Bu bölüm biraz kısa oldu kusura bakmayın.Vote yapan arkadaşlarıma teşekkür ederim. İyi okumalar...
Merry 'i kucağıma alıp yatağa yatırdım. Kıyafetlerini çıkarttım. Yeni kıyafetler giydirdim. Kendi üstümü de değiştirip yanına uzandım. Uyuduğumuz için antrenmana gidememiştik. Her neyse. Birbirimize sarılıp uyuduk.
----------
Sabah Merry 'in beni uydurmasıyla uyandım. Karnını tutmuş kıvranıyordu. Korkuyla kalkıp, "Ne oldu aşkım"
"Bilmiyorum karnım çok ağrıyor"
"Kalk gidiyoruz hadi"
"Nereye ya halimi görmüyor musun?"
"Sen hasta olunca kafayı yiyorsun ya hastaneye gidicez nereye gitcez"Hastaneye gitmek için yataktan indik. Merry adım bile atamadı. Yürüyemiyordu.
"Aşkım yürüyemiyorum adım atınca kasılıyor, çok ağrıyor. Bir şey olmaz değil mi korkuyorum."
"Korkma aşkım reglisin ondan olabilir. Ben simdi seni kucağıma alıp arabaya goturucem."Merry kucağıma alıp aşağı indim. Alice hoca korkuyla , "Ne oldu?" diyip yanımıza koştu.
"Bilmiyoruz. Karnı çok ağrıyor hastaneye gidicez hocam."
Kızıl ordan gelerek. Merry 'i kucağımdan aldı. "Hadi konuşmayı bırakında yürüyün."
Alice hocanın arabasına bindik. Merry 'le arka tarafa oturduk. Karnını tutuyordu. Çok ağrıdığı yüzünden belliydi. Neden ağrıyordu ya. Hastaneye geldiğimizde Kızıl tekrardan Merry 'i kucağına alıp içeriye götürdü. Merry' i acile aldılar. Tahlil filan yaptılar. Tahlil sonuçları kısa sürede çıktı. Apandisin de mikrop varmış. Hemen ameliyata aldılar. Korkuyla Merry 'in çıkmasını bekledik. Ameliyat uzun sürmedi. Çıktıktan sonra boş bir odaya aldılar. Narkozun etkisinden çıkmasını bekledik. Kendine geldiğinde "Aşkım yaşıyorum bak" diyerek gülümsedi. Kız geberiyor espiri yapıyor ya.
"Bebeğim çok korkuttun beni."
"İyiyim aşkım bak korkma"--------
Akşam oldu. Yanında ben kaldım. Alice hoca ve kızıl eve gittiler. 2 gün hastanede kalacakmışız. Merry uyumuyordu. Ağrısı çoktu. O uyumadığı için bende uyumuyordum. Kahveyi sevmeme rağmen uyumamak için kahve içtim. Merry 'de kayısı nektarili meyva suyu içirdim. Katı şeyler yememesi gerekmiş. Her neyse sabah oldu. İkimizde uyumadık. Alice ve kızıl geldi. Merry 'e giysi getirmişlerdi. Yavaşca üstünü değiştirdik. Canın yanması beni delirtiyordu. Onu böyle görmek istemiyorum. Bir an önce ayağa kalksın.
--------
Nihayet hastaneden taburcu ettiler. Tekerlekli sandalyeye oturtarak hastaneden çıktık. Arabaya bindirdik yavaşça. Eve vardığımızda salona yatak hazırlamışlardı. Merry 'i oraya yatırdık. Susamıştı su getirip verdim. İlaçlarını da verip uyuması gerektiğini söyledim. Koltuğa oturup uyumasını bekliyordum. İki gündür doğru düzgün uyumamıştım. Onun uyumasını beklerken koltukta uyuya kalmışım.