BİZDE KALACAK

4.7K 96 3
                                    

Bilerek uzun yazıyorum. Umarım beğenirsiniz. İyi okumalar.
Korka korka kafeye gidip Alice hocayı bekledik. Sonunda gelmişti.

Masaya oturarak.

"Evet" diye söze başladı.

Lisa kekeleyerek " ho-hocam bi-biz bir şey yapmadık."
Alice hoca,"Sizin özel hayatınız bir şey demiycem kızlar"
Ben hemen "Görmediniz yani bizi"
"Görmediniz mi derken? Ne yapıyordunuz?"
Lisa hemen ordan , "Aferin Tessa"
Ben, "Hi-hiç bir şey"
"Kötü bir şey yaptıysanız söyleyin. Yoksa siz sigara filan mı içtiniz?"
Sonunda Lucy konuştu fazla konuşmayan bir kız.
"Hayııırr"
Alice hoca, "Pekala hadi gidiyoruz"
Hep birlikte aynı anda "Nereyee?
"Hastaneye"
Merry "Bencede gitmeliyiz hadi"
Lucy ve Lisa da Merry 'e onay verdi. Ben ne için gideceğimizi anlamadım.
Merry, "Şapşal senin için gidiyoruz"
"Benim? Hee tamam tamam"
Hepsi kahkaha atıp güldüler. Şapşallıgimi seviyorum açıkçası.
----------
Hasteneye vardık.
Lanet olsun böyle acı yoktu. Daha önce de tekme gelmişti. Şimdi neden bu kadar ağrıyordu.
Doktor muayene odasına aldı beni. "Bakmam gerek"
"Hayır!"
"Canım bakmak zorundayım. Morluk filan var mı diye"
"Ben bakar size söylerim"
Doktor ve asistan güldüler.
"Gülmeyin yaa"
"Peki yürürken acıyor mu veya bacaklarını oynatırken?"
"Evet"
"Tamam" diyerek dışarı çıktı. Asistanına baktım adı Emily di. Yaka kartında yazıyordu. Bende 2 ya da 3 yaş büyüktü. En azından öyle gözüküyor. Güzel bir kızdı. Ama Merry kadar güzel değildi.
Alice hoca ve doktor hanım içeri geldiler.
Kızarak "Baktırmadım diye hamamı söylediniz, bakırmicam işte baktirmicam"
Emily kıkırdadı. Ters ters baktım.
"Pardon" diyerek gülümsedi.
Alice hoca, "Hadi Tessa zorluk çıkarma, önemli bir şey olabilir"
"Off ama hocam"
"Tessa!" Hocanın sertçe ismimi söylemesinden sonra pantolon'umun düğmesini açtım ve indirirken istemsizce aağğ diye bağırdım. Baksırımla kalmıştım. Hep Baksır giyerim.
Doktor, "Uzan bakalım utangaç hanım"
Bunu ben hel Merry'e söylüyordum.
"Tabii doktor hanım" diyerek gülümsedim.
Uzandığım da "Siz ikiniz bana ordan dik dik bakmaya keser misiniz!"
---------
Muayeneden sonra reçete yazdı. Eee bu kadarmiydi. Reçete yazıyorsun niye orama burama bakıyorsun sapık bunlar ya.
Alice hoca, "İlaçları sürmeyi unutma tamam mı"
"Ne olmuş?"
"Üst üste darbe aldığın için kan toplanmış"
"Tamam"
-------
Alice hocanın arabasına bindik ve evin yoluna koyulduk. Of Merry den ayrılmak istemiyordum. Bize mi çağırsaydim erkende saat zaten öğlen bile olmadı. Kulağına yaklaşarak "Bize gel" dedim. Geri çevirmeyerek "Tamam" dedi.
Piç Lisa Lucy'i ben muayene olurken çağırmıştı.
----------
Eve geldiğimizde Alice hocaya teşekkür ederek arabadan indik.
Alice hoca, "Uslu olun kızlar" diyerek el salladı ve gaza basıp gitti. Bizde gülerek içeri gittik. Ben , "Hey ben acıktım yemek yiyelim"
Lisa, "Tamam pizza söyleyelim"
Pizzaciyi arayarak dört pizza istedik. Pizzamız kısa sürede geldi.
Lucy, Pizzaları yerken film izleyelim"
Lisa, "Tamam bir film almıştık Tessa'yla onu izleyelim" diyerek filmi alıp açtı. Filmin konusu eşcinsel iki kiz kızdı.
Filmde sevişme sahneleri vardı. Arada filmi unutup Merry'i hayal ediyordum.
Lisa "Biz odaya gidiyoruz aşık kuşlar"
-----
Merry'le tek kaldık. Ne yapacağımı bilmiyorum. Ne yapmalıydım.
"Merry biz odama gidelim sana odamı göstereyim"
"Tamam olur" dedi ve odama çıktık.
"Ov olamaz gitarımı Alice hocanın arabasında unuttum"
"Yarın okul çıkışında gidip alırız"
"Ama senin için bir şey çalacaktım.
"Olsun sonra çalarsan canım"
"Tamam sevgilim"
