Nefes'im

2K 50 6
                                    

Merry'in ağzından.

Yanlış anlamam üzerine attığım yumruk canını yakmıştı. Şakaya vurduğum için birden beni kovalamaya başladı odanın içinde. Kahkahalarım, kahkahası kulağım da çınlıyordu. Bir kez daha nerede huzurlu olduğumu anladım. Bir den ters köşe yapıp beni yakaladı. Kucağına alıp yatağa yatırdı ve öpmeye başladı. Kafasından tutup gözünü öptüm.

M: Seni seviyorum aşkım.

T: Aşığım sana kalbime dokunan kadın.

M: Aslında fazla öküz sayılmazsın.

T: Ahaha değilim tabii ne sandın.

M: Öylesin. İki güzel laf ettin diye öküzlükten çıkamazsın.

T: Tamam bende bir daha söylemem.

M: Söyleme mi dedim ben sana ya.

T: Yerim ya şapşal.

M: Bana şapşal deme ya.

T: Tamam demem şapşal. Diyip güldü.

Gıcık ya. Çok tatlı gözüküyordu böyle yapınca. Kollarımı boynunu dolayıp kendime çektim. Bacaklarımı beline doladım. İyice yanaştı. Vücut sıcaklıklarımız birbirine karışmıştı. Mis gibi de parfüm kokuyordu. Parfüm sıkıyor mu, parfüm banyosu mu yapıyor anlamıyorum. Kız parfümü kullanmaması da iyiydi. Erkek gibi kokuyordu. Ama kendi kokusuyla karışınca ortaya çok güzel koku çıkıyordu. Kafasını boynuma gömdü. Dudaklarının yumuşaklığını boynumda hissediyordum. Küçük küçük öpücükler kondurmaya başladı.

M: Seni sefiom.

Kafasını kaldırıp bana baktı.

T: Ahaha sefiom mu?

M: Evet sefiom.

T: Ahaha tamam çişe gidiyorum ben.

Tam kalkarken ellerimi boynuna dolayıp kendime çektim. Öpmeye başladım. Hehe oda karşılık verdi tabii. Öperken bir kelime söyleyip öpüyor tekrardan bir kelime söylüyordu.

T: Çişe

Öpüyor

T: Gitmem

Öpüyor

T: Lazım

Elimle ağzını kapatarak.

M: Çabuk git gel. Dedim.

Uzun bir öpücük kondurup dudağıma koşarak lavaboya koştu.

3 dakika geçtikten sonra aynı hızla koşarak geldi. Tam kapıdan içeriye girerken kapı sandığı duvara tosladı. Sjsjsjsj sakar. Duvarla benden daha iyi bir ilişkisi var. Kıskanıyorum bazen. Alnını ovarak yanıma uzandı. Ben hâlâ gülüyordum.

T: Gülme be.

M: Sjsjsjsj ya çok komikti.

T: Gösteririm ben sana şimdi komiği. Diyip yataktan kafam aşağı tarafta kalıcak şekilde sarkıttı beni. Öküz diye boşuna demiyorum.

T: Bırakayım mı şimdi.

M: Ha-hayır ya kaldır beni.

T: Yok ya oldu.

Diyip ittirip geri çekti.

M:Aaaag öküz düşüceğim şimdi ya. Bıraaaakkkk beenii.

T: Aşkım bırakır mısın de bırakayım.

M: Hayır demeyeceğim.

T: Sen kaşındın.

Tekrardan aşağı itti. Düşmemek için Tessa'yı da çektim. Çektiğim gibi aşağı kaydık. Öküz üstüme düştü. Kafamı kolları arasına alıp sıkıştırdı.

M: Hiiy bogoyusun bonü.

T: Sese bak sese.

M: Kalk üstümden lütfen belim ağrıdı.

Üstümden kalkıp kucağına aldı.

M: Kendim de kalkabilirdim.

T: Haklısın dur bırakayım.

M: Hey dur dur dur. Şaka yaptım.

T: Ahaha korkma bırakmayacağım seni yere.

M: Aşkım öncelikle yere indir beni ve akşam oldu işi yarın yapalım olur mu?

T: Olur aşkım.

Beni yere bırakıp yatağa sıçrayıp uzandı. Bende yanına uzandım.

T: Şey aşkım yine çişe gitmem lazım.

M: Yine mi geldi ya.

Yanağımı öpüp üstümden atlayıp bu sefer ağır adımlarla lavaboya gitti. Kısa sürede geldi. Nazik bir şekilde yanıma uzandı ve üstüme kıvrıldı. Dudağıma çok ama çok nazikçe bir öpücük kondurup.

T: Sen bana beni bırakma dedin ya hiç sende bırakma tamam mı?

M: Seni asla bırakmayacağım.

T: Söz ver.

M: Söz. Sende söz ver.

T: Söz aşkım.

Kafasını göğsüme koydu. Derin bir nefes alıp verdi. Kollarımla iyice sardım. Bir süre hiç konuşmadan böyle kaldık.

Farkındayım kötü bir bitiş.

SİZ BİR KIZI SEVDİNİZ Mİ HİÇ? (GirlXGirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin