"BANA BİR ŞANS VER" adlı hikayeyi okursanız sevinirim arkadaşlar.@dizydizy Vote yapan arkadaşlarıma teşekkür ederim. Seviliyorsunuz beybilerim. :) İyi okumalar.
Alice 'e baktım başıyla onayladı. "Tamam" diyerek yavaşça Merry' i arabaya götürdük. Alice ve kızıla sarılıp arabaya bindik. Annesi gaza bastı ve yola koyuldu.
İlerledigimiz sokak bana çok tanıdık geliyordu. Evet tanıdık di Merry'lerin sokağı. Annesi eve getirmişti bizi. Kocasıyla bir olup azarlicaklardi galiba bizi. Ne yapmaya çalıştığını anlamaya çalışıyordum. Evlerinin önünde durduk sonunda. 1 dakika kadar arabadaydık. Merry de bende arabadan inmedik.
Annesi, "İnin hadi kızlar" diyince. Arabadan inip Merry'in olduğu tarafa gittim kapıyı da açarak Merry' ı yavaşça indirdim. Annesi bizi izliyordu. Aldırış etmeden kapıya ilerledik. Kapıya yaklaşır yaklaşmaz kapıyı biri açtı. Kim olabilir babası. çikolata yiyen regl olmuş bir kız gibi (Siz de mutlulukla yiyorsunuzdur heralde :D)
"Hoş geldiniz çocuklar"
Zorlada olsa gülümseyerek içeriye girdik. Merry 'ı koltuğa oturttum. İyileşmesine 2 gün filan kalmıştı. Daha dikişleri alınacaktı.
Merry, "evet anne bizi buraya neden getirdin?"
"Burda kalın diye getirdim. Özür dilerim ben sizden çocuklar. Düşünmeden hareket ettik. Babanla iyice konuştuk ve karar verdik."
"Burda kalmamıza mi karar verdiniz?"
"Evet"
Bir süre sessizlikten sonra.
Merry, "Tessa dan özür dilemem gerekiyor anne vurduğun için"
Annesi yanıma gelip oturdu ve "özür dilerim Tessa" diyerek bana sarıldı. Aman neyse güzel özür dileme. Herkes özür dileyebilir. Her neyse bizi anlamış olması iyiydi. Merry' le rahat hareket edebilirdik. Okulda, dışarıda, evde her yerde. Merry yorulduğunu söyledi ve odasına çıktık. Yatağını açıp yatırdım. Ben yardim ediyorum çünkü eğilemiyor. Zaten bir şey yapmasına izin vermiyorum. Ben varken ne gerek var.
"Hadi sen uyurken bebeğim"
"Sen uyumayacak mısın?"
"Surda koltuğa kıvrılıp uyuyacağım."
"Sevgilim öyle şey olmaz çabuk buraya gel"
"Ama yaran"
"Hey hadi"
Yana kayarak bana ayırdığı yere uzandım. Dikişinin olmadığı tarafa uzandım. En son duşta sevişmiştik. Ondan sonra hiç sevişmemiştik. Simdi üstüne çıkıp deli öpmek istiyorum onu ama iyileşene kadar olmaz. Birden dudağım da kıpırdasan bir şey hissettim. Merry dudağıma yapışmıştı. Altta kalır mıyım üstüne çıkmadım tabiki hafif üstüne doğruldum öpüşmeye başladık. Onu ne kadar çok özlediğimi anlamıştım. Elimi tişörtunu altından göğsüne götürüp oynamaya başladım. Oda elini kalçama koymuştu. He bir de kalçamı sıkıyordu. Dilimle üst dudağından başlayıp alt dudağına kadar yaladım. Pislik dilimi dudaklariyla tutup çekti ve ısırdı. Isırmasıyla inledim. Kahkaha attı.
"İyileşince görüşücez seninle gül sen gül"
Gülmeye devam etti. Gülmek insana bu kadar mi yakışır ya . Çok güzel gülüyordu. Gülümseyip alt dudağını vakumlayarak içime çektim. Şeker emer gibi sertce emdim. Canını yaptığıma eminim. İnledi birden.
"Hoşuna mi gitti bebeğim" diyerek göz kırptım.
Sinsice gülümsedi. Gülümsemesi durduktan sonra. Boynumdan tutup kendine çekti. Öpmeye başladı ve birden alt dudağımı kırt diye ısırdı. Of bu gerçekten canımı yakmıştı. Anaa diye bağırmıştım. Dudagimdan sıvı bir şey aktığını hissettim. Elimi dudagima götürerek akan şeye değdirdim. Baktığımda kanıyordu. Nasıl ısırdıysa. Merry'ye dönerek,
"Dudağımı kanattin bak şimdi kan kaybından ölücem. Sende yalnız kalacaksın."
Hoşuna gittiği belliydi.
"Ben şimdi emerim ölmezsin kan kaybından" diyip kanayan yeri emmeye başladı. (Bazılarına iğrenç gelecek farkındayım :D) 5 dakika filan öpüştukten sonra. Elimi boynunun altından geçirerek kafasını göğsüme yasladım.
"Uyuması vakti aşkım" diyerek kafasından öptüm.
Merry, "iyi geceler aşkım"
"İyi Geceler sevgilim" - uyudular :)