Vote yapan arkadaşlarıma teşekkür ederim. Elimden geldigince yazmaya çalışıyorum. İyi okumalar.
Hasta olduğu için sadece öpüştük. Karnı ağrıdığı için karnını ovaladım, masaj yaptım. Uyuya kaldı. Üstünü örttüm. Bende yanına geçip sarıldım. Şişe çevirme oynayacağımiz için gece 12 ye alarm kurdum. Sevgilime tekrardan sarılıp uyudum.
---------
Yatağa birinin sıçramasıyla uyandık. Yatakta sıçrayan kızıldı. Yaşı büyük olmasına rağmen çocuk gibiydi. İlk basta fazla ısınmasam da sevmeye başladım. Eğlenceli biriydi. Bizi zorla kaldırıp aşağı götürdü. Yüzümüzü bile yikamamiza izin vermedi. Kendimize anca gelmiştik. Uykunun en güzel yerinde uyandırmıştı bizi. Alice hoca çerezleri hazırlamıştı. Kızıl da içkileri. Daha önce hiç içmemiştim. Sarhoş olmaktan korkuyorum. Sarhoşken herşeyi söylüyormuş insan. Her neyse şişe çevirme oyunumuza başladık. Her şey ağırdan gidiyordu. İlk Kızıl çevirdi. Merry 'e gelmişti. Merry 'e "doğruluk mu cesaretlilik mi?" diye sordu.
Merry "doğruluk" dedi.
"Tessa' nın vajinasını yaladın mi hiç?"
"Şey hayır"Kızıl cevabını almıştı. Merry cesaretlik derse ondan yalamasini isticekti biliyorum.
Şişeyi bu sefer ben çevirdim. Alice hocaya geldi.
"Kızılı takma' yla becerdiniz mi hiç?"
Alice hoca şaşırmıştı. Benden böyle bir soruyu beklemiyordu.
"Evet becerdim" diyip güldü.Şişeyi çevirme sırası Alice hocadaydı. Bu kadarında şansı bana geldi. Sorduğum soru karşısında hemen kendi sorusunu yapıştırdı.
"Merry 'i parmakladın mı?" Diye sordu.
"Hayır" dedim direk.Merry le bunları yapmalıydık. :)
Çevirme sırası Merry' deydi. Çevirdiğinde kızıl çıktı. Kızıl doğruluk yerine "cesaretlik" dedi. Merry, "Alice hocayı 2 dakika boyunca öp"
Kızıl gülerek Alice' in dudaklarına yapıştı tam 2 dakika boyunca geri çekilmeden öptü. Çok ateşli bir öpmesi vardı. Dilini çok iyi kullanıyordu. Alice şanslıydı. Kızıl şişeyi çevirdi. Alice çıktığı için tekrar çıktı. Kural koymuştu. Eşler çıkarsa bir daha çevrilcek diye. Tekrar çevirdi. Ben çıktım. Kendimden emin bir şekilde "cesaretlik" dedim. Benden Merry 'in vajinasına parmak sokmami istedi. Merry 'e yaklaşarak elimi pantolonun içine soktum. Kilodu nun altından da geçirerek vajinasına elimi koydum. Bana baktı. Korkmuştu , çünkü ilk defa boyle bir şey yapacaktık. Parmaklarımı vajinasına sokarsam kızlığı gidebilirdi. Merry bu şekilde kızliginin gitmesini istemez biliyorum. Merry yapma diye bana bakıyordu. Anlamasına az kalmıştı. Elimi pantolonundan çıkarıp Merry 'in elinden tutup kalktım Merry 'ide kaldırdım. Ne yaptığımı anlamaya çalışıyorlardı.
"Biz oynamıyoruz" diyerek odaya gittik. Odaya gittiğimizde Merry boynuma sarıldı ve ağlamaya başladı. "Teşekkür ederim Tessa"
"Hey teşekkür etmene gerek yok sen benim herşeyimsin. Sen izin vermedikçe hiç bir şey yapmam"Merry 'i kucağıma alıp yatağa yatırdım. Kıyafetlerini çıkarttım. Yeni kıyafetler giydirdim. Kendi üstümü de değiştirip yanına uzandım. Uyuduğumuz için antrenmana gidememiştik. Her neyse. Birbirimize sarılıp uyuduk.
OKUMA SAYISI ÇOĞALIRSA YENİ BÖLÜM GELİCEK...