti...