BIRAKMA'YACAĞIM

2.4K 70 1
                                    

Yeni bölüm bazı sebeplerden dolayı gecikti kusura bakmayın. Çok salakça bir bölüm oldu. Depresyonda olduğum için hilayedekileride depresyona bağladım :) İYİ OKUMALAR

Üstümüzü değiştirip yatağa geçtik. Merry üstüme uzanarak sımsıkı sarıldı. Ben de onu kavrayarak sımsıkı sarıldım. Hiç konuşmadık. Sadece sarıldık. Birbirimize olan aşkımızla uyuya kaldık.

--------

Kapının çalmasıyla uyandım. Merry daha yatıyordu. "Gir" dedim ve içeriye giren Alice hocanın sevgilisiydi. Kızıl saçları mavi gözleri vardı. Aynı... düşüncelerimi bölüp "kahvaltı yapmak istiyorsanız aşağıya gelin canım" dedi. Bu nasıl bir çağırma şeklidir. "Tamam sağolun" dedim. Gülümseyerek odadan çıktı. Merry 'in üstüne çıkıp oturdum ve burnunu öpücük kondurdum. Tek gözünü açıp gülümsedi. "Günaydın sevgilim" diyerek bende gülümsedim. Esneyerek "Günaydın aşkım" dedi. Ah esnerken bile çok tatlıydı. "Yerim ulan seni" diyerek şap diye öptüm. Elini tutup kaldırdım. "Aşağıda bekleniyoruz bak sana hizmetçi bile tuttum"

"Hahaa sevgilim ya"
"Hadi kalk"

------

Merdivenlerden inip salona gittik. Masada oturmuş bizi bekliyorlardı. Kızıl orda "hadi kızlar açlıktan ölücem burda" dedi. Masaya oturduk. Herkes kahvaltısını yapmaya başladı. Bense kızıla bakıp duruyordum. Gözlerimi hiç ayırmıyor dim dik bakıyordum. Kafamı çevirmek istesem de başarılı olamıyorum. Baktığımı fark edince bana ne var dercesine baktı. Bense salak gibi daha bakmaya devam ediyorum. Merry 'in beni dürtmesiyle ona baktım. Merry beni dürtmese bakmaya devam edecektim. Gözümden yaş aktığını hissedince elimin tersiyle sildim. Yemek yemeye odaklandım. Umarım görmemişlerdir. Ama görmüşlerdi. Alice hoca "Tessa' cım iyi misin?"
"Evet iyiyim" diyerek kahvaltımı yapmaya çalıştım.

---------

Hep beraber masayı topladık. Mutfağa birleşik olan salona geçip oturduk. Hiç kimse konuşmuyordu. Merry bana yanaşıp sarıldı. Geri yaslandım öylece oturuyorduk. Televizyon açıktı izlesem de ne dediklerini anlamıyor odaklanamıyordum. Daha çok kızıla bakıp 5 yaşındaki anılarım aklıma geliyordu. Sürekli bakmam kızılı sinirlendirmişti. "Hey ufaklık bana sürekli bakmayı kes" dedi sert bir şekilde. Onun üstüne Merry "Evet Tessa bari bunu benim yanımda yapma" diyerek yana kaydı. Ama ben ona kötü gözle bakmıyordum ki. Sadece... ah yine düşüncelerimi bozdular. Alice hoca "Bugün de burda kalın" dedi. Kafamızı sallayarak onayladık. Bir süre kimse konuşmadı. Çoktan öğlen olmuştu. Merry 'e dönüp "hava alalım mı biraz" dedim.

"Evet iyi olur"

Hesap soracağı belliydi. Dışarı çıktık. İlerde park vardı. Oraya gidip bir banka oturduk.
"Evet anlat bakalım Tessa"

Neyi anlatayım dercesine baktım.
"O kadına neden öyle baktığını soruyorum"
"Şey ben.." derken gözümden yaş gelmeye başladı. Ağlamak istemiyorum. Güçlü olmalıyım. Öyleyim de.
"Neden ağlıyorsun söyler misin neler oluyor"

Bir anlık patlamayla Merry bağırıp
"5 yaşına kadar bana ilgi gösteren benimle ilgilenen, saçlarını sürekli kızıla boyayan, benimde küçük olduğum için ilgimi çeken bir annem vardı ve oda ona benziyor tamam mı!"
diyerek ağlamaya başladım

Yanıma oturarak sarıldı.

"Ben özür dilerim. Neden bana anlatmadın daha önce. Sevgiliyiz biz. Birbirimizi hakkında herşeyi bilmeliyiz."
"Evet biliyorum bende özür dilerim." diyerek göz yaşlarımı silip sarıldım.

-------

Eve geldiğimiz de kapıyı Alice hoca açtı. İçeri geçtik. Açıklama bekliyorlardı. Neden bu kadar taktılar takılacak ne vardı. Alt tarafı baktım. Herneyse anlatıp kurtulayım şu baskıdan. Yatıp uyumak istiyorum. Oturup anlattı. Kızıl yanıma gelerek sarıldı. "Özür dilerim ufaklık sert çıkıştığım için" dedi. Vay özür diledi benden. Yukarı çıkıp üstümüzü değiştirdik. Uzandık ve Merry 'e sarılıp bütün ağırlığımı ona verdim. "Seni asla bırakmayacağ Merry. Kimse seni benden alamaz. Bunu kafana sok tamam mı! Merry de kaybedemezdim.
"Beni bırakmayacaksın ve bende seni bırakmayacağım ne olur olsun sevgilim.

Birbirimizin burnuna öpücük kondurup uyuduk.

SİZ BİR KIZI SEVDİNİZ Mİ HİÇ? (GirlXGirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin