İLK YAKINLAŞMA

5.9K 114 6
                                    

Bu bölüm uzun oldu. Sonuna kadar okuyun. Sıkılacaksınız biliyorum. Kısa tutmaya çalışacağım. Destek çıkarsanız çok mutlu olurum. İyi okumalar.

Bugün maçım vardı. Bir otobüs dolusu insanla gidecektik. Merry'e onunda gelmesini söyledim.

"Merry sende gel bu benim ilk maçım ve yanımda olmanı istiyorum."

"Hoca izin vermez ama"

"Hocayı dert etme ben izin alırım."

Gülümseyerek

"Tamam" dedi.

Merry idmana girdi. Maçımız olduğu içi idmana girmemize izin vermedi Alice hoca. Alice hoca seksiydi. 26 yaşındaydı. Parıldayan mavi gözleri vardı. İdman da hocam diyorum ama dışarıda abla diyorum. İdmanda da abla dediğim oluyordu. Koşarak yanına gittim. Heyecanlanmıştım. Oda farkına varmıştı.

"Merry de bizimle gelebilir mi?"

Direk konuya girmiştim, şaşırdı doğal olarak.

"Tabi gelebilir canım" dedi.

Canım demişti bana. Aslında hep diyordu. Hoşuma gidiyordu. Yaşlı bir moruk olmadığı için şanslıyım.

Merdivenleri ikişer ikişer çıkarak trübüne çıktım. Bana baktı.

"İzin verdi" dedim. Gülümseyerek başıyla onayladı. Aşağıdan bana bakan biri vardı. Fark etmiştim. Bir baktım,kim bana bakıyor. Alice hocaydı. İrkilmiştim. Daha doğrusu korkmuştum. Kesin anladı. Yo yo anlamadı. Kendime kendime konuşuyