DUŞ ve HEDİYE

3.9K 88 5
                                    

Biraz +18 ama kusura bakmayın. Umarım beğenirsiniz. Vote yapanlara teşekkür ederim. Vote yapmakla bir şey kaybetmezsiniz. Votelerseniz sevinirim. İYİ OKUMALAR

Bende iyice sarılıp. "Seni seviyorum" diyerek gözlerimi kapattım. Uykuya dalmadan önce. "Bende seni seviyorum" demesini duydum. İlk defa birinin seni seviyorum demesiyle uyumuştum.

Sabah kalktığım da yanımda yoktu. "Merry" diye seslendim ama duymadı. Bakmak için aşağı indim. Montu koltuğun üstündeydi. Yüzünü yakıyor olabilir düşüncesiyle banyoya gittim. "Merry" diyerek kapıyı açtım. Bir de ne göreyim Merry duş alıyor v-v-ve çıp-çıplaktı. Dönüp bana baktı.

"Şey be-ben özür dilerim yüzünü yıkıyorsun sandım kusura bakma" diyerek kapıdan tam çıkıcaktım.

"Sorun değil sevgilim. Sevgiliyiz biz. Ayrıca burdan bakıyorumda sana çok kirlisin. Orda utanıp durmada yanıma gel"

Şaşırmıştım. Utangaç Merry den eser yoktu. Herhalde utangaçlığını gizlemek için yapıyordu. Öyle yapıyorsa da iyi yapıyor. Üstümü çıkararak yanına gittim. Oturmamı istedi. Bende oturdum. Tokamı çıkararak saçımı ıslattı. Sonra şampuanı alarak saçıma sıktı. Suyla beraber yıkadı. O bunları yaparken gözümü göğüslerin den ve vajinasın dan almıyordum. Farkına varmıştı sanırım.

"Sevgilim sırtımı lifler misin?" Dedi. Başımı aşağı yukarı yaparak onayladım. Ayağa kalktım oda arkasını döndü. Omg! O muhteşem dokunmak istediğim kalçaları karşımda duruyordu. Baktığımı görünce.

"Öhö Öhö" dedi.

Bozuntuya vermeyip. Sırtını liflemeye başladım. Liflerken arkasından sarılıp vajinasını elleyip aynı zaman da boynunu öpmek istiyordum. Hey o benim sevgilim. Çıkıyoruz. İstediğimizi yapabiliriz. Neden yapmayalım. Kendimi cesaretlendirerek. Karnından tutup kendime çektim. Kalçası vajinamin önündeydi. Lifi göğüsune götürerek. Dokundurdum ve yere attım. Sağ elimle sağ memesini sol elimle sol memesini avuçluyor, sıkıyordum. Bir şey demedi. Oda bunu bekliyor, istiyordu. Sağ elimle karnını tutup iyice kendime yasladım. Sol elimi vajinasına götürüp gezdirmeye başladım. İnledi. İnlemesi beni azdırdı. Vajinasının dudaklarını ayırıp orta parmağımla lifler gibi oynadım. Zevke gelmiş kendinden geçmişti. Boynunu zevkten geriye yaslamış beline saran elimi bir eliyle tutmuştu. Diğer eli ise kalçamdaydı. Kendime döndürdüm ve kendime yasladım. Sonunda o muhteşem kalçalarına dokunabildim. Ellerimle kalçasını sıkarken öpüşüyorduk. Dillerimizi çok güzel kullanıyorduk. Merry diliyle dudağımı yalıyor ve emiyordu. Ellerini kalçalarima götürüp sıktı ve aly dudağıma yapıştı. Yeni doğmuş bebeğin annesinden süt emmiş gibi emiyordu. Gözlerimiz kapalıydı. Oturdum oda kucağıma oturdu. Deli gibi öpüyorduk. Çıplak bedenlerimiz birbirimize değiyordu. Eliyle saçımı tutup arkaya çekti. Bir eliyle saçlarımı diğer eliyle omuzumu tutu ve boynuma yapıştı. Öpüp yalamaya başladı. İnledim. Ellerimi kalçasına götürüp sıkmaya başladım. Boynumu emip emip ısırıyordu. Sağ tarafım adete uyuşmuştu. 10 dakika kadar boynumu emdi. Saçlarımı tutan elini boynumdan başlayıp vajinama kadar getirdi. Vajinamla oynuyordu. Bu sefer daha bi sesli inledim. Vajinamla oynarken zevkten açılmış ağzımı öptü. İkimizde aynı anda boşalmıştık. Süper bir şeydi. İlk defa bir kızla çıkıp sevişmiştim. Boşaldıktan sonra birbirimizi seni seviyorum dercesine öptük ve birbirimize sarılıp öylece kaldık. Sarılmamızı kapıya vuran Lisa böldü. "Niye uyandırmadınız lan sizin saatten haberiniz var mı okula geç kaldık. Sex yapmayıda bırakında çıkın şu banyodan."

Merry'le birbirimize bakıp güldük. Bornozumuzu üstümüze geçirip çıktık. Lisa bize orta parmağını gösterdi ve banyoya girdi.

---------

2 derse gece kalmıştık. İlk iki ders ingilizceydi. Hiçte sevmezdim hocasını kaçırdığımız iyi olmuştu. Ve ders okulun en sexi hocası Bella' nın. Kocaman götü var. Sanki her sabah kendini yaptırıp okula geliyordu. Erkekler o kalçalar sayesinde azıyordu. Tabii bizim gibi kızlarda. Lucy bana dönerek "boynuna ne oldu Tessa?"

"Bilmiyorum görmedim" diyerek küçük aynamı çıkarıp baktım.

"Oha Merry bak"

Merry kızardı ama utanması kısa sürdü.

"Ne olmuş ilk sevişmemiz den hediye bıraktım sana" diyerek güldü.

Lisa "oooooo" yaptı.

"Bırakan tek sen ol" diyip alnından öptüm.

Hoca geldi ve gözler ona dikildi. Sadece benim değil herkesin. Tenefüslerde Merry'in emmesiyle moraran boynumla gezmiştim.

----

Okul bitti. Önce Merry'i sonra Lucy'i eve bıraktık. Sonra Lisa'yla eve gittik. Ve eskisi gibi tektik. Salonda oturmuş birbirimize bakıyorduk. Aynı anda x bax a koşup kollarını aldık ve açıp uykumuz gelene kadar oynadık.

Sanırım yeter. Hasta hasta anca bu kadar.

SİZ BİR KIZI SEVDİNİZ Mİ HİÇ? (GirlXGirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin