ZARİF MELEK

1.9K 69 4
                                    

Bölümü yazmayacaktım. Hiç içimden gelmiyordu. Bırakmak istemedim. O yüzden yazdım. Kısa olabilir kusura bakmayın.
Yorum ve vote yapan arkadaşlarıma teşekkür ederim. Umarım beğenirsiniz. İYİ OKUMALAR.

Omg! Bu kadın Merry 'in annesiydi. Bizi nasıl bulmuştu. Ne yapacağız şimdi. Ya Merry 'i benden alırsa. Ayağa kalkıp kadının yanına gittim. Tam bir şey söylerken beni susturdu. Hafifçe itip yanımdan geçip Merry' e yaklaştı. Arkadasın dan bağırıp "Ona sakın yaklaşma" dedim. Beni dinlemedi. Korkan Merry 'e yaklaşarak.

Bağırmaya başladı. Tessa buna sinirlendi dayanamayıp kadını ittirdi. Kadın dengesini kaybedip düşüyor ve kafasını masaya çarpıyor. Hareketsiz bir şekilde yerde yatıyordu. Merry çok endişelendi. Ne yapacağını şaşırmıştı. Kadının kafasından kanlar akıyordu. Merry iyice korkup bağırmaya başladı.

"Tessa naptın sen?"

"Bilerek yapmadım ben"

Merry annesinin öldüğünü düşünerek ağlamaya başladı.

"Sakin ol annene bir şey olmayacak."

Alice eğilerek kadının nabzını kontrol etti. Nefes almıyordu. Öylece yerde yatıyor kıpırdamıyordu.

Merry daha da endişelendi.

"Tessa naptın sen annemi öldürdün" diyip bağırdı. 

O anda zil çaldı çığlık atarak uyandım. Kan ter içinde kalmıştım. Acaba gerçekten gelmişmiydi. Aşağıya koşup kapıyı açtım. Kızıl gelmişti.

"Oh sen miydin kızıl" diyerek yüzümü yıkamaya çıktım. Yıkadıktan sonra aşağı indim.

Kızıl Merry' i gezdiriyordu evin içinde. Alice ise duştan çıkmış kahvaltı hazırlıyordu. Merry 'in yanına gidip "Günaydın sevgilim" dedim. Dedikten sonra Alice'e kahvaltı hazırlamakta yardım ettim.

Hazırladıktan sonra hep beraber kahvaltı yaptık. 

Rüyanın etkisinden çıkamamıştım. Hava almak için çarşıya indim. Kuyumcunun önünden geçerken gözüme vitrindeki bir kolye gördüm. Tam Merry' e yakışacak bir kolyeydi. Ucunda zarif bir melek vardı. İçeri girip kuyumcudan kolyeyi hediye yapmasını istedim ve kolyeyi satın alarak çıktım.  Bir an önce Merry'e bu güzel kolyeyi vermek için eve gittim. Tam zile basacakken biri kolumdan tuttu. Arkamı dönüp baktım. Ve o kişiyi görünce donup kaldım.

Vote'lerinizi bekliyorum.

SİZ BİR KIZI SEVDİNİZ Mİ HİÇ? (GirlXGirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin