Yanlış Anlaşılma

1.8K 53 8
                                    

Öncelikle bu bölüm maviyimben85ablisime gelsin :* Mesaj atan, yorum yapan ve vote yapan arkadaşlarıma teşekkür ederim ilgi gösterdikleri için. Okucu'yu sayısı filan düştü. Böyle giderse hikayeyi bitiririm.

Eğer birine 'aşık'sanız, 'seviyor'sanız.
Gidin ve söyleyin.
Emin olun bir şey değiştirmeyecek.
Yine aşık oldugu'nuzla ve sevdiği'nizle kalacaksınız.
Oda sizi seviyorsa şansınız biraz var demektir.
Aşık'sa buyurun çıkın.

SABAH YAZDIĞIM İÇİN SAÇMALIYORSUN ASFGHHFF TAKMA'YIN
HADİ İYİ OKUMALAR :)
~~~~~~~~~
Arabayı ben kullanıyordum. Merry yukarı pencereden dışarı çıkmış elleri havada özgürlük diye bağırıyordu. Aşağı çekip oturttum. Bir elim direksiyonda iken diğer elimle kafasını kendime çekip öpmeye başladım. Farkında olmadan gözümü yoldan kaçırmıştım. Birden yol kenarına çıktık.

Kenara çektiğim de ikimizde korku dolu gözlerle birbirimize baktık ve ardından gülmeye başladık.

M: Aşkım evi bekleyemedin mi ?
Diyip güldü

T: Şimdi öpsem güzel olur bence.

M: Hayır Tessacık. Az daha bizi öldürüyordun. Ceza sana öpmek filan yok. Hadi devam et şu yola.

T: Offff ya. Biz sevgilimizi istediğimiz de öpemeyeceğiz mi arkadaş.

M: Ahaha bu durum da hayır.

T: Gülüyor bir de ya.

Bir şey demeyip gülümsedi. Arabayı yola sürüp tekrardan yola koyulduk.
Merry şarkı açıp başını cama yasladı ve dışarıyı izlemeye başladı.

~~~~~~~~~~~~~~~

Çantaları bir kenara atıp salona girdik. Her yer toz olmuştu. Anlaşılan yorulacağız bugün.

T: Bu eve de bir kadın lazım.

M: Kimmiş o kadın?

T: Kim diyen.

M: Kadına bir eş lazım.

T: Kimmiş o eş ?

M: Kim diyen.

Şapşal işte. Gülüp kendime çektim. Ellerimi boynuna dolayarak kafasını göğsüme yasladım. Sıkıca sarılıp saçından öptüm. Merry 'in

M: Boğuluyorum yaaaa burdaaa.

T: Bir de bana diyorsun öküz diye. Sen nesin acaba. Karısı filan mı?

M: Sensin o öküz be. Bana öküz deme.

T: Ahaha öküz.

Önce ciddi ciddi bakıp sonra güldü. Çantaları almaya gittim. Önce odalardan başlasak daha iyi. Birden sırtım da sıcaklık ve karnımın üstünde iki el hissettim. Dayanamadı tabii. Şapşal diye boşuna demiyorum. Önümü dönüm aynı şekil de sarıldım. Tabii bu sefer kafasını gömmedim.

T: Aşkım önce odalardan başlayalım, üstümüzü değiştirip.

M: Tamam olur. diyip merdivenlerden çıkmaya başladı.

T: Heyyy. Çantaları taşımam için yardım et.

Gülerek odalardan birine girdi.

T: Bayan öküz hanım. diye bağırdım.

Ensemi hafifçe sıkarak çantalara baktım. Sanırım bir seferde taşırım ben bunları. Bir elimle kendi çantamı diğer elimle Merry'in çantalarını. Öh ya ne koyuyorsa artık. Elbise koy yeter ya. Süslü ne olucak. Sanırım son cümlelerimi sesli söylemiştim.

M: Konuşmayı bırakta gel hadi.

T: Şapşal.

Üstümüzü değiştirdikten sonra. İşe koyulmak için Merry'e dönüp

T: Ayrılalım.

Dedim. Dememle birlikte tam gözümün altına yumruk yedim. Dövüşe gitmemeliydi bu. Her seferinde yumruk yiyorum.

T: Ağğğ. Neden vurdun ki şimdi ya. Of Merry ağrıdı.

M: İyi oldu.

T: Neden vurdun bee ?

Diyip. Yatağa oturdum. Elim gözümdeydi. Ağrımaması için bastırıyordum.

M: Ayrılalım dedin bana değil mi sen daha yeni.

T: Evet dedim.

Gözlerin den yaş gelmeye başladı. Şimdi dank etti. Yanlış anladı bu. Ben odalara ayrılalım demek istemiştim ama. Kalkıp Merry'in yanına gittim. Eğik olan başını kaldırıp gözünden akan yaşları sildim.

T: Aşkım sen beni yanlış anladın. Ayrılıp odaları temizleyelim anlamında söyledim. Ve seni bırakmayacağım hiç tamam mı.

M: Öküzzzz.

Diyip. Bağırdı. Tam olarak değil ama bağırarak söyledi.

M: Gel bakayım gözüne aşkım.

M: İmm. Gözünün altı. Morarmış. Merak etme geçer.

T: Bak ya hem vuruyor hem dalga geçiyor.

Merry'in ağzından.

Yanlış anlamam üzerine attığım yumruk canını yakmıştı. Şakaya vurduğum için birden beni kovalamaya başladı odanın içinde. Kahkahalarım, kahkahası kulağım da çınlıyordu. Bir kez daha nerede huzurlu olduğumu anladım. Bir den ters köşe yapıp beni yakaladı. Kucağına alıp yatağa yatırdı ve öpmeye başladı. Kafasından tutup gözünü öptüm.

SİZ BİR KIZI SEVDİNİZ Mİ HİÇ? (GirlXGirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin