Umarım beğenirsiniz. Voterseniz sevinirim. İyi yazmaya özen gösteriyorum. İyi okumalar.
Merry sırtını dönmüş bacaklarını kendine çekip uzanıyordu. Bende yanaşarak beline sarıldım. Kollarıyla kolumu kavradı. İyice yanaşmıştım. Kulağına "İyi Geceler sevgilim" diyerek fısıldadım. Başımı omuzuna yaslayarak uyukuya daldık.
----------
Hazırlanıp okula gittik. Bugün 5 dersimiz vardı. 5 dersimizin olmasına rağmen gitmeyi istemiyorum. Sevmiyorum okulu ya. İlk ders matematikti. Hı aman güzel. Matematiği seviyorum aslında. O da hoca sayesinde seviyorum. Minik eteğiyle çok güzel anlatıyor. Hocayla bir keresin de kolidor da çarpışmıştık. Hocanın elindeki dosyalar yere düştü. İkimizde eğilip toplamaya çalıştık. Özür dileyerek kalkarken hocada aynı anda kalktı yüzlerimiz çok ama çok yakındı. Nefesini hissediyordum. Çok utanmıştım kekeleyerek özür dileyip koşarak kaçmış o gün derslere girmemiştim. Bazen hocaya bakarken utanıyorum ama gizlice süzüyorum. Sınıfa geçmiş hocanın gelmesini bekliyorduk. Merry'le hiç bir.şey konuşmuyor sadece bir birimize bakıyorduk. O sırada Alex pürüzsüz bacağını giydiği minicik eteğiyle sergiliyordu. Direk bacaklarını süzüp kalçalarına gözümü diktim. Merry'in bağırmasıyla manzaram son buldu.
"Hey Tessa!
Bir şey demedim. Başımı öne eğdim. Siniri geçsin diye Merry'e bakarak dil çıkardım.
"Şebeklik yaparak beni kandıramazsın."
"Offf" layarak, önümü döndüm. Of'larken dudaklarımı uzatmıştım baya bir. Baktığını gördüm. Emindim o anda siniri geçince. Ah ama bütün kızlar beni buluyor. Jini yanıma gelerek.
"Hey tatlı şey" diyerek bana sarıldı. Geri çevirmek olmazdı. Bende sarıldım. Onu çağıran arkadaşının yanına gitti.
"Sevgilim ben bir şey yapmadım sende gördün o sarıldı."
"Sarılmaya bilirdin"
"Kızı geri mi çevirim çok ayıp"
"Bir kişi daha gelip..."
Demesiyle omg! Beni beni seven kız geldi. Bütün aksilikler beni bulmak zorunda mı ya. Merry onun beni sevdiğini bilmiyordu. Maggie yanıma gelip, "Hey seni çok özledim duydum ki sakatlamışsın, iyi misin şimdi?"
"Şey evet iyiyim"
"Gel bir sarılayım sana çok özledim seni şampiyon"
Merry'e baktım sinirden kızarmıştı. Hayır yani anlamıyorum neden tek tek geliyorlar ki. Özellikle bugün bilerek Merry yanımdayken. Mecburen kalkıp sarıldım. Şanslıydım hoca sınıfa girdi. Aman ne şanstı. Bok şansı vardı. Maggie 'nin arkasını dönmesiyle yüzüme yumruk yemen bir olmuştu. Burnum dan şarıl şarıl kan akıyordu. Elimi burnuma götürüp kanamasın diye tutuyordum. Ama çok kan akıyordu. Tişörtüm, elim hep kan olmuştu. Hoca korkmuştu. Hemen yanıma geldi. Merry kenara çekildi. Beni kolumdan tutup çekti hemen revire götürdü. Sınıftan çıkarken Lisanın Merry'e "Sen ne yaptın" dediğini duydum. Ve ardından Merry'in ağlamasını. Revire giderken Lisa Lucy ve kıskançlıktan burnumu kıran Merry. Sedyeye oturdum hemen. Hemşire pamuk alarak burnumu sildi. Kanı durdurup gerekli tedaviyi yaptı. Gözümden yaş gelmişti. Beynim adeta yerinden çıkacak gibi zonkluyordu. Merry aglayarak yanıma geldi"Özür dilerim Tessa" diyerek boynuma sarıldı. "Şşş tamam sorun yok bak iyiyim ben ağlama hadi"
Yanağıma öpücük kondurup geri çekildi. Doktora teşekkür edip revirden çıktık. Alex hoca "Derse girme istersen canım eve git dinlen"
"Ama.."
"Merry de gelebilir.
"Teşekkür ederim"
---------
Eve geldiğimiz de. Konuşmadan koltuğa gidip oturduk. Ağlamamak için kendini zor tutuyordu. Ağlayarak sarıldı. "Sevgilim ben ço-çok özür dilerim lütfen affet beni"
"Hey Merry sorun yok dedim tamam geçti bitti" diyerek göz yaşlarını sildim.
"Ama burnumu kıldığın için bu gece burada kalacaksın. Benimle yatacaksın. Zaten benimle yatacaksın bizde kaldığına göre. Sonra ben sana sarılıcam, başımı göğsüne yaslicam. Sende saçımla oynayacaksın, bana şarkı söyleyeceksin ve kollarında uykuya dalacağım.
Merry hatasını anlayıp kabul etti. Ve de hoşuna gitmişti bu fikir.
"Ağğğ"
"Ne oldu"
"Sümüklerimi çekerken burnum acıdı" diyip gülümsedim.
"Of pislik korkuttun beni"
-------
Annesini arayıp izin aldı. Kızlar da eve gelmişti. Evet kızlar Lucy de gelmişti. Sanırım hep burada kalıcak. Tabii önce yurttan ayrılması lazım. Lisa bana bakarak kaykayı patlattı.
"Bir de bana piç diyorsun sen önce kendine bak piç seni"
Sanırım haklıydı. Herkesle flört ediyordum. Ama artık edemicem. Tekrardan burnum kırılsın istemem. Yemek yiyip odaya çekildik. Hem kendime hem de Merry 'e temiz tişört ve şort çıkardım. Üstümüzü giyip yatağa attık kendimizi. Burnumda ki beyaz bant resmen derimi yakıp kaşındırıyordu. Ağzımı gözümü oynatarak kaşıntıyı kesmeye çalıştım. Merry gülerek "Şebek seni" dedi. Uzandık. Dediğimi yaparak başımı göğsüne yasladı. Elini saçıma götürüp oynamaya başladı. Başlamasıyla esnemem bir oldu. Güldü, başımı kaldırarak dudağıma yapıştı. Açıkmış gibi öpüyordu. Beni azdıran dudakları dudağıma deyiyor şehvetli bir şekilde öpüyordu.
------
Başımı göğüsune yasladım , şarkı söylemeye başladı. Kokusu içime çekip sımsıkı sarıldım. Onun kollarında güvendeydim. Özgürdüm. Yaşadığı mı hissediyor, tekrardan hayata bağlanıyordum. Saçımla oynamasıyla uykum geliyor gözlerim kapanıyordu. Merry'inde uykusu gelmişti ki şarkı söylerken esniyordu. En sonunda durup kollarını sardı bana. Bende iyice sarılıp. "Seni seviyorum" diyerek gözlerimi kapattım. Uykuya dalmadan önce. "Bende seni seviyorum" demesini duydum. İlk defa birinin seni seviyorum demesiyle uyumuştum.