Temizlik ve Alışveriş

1.4K 49 5
                                    

Ve geri dönüş. Umarım saçmalamayıp devam ederim :)

(Tessa)

Artık temizlik vaktiydi. Madem burda oturucaz evi temizlemeliyiz. Merryi uyandırmak icin üzerine uzanıp nazikçe dudağına öpücük kondurdum. Gülümseyerek gözlerini açtı.

M: Gunaydin bay öküz :)

T: Birileri sabah sabah kaşınıyor anlaşılan.

Gülerek beni kendine çekti sımsıkı sarıldı.

T: Hey hey kalk hadi temizlik yapıcaz.

M: Ama ben çok acım aşkım ya.

T: Önce alışveriş yapalım o zaman. Diyip elinden tutup kaldırdım. Alnından öptüm.

T: Hadi yüzünü yıka aşağı gel.

M: Hodo yozono yoko osogo gol.

T: Bak yaaa.

Diyip kalçasına şaplak attım. Off layarak yüzünü yıkamaya gitti.

----------------------------

Nihayet markete gelmiştik. Araba alıp ne alacağımıza bakındık. Kahvaltılık bir sey almak icin reyona gittim. Tek tek arabaya koymaya başladım. O sıra da Merry sırtıma atladı. Araba kayıp kendiliğinden gitmeye başladı. Kosarak tuttum.

T: Aşkım öküzlüğün mu tuttu acaba?

M: Sevgilime çekmişim napim ;)

T: İlla bir laf sokacaksın he şapşal.

M: Atistirmalik alalım aşkım.
Diyip arabanın icine girdi.

T: Aşkım onun icin yeterince büyük değil misin?

M: Yaa aşkım hadi itekle.

T: Çoluk çocukla uğraşıyoruz ya.

M: Hıııhhhh küstüm.
Diyip dudağını büzdü.

T: Başımın belası.
Diyip iteklemeye başladım. Reyona yaklaşırken manyak ayağı kalkıp bana döndü düşmemesi için durdum.

M: Seni seviyorummmm öküzzz

Herkes bize baktı. Kimseye aldırış etmeyen Merry öpmeye başladı beni. Kısa bir öpüşmeden sonra. Alışverişimizi yapıp yola koyulduk.

-----------

Aldıklarımızı yerlerine yerleştirmeye başlamıştık. Merry yorulmuş gibiydi konusmuyordu hic işine odaklanmıştı.
Ve sonunda yerlestirme bitti.

M: Aşkım seni yicem ama artık heeee

O sırada zil çaldı. Gülümseyip kapıyı açmaya gittim. Parayı ödeyip pizzalari alarak içeri gittim.

M: Kahraman sevgilim beni açlıktan kurtardı yasasin ;))

Bunu dalga geçerek söylemişti.

T: Sanırım bunlar anca bana yeter.

M: Gercekten öküzsun ya öküz.

Yüzümü büzüştürüp masaya koydum. Merry bardak getirdi ve kolaları doldurdu. Sessizce yedik.

Şimdi iş zamanıydı. Malzemeleri hazırlayıp odalara dağıldık.

--------

İşin yarısı bittikten sonra Merry yanıma gelerek,

M: Çok yoruldum ben :(

T: Tamam aşkım dinlenelim hadi.

M: Hayır hayır olmaz az kaldı bitirelim sonra uyuyalım aksam olmaya başladı zaten baksana.

T: Peki aşkım.

------------

Sonunda bitmişti. İkimizde yorgunlaktan ölmüştük. Duş almamız lazımdı kirli kirli yataga giremezdik. Merryin elini tuttum banyoya gittik. Suyu ayarladıktan sonra küveti doldurdum Merry oturmuş masum bir cocuk gibi beni izliyordu. Dolduktan sonra uzerimizdekileri çıkardık ve küvetin içine girdik. Yorgunluktan yaramazlık yapicak halimiz yoktu. Merry olduğu yerden kalkıp yanıma geldi ve üzerime uzandı. Sanırım burada uyuyacaktık.

T: Bebegim hasta olursun hadi odamiza gidelim.

M: Kalkmak istemiyorum.

Merryi uzerimden kaldirip küvetin kenarina oturttum. Ne yapacagimi bekliyordu. Suyu açıp uzerine tuttuplm köpükler gidince kendime tuttum benimkilerelde gidince kuvetten çıkıp bornozu alıp merrye giydirdim pofflayarak banyodan çıkıp odaya gitti. Bende bornozumu giyip odaya gittim. Gittiğimde çamaşırlarını giymis ve yataga girmisti. Bende çamaşırlarımı giyip yanina uzandim. Merryi kendime çekip sarıldım. Yorgunluktan uykuya dalmıştı. Koklayarak saçlarından öpüp gözlerimi kapadım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 08, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SİZ BİR KIZI SEVDİNİZ Mİ HİÇ? (GirlXGirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin