Vote yapanlara teşekkür ederim. İYİ OKUMALAR...
"Uyu bence sen yoksa kafanı kırıcam"
"Sende uyu ama"
"Bakarız"
"Bakarız yok uyu hadi bebeğim"
"Tamam tamam"
"Seviliyorsun sinirli kız"
"Sende seviliyorsun bay gıcık"
-------
Kalktığımız da akşam olmuştu. Kendimizi iyi hissetmek için yüzümüzü yıkayıp aşağı indik. Annesiyle babası aşağı da yoktu. Galiba uyumuşlardı.
"Tessa ben acıktım bir şeyler yiyelim"
"Tamam aşkım"
Bir şeyler hazırlamak için mutfağa gittik. Merry tezgahın üstüne çıkıp oturdu. Annesi yemek yapmıştı ama Merry' in inadı tuttu illa sen yap diye.
Ben bilmem ki yemek yapmayı o yüzden makarna yapacağım :)
"Sana çok güzel bir yemek yapacağım aşkım parmaklarını yiyeceksin bebeğim"
"Ne yapacaksın aşkım?"
"Makarnaaa"
"Haha tahmin etmeliydim"
"Sen dur orda izle zaten"
"Hehe öyle yapacağım zaten"
Tencereye su koyup tuzda atıp ocaga koydum. Kaynadıktan 1 , 2 dakika sonra makarnayı döktüm içine. Makarnayı koyduktan sonra 10 dakika pişirdim. Pişirdikten sonra süzgeçle süzdüm. Suzulene kadar tencereye yağ kattım. Makarnayı tencereye döktüm. Ocagi kapattım.
---------
Masayı tek başıma hazırladım. Sonunda yeme vakti geldi. Sandalyeye oturdum. Oturduğum gibi "Öhö öhö" diyen Merry' e bakım.
"Ne oldu aşkım?"
"Sandalyeyi gösterdi"
"Ne olmuş sandelye' ye"
"Ne kadar odunsun ya"
"Heee tamam tamam"
Merry' i tezgahtan indirip elini tuttum ve sandalye yi masadan geri çekip "buyrun hanımefendi" diyerek sandalye ye oturttum.
"Teşekkürler odun"
"Odunu görüceksin sen yemek yiyelim"
Diyip makarnamı yedim. Mmm çok güzel olmuştu. Konuşmadan makarnamızı yedik ve içeriye geçtik.
"Araba yarışı oynayalım mı Merry?"
"Ama sen hep yeniyorsun"
"Olsun oynayalım"
"Peki oynayalım"
Oyunu açıp oynamaya başladık. İlk onun geçmesine izin verdim. Hemen arkasindaydim. 2. Tur oldu 3. tura yaklaştığımız için Merry' i geçtim. "Yaa ama" diye mızlandi. "Haha" diyip oyuna odaklandim. 3.tur olmuş ve finnish'e yaklaşmıştık. Tam 1.ci olurken. Merry elime vurdu. Konsol elimden düştüğü için arabam bariyerlere çarptı ters döndü. Ve Merry beni geçip 1.ci oldu.
"1.ci oldum 1.ci"
"Hiçte bile hile yaptın, ben 1.ciydim"
"Bir şey yapmadım ki ben. Ben 1.ci oldum işte Tessa mızıkçılık yapma"
"Hileci seni ben 1.ciydim"
"Ama bak orda benim 1.ci olduğum yazıyor haha"
"Şimdi görürsün sen"
Diyip, gıdıklamaya başladım. Kıkır Kıkır gülmeye başladı.
"Ya yapma aşkım"
Kendime çekerek sarıldım. Oda bacaklarını ayırıp dizime oturdu. Dudağıma yapıştı. Tabii bende karşılık verdim. Elimi beline götürerek tişörtünden içeriye soktum. Belini okşamaya başladım. Oda elleriyle göğsümü okşuyordu. Elimi şortuna sokup kalçasını ellemeye başladım. Merry de az fena değildi. Tek elini göğsümden çekip esortmanimdan içeriye soktu. Parmağıyla oynamaya başladı. Başlamasıyla inledim. Güldü.
"Gülüşünu yerim senin ben şebek"
"Ye aşkım :) "
Kasasını tutup kendime çektim.
"Gül" bakayım.
Gülmesiyle öpmeye başladım. Uzun sürmedi. Merdivenlerden birinin indiğini duyduk. Hemen üstümden inip konsolu aldı. Yeni bölüm açıp oynamaya başladık. İnen kişi babasıydı. Gelip yan koltuğa oturdu.
"İyi akşamlar kızlar"
"İyi akşamlar"
"Uyuyamadım aşağı ineyim dedim"
"İyi yapmışsın baba. Bizde oyun oynuyorduk"
"Devam edin ben de uzanayım burda belki uyurum.
Babası geldiği için yarım kalmıştı. Pof hep yarıda kalıyordu ya. Gece 4 kadar oynadık. Merry esnemeye başladı. Babası da uyumuştu. Merry babasının üstünü örttü ve bizde yukarı çıktık. Yatağa geçip birbirimize sarıldık.
"Tessacim yenildiğine göre hediyeni hazırla"
"Hey bir kere sen hile yaptın"
"Yendim mi yendim"
"Tamam aşkım tamam. Hadi uyuyalım. Yarın iyi olursan hediyeni veririm sana" diyip öptüm ve gözlerimi kapadım.