Sevgilim mi dedim ben evet sevgilim demiştim. Hey o zaten benim sevgilim. Aa onun yanında aklım başımdan gidiyor iyice şapşallaşıyorum ya.
Yatağa oturduk. Sanki iki yabancıyız.
Kolumu omzuna atarak kendime çektim. "Sevgili olduğumuza göre sorun olmaz"
"Tabii ki" diyerek. Kolumu boynun altından geçirerek, yatağa uzandık. Oda kafasını göğsüme koydu. Çok güzel kokuyordu. Parfümü çilekliydi. Parfüm resmen tenine işlemişti. Sesli bir şekilde içime çektim. Güldü.
"Ne gülüyorsun be"
"Hiç" daha da gülüyordu. O gülünce bende gülmeye başladım. Aynı soruyu o bu sefer o bana sordu. "Hiç" dedim. Ve başından öptüm. Kafasını kaldırarak dudağımın kenarında öptü. Hey bu benim taktigimdi. Ben ona yapıcaktım.Ah Merry. Bende alt dudağına öpücük kondurdum.
Kızarmıştı. "Hem utanıp kızarıyor hemde öpüyor. Utangaç sevgilim." Sesli söylemiştim. "Bana utangaç deme ukala"
"Hey hey ben mi ukalayım"
"Evet sen hem ukala hem çapkın hem artist hem havalı hemde çok güzelsin ve çok şapşalsın"
"Ee çapkın olmayıpta napim. Kızlar bu güzelliğe hasta bebeğim"
Ukala demekte haklıydı. Kolumdan ayrılarak üstüme çıkıp oturdu.
Burnuma dokunarak, "Eğer bir kızla yakınlaştığını görürsem bu güzel burnucuğun kırılır ukala hanım"
Ov Merry gerçekten kıskanç ve bunu yapardı.
"Ov ov sakin ol utangaç hanım"
Kendime çekerek döndürdüm ve üstüne çıktım. Kulağına eğilerek "Ben sadece seni seviyorum güzelim."
"Bende seni seviyorum" dedi sadece. Beni eski vaziyete getirerek geri yatırdı ve oda üstüme uzandı. Hey bu süper bir şey. Kollarımı ona doladım, oda kafasını göğsüme yasladı.
"Merry sevgilim"
"Efendim sevgilim"
"Bir kere boynundan öpebilir miyim?"
Bunu hep demek istiyordum. Boyundan öpmeyi çok ama çok seviyorum. Çok güzel bir duygu. Lisa'yla sarıldığımız da onun boynundan da öpüyorum. Bir şey demiyor çünkü sevdiğimi biliyor ve biz kardeş gibiyiz, kardeşiz.
"Hayır" dedi.
Bir şey demedim. Yavaşça yutkundum. Beklemiyordum.
"Önce ben öpeceğim" dedi. Ve güldü. Gülümseyip "Olur" dedim. Biraz yukarı çıkarak boynuma yaklaştı boynuma yaklaştığında omg onun ki benimkinin üstündeydi hisettim. Çünkü canım yandı. Bağırmamak için dişlerimi sıktım. Yoksa üstümden inerdi. Boynumda nemli, sıcak bir şey hissettim. Öpüyordu. Boynumun her yerine öpücükler konduruyordu. Dur ve yüzünü kaldırıp bana baktı.
"Biliyor musun sevgilim bende boyundan ısırmayı çok seviyorum" diyerek boynum öptü. Daha sonra dişlerini geçirip batırdı. Kendimden geçtim. Bu kız sandığımdan da süperdi. Utangaç kızın içinde neler yatıyordu. Ov inledim çünkü etimi ısırarak çekti.
"Acıdı mı ukala hanım"
"Yo yo acımadı" Bozuntuya vermedim. Oda devam etti durmuyordu. Sadece boynumun sağ tarafını öpüp ısırıyordu. Herhalde sağ tarafım çok güzel. "Bugün burda kal"
"Annemi arayıp izin almalıyım"
"Ara o zaman"
Telefonunu çıkararak annesini aradı. Ararken tam acıyan yerimde oturuyordu. Hem acı hem azdıran bir his veriyordu. Annesiyle konuşurken onu izledim. Çok güzel dudakları vardı. Birazdan tatına bakacaktım onların.
"İzin verdi" diyerek. Üstüme uzandı.
"Sıra bende güzellik" diyerek altıma aldım. Bacakları kapalı bir şekilde bacaklarımın arasındaydı. Canım yanıyordu.
"Merry sevgilim bacaklarını sen aç ben bacaklarımı içine geçireyim"
"Sapık seni" diyerek güldü.
"Hey canım acıyor ama"
"Aaa unuttum özür dilerim aşkım" diyerek açtı"
İstediğim pozisyondaydık. Yüzüne uzanarak. Dudağına öpücük kondurdum. Boynuna egilip öpecekken vazgeçtim. Aklımda başka bir şey vardı.

Uzun yazıyorum. Yazdıkça yazasim geliyor umarım beğenirsiniz. Diğer bölümüde bugün yazabilirim.

SİZ BİR KIZI SEVDİNİZ Mİ HİÇ? (GirlXGirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin