İşte yeni bölüm. Sonunda yazdım. Erken yazayım dedim. Tükendim yazamiyorum artık. Her neyse yazmaya çalışacağım
İLGİ GÖSTEREN HERKESE TEŞEKKÜRLER. İLGİ GÖSTERMEYİ BIRAKMAYINIZ LÜTFEN.. Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.."Kızlar üstünuzu değiştirip aşağı gelin"
"Tamam anneanne"
Yukarı koşup üstümüzü değiştirdik. Islak kıyafetlerimizi bahçede asılı olan ipe serdik ve içeriye geçtik.
-----
(Aşağı)
Ne diyeceklerini merak ediyorduk. Anneannesi lafa başladı.
A: Çocuklar siz sevgili olduktan sonra okulu bıraktınız. Sınıfta kalmış da olabilirsin ki kaldınız. Bu yüzden Merry seni Almanya ya teyzenin yanına göndereceğiz. Eğitimine devam edeceksin.
İkimizde şaşırmış halde önce birbirimize sonra anneannesine baktık. Merry bir den sinirlenip ayağa kalktı.
M: Tessa ne olacak. He söylesenize. En basta bize iyi davranmanızın amacı belliydi. Gerçekten düşünceniz değişmiştir diye annem babamsınız diye inandım size. Beni oraya gönderip ayırmaya çalışacaktınız. İnanmıyorum size.
Ağzım açık Merry'e baktım. Böyle çıkışcağını tahmin etmemistim. Birden elimi tutup beni kaldırdı.
M: Kalk gidiyoruz buradan.
Ailesi hiç bir şey demiyor, öylece susup izliyorlardı.
Odaya çıkıp eşyalarımızı topladık. Merry babasının cebinden bütün paralarını çor etti. Gülüp hızlı bir şekilde merdivenlerden inip arkamıza bakmadan evden çıktık. Bu durumda benim Merry'e emin misin gibi şeyler sormam gerek ama sormayacağım.
T: Ee aşkım nereye gitmek istersin?
Alt dudağını büzüp,
M: Bilmem ki.
T: Bence eve dönelim. Benim evimi temizleyelim. Tertemiz yapalım. Yeniden düzenleyelim.
Ellerini havaya kaldırarak,
M: Kabul. Hadi gidelim.
Gidicez de neyle gidicez. Düşünmeye başladık. 5 saniye geçmeden ikimizde birbirimize bakıp güldük. Merry hemen içeriye gitti.
(Merry)
İçeriye girdigim gibi masada duran anahtarları aldım. Hepsi dönüp bana baktı.
M: Anahtarları alıyorum, arabayı da alıyorum. Artık bizim.
Bir şey demeden baktılar sadece. Aman demesinler zaten. Aldıktan sonra zıplaya zıplaya Tessa'nın yanına gittim. Üzülmeye ne gerek vardı. Onları kaybetmekten korkmuyorum. Tessa hep benim yanımda.
M: Görev tamamdır. Hadi gidelim.
Göz kırparak,
T: Gidelim hatunum ;) dedi.
Güldüm ve elini tutup arabaya gittik
(Eve dönüş)
(Tessa)
Arabayı ben kullanıyordum. Merry yukarı pencereden dışarı çıkmış elleri havada özgürlük diye bağırıyordu. Aşağı çekip oturttum. Bir elim direksiyonda iken diğer elimle kafasını kendime çekip öpmeye başladım. Farkında olmadan gözümü yoldan kaçırmıştım. Birden yol kenarına çıktık.