İyi okumalar umarım begenirsiniz.
"E,e,evet iyiyim" Utanmıştı belliydi. Buz elinden kayıyordu ve tutmaya çalışırken eli deydi. Titreyek geri çekti. Ve elini tutup.
"Sakin ol Merry önemli değil utanmana gerek yok tatlım"
"Ben utanmıyorum tamam mı!"
"Utandın işte kabul et"
"Hayır!"
"O zaman kanıtla madem utanmadın"
Bunu neden dedim bilmiyorum. Ne yapacağını çok merak ediyordum.
İnanmıyorum.
Bana yaklaşarak dudağıma öpücük kondurdu. Benim yapamadığımı o bana yaptı. Ne yapmalıydım. Karşılık versemiydim. Dayanamadım, ne olucaksa olsun diyip.
Merry'in o güzel dudaklarına yapıştım. Dudağım dudağıyla buluşmuştu. Çilekli ruj sürmüştü, resmen tatı ağzımdaydı. Of dudakları süperdi. Etkilensin diye. Alt dudağını emerek çektim. Kıpkırmızı olmuştu. Çekildim. Birbirimize bakıyorduk. Başımı çevirerek pantalonumu alıp giydim. Ayağa kalktık içeriye gittik. Alice hoca gelerek.
"Maça çıkmayacaksın"
"Neden ya"
"Bu halde olmaz tatlım. Diğer maçı aldığın için 3. oldun. Sağlığını riske atamam"
"Peki hocam"
Merry'le kızların yanına gittik. Piç Lisa ordan.
"Naptınız bakalım" diyerek güldü.
"Fark ettiysen üstümü değiştirdim"
"Eminim öyledir" diyerek, Lucy'le güldüler.
Merry ordan.
"Merak ediyorsan gel gidelim" dedi. Şoka uğramıştım.
Lisa; "Yok canım senin kızar" diyerek 32 dişini çıkararak güldü.
"Bencede kızar. Bak kızmaya başladı bile."
Merry bunları söylerken kızarmıştı, çok utangaçtı.
Lisa, "Hıhhh diyerek, lafı bitirdiler. Lucy'i alarak dışarı çıktılar. Lucy'e açılacaktı, Lucy azda olsa anlamıştır.
"Merry yürü gidiyoruz"
"Nereye?"
"Onları izlicez"
"Saçmalama"
Elini tuttum ve götürdüm. Dışarıya bakındık. Yoklardı. Merry , "surda bir yer var bak orda olabilirler" dedi ve o tarafa gittik.
Oha yani yuh birde ne görelim. Lisa Lucy'i kucağına almış sırtını duvara yaslayarak öpüyordu. Lucy de ona karşılık veriyordu. Lisa kucağından indirerek Lucy'in bir bacağını beline alarak tekrardan duvara yapıştırıp öpüşmeye başladılar bir yandan da Lucy'in kalçalarını elliyordu.
İstemsizce " ohaa ohaa" dedim.
"Hadi gidelim Merry aşık kuşları yalnız bırakalım"
"Tessa şey, hani, işte of biz, işte biz öpüştük ya, neyiz şimdi biz"
Duvara yaslayarak.
"Sevgiliyiz utangaç kız. Sen benimsin artık!"
"Ben seninsem sende benimsin!"
Merry utangaç, saf bir kız olsada. Sinirlendimi her şey yapardı.
Merry konuşmasını bitirir bitirmez. Kendime çekip dudaklarına yapıştım. O anda Lisa ve Lucy geldi. Bize baktılar. Hep beraber gülerek içeriye doğru yöneldik. Kapıdan biri izliyordu. Olamaz bu Alice hocaydı. Hepimiz bir-birimize bakmaya başladık. Alice hocanın yanına ilerledik.
Alice hoca bize.
"Sizinle sonra görüşücez" dedi veiçeri gittik.
Lisa ordan "işte boku yedik"
---------
Eve döndük. Gelirken hoca bizleri ayrı oturttu. Berbat bir dönüş olmuştu bizim için.
----------
Vardığımızda, bize " Siz ben şurdaki kafede bekleyin" dedi.
Korka korka kafeye gidip Alice hocayı bekledik. Sonunda gelmişti.
Masaya oturarak.
"Evet" diyerek söze başladı.