"Merry sevgilim bacaklarını sen aç ben bacaklarımı içine geçireyim"
"Sapık seni" diyerek güldü.
"Hey canım acıyor ama"
"Aaa unuttum özür dilerim aşkım" diyerek açtı"
İstediğim pozisyondaydık. Yüzüne uzanarak. Dudağına öpücük kondurdum. Boynuna egilip öpecekken vazgeçtim. Aklımda başka bir şey vardı.
Dudağına yapıştım ve deli gibi öpüşüyorduk. Bunları yaparken bir elimi saçlarının arasına geçirmiş diğer elime de tişörtünün içine sokup o güzel göğüslerini avcumun icine alarak sıkıyordum. Bunu yapmam hoşuna gitmişti. Sert bir şekilde sıkınca inledi. O inledikçe dudaklarını şehvetli bir şekilde ısırıp yalıyordum. Dayanamayıp tişörtünü yukarı kaldırdım çıkarmak için oda yardımcı olarak omzunu hafifçe havaya kaldırarak işimi kolaylaştırdı. Omg! O süper göğüsleri karşımda çıplak bir şekilde duruyordu. Onları öpüp yalamak için can atıyordum. 2 dakika kadar göğüslerine bakıp kalmıştım. Merry bir şey demedi. Gülümseyip karnına doğru eğrildim. Göbek deliğinin yanından öpmeye başlayarak göğüsüne kadar geldim ve artık o güzel göğüslerini öpüyordum. Önce birini sonra diğerini. Ama bende onun gibi sağda takılı kaldım. Memesinin ucunu dudaklarımın arasına alarak çekiyordum. Her inlediginde daha da ateşli bir şekilde emip yalıyordum. Memesinim ucuna dilimi değdirerek inletiyordum onu. Dilimle memesinin ucunda daireler çiziyor onu daha da azdırıyordum. Ve piç Lisa içeriye daldı.
"Kızlar sizi en heyecanlı yerde böldüm ama Alice hoca geldi hadi aşağı" diyerek kapıyı örtüp çıktı.
Merry kıpkırmızı olmuştu ah kıyamam.
"Hadi gidelim Merry"
Merry kalkmak istemiyor gibiydi. Kucağına oturarak kulağına eğildim ve "Hadi utangaç bir o kadar da kıskanç sevgilim beni daha sonra azdırırsın"
"Şuan da sen beni azdırıyorsun ukala sevgilim"
Kucağında oturduğum için azmıştı. Bunu aklımın bir kenarına yazmalıyım.
"Bunu yazdım bir kenara" diyerek eğilip o beni azdıran dudaklarını içime çekerek öptüm tam çekilirken beni kendine çekip ters çevirdi ve üstüme çıkarak şehvetli bir o kadar da azgınca öptü beni. Üstümden kalkıp tişörtünü giydi ve "Kızlarla yakınlaştığın da ben sana göstericem kıskançlığı" diyerek yataktan indi, aşağıya indik.
------------
Alice hoca gitarımı getirmişti. Heycanla yanına gidip teşekkür ettim.
"Görüşürüz kızlar gitarı getirdim ben"
"Hocam gelip hemen gitmek yok yemeğe kalın lütfen"
Beni kırmayıp yemeğe kalmıştı. Yemekler hazırdı. En sevdiğim yemeği sipariş etmiştik. Köfteee :)
Sohbet ede ede yemeğimizi yiyorduk ki.
Merry ordan, "Sevgilim sosu uzatır mısın" dediğinde hepimiz ona baktık. Merry ne dediğini sonra anladığında kıpkırmızı oldu ve Alice hocaya dönüp baktı ama anında kafasını önüne eğdi. O kada utanmıştı ki titriyordu.
"Utanmana gerek yok tatlım. Ben sizin sevgili olduğunuzu biliyorum zaten"
Lisa pot kırarak "Onların değil mi hocam?"
"Hayır Lisa' cım hepinizin"
Bu sefer hepimiz utanmıştık.
"Hadi kızlar önünüzde ki yemekleri yemezseniz ben yicem şimdi"
Asla köfte mi vermem, vermem!
"Olmaz köfte mi kimseye vermem" bunu derken ayağa kalkmış tabağı elime almıştım. Hepsi bana bakarak gülmüşlerdi ben onlara eşlik edip gülmelerine katıldım.
-----------
Odalarımıza çekildik. Yarın okul var.
Merry sırtını dönmüş bacaklarını kendine çekip uzanıyordu. Bende yanaşarak beline sarıldım. Kollarıyla kolumu kavradı. İyice yanaşmıştım. Kulağına "İyi Geceler sevgilim" diyerek fısıldadım. Başımı omuzuna yaslayarak uyukuya daldık.
Stajda olduğum için bu bölüm kısa oldu. Kusura bakmayın. Beğenirseniz , vote yaparsanız sevinirim. İyi okumalar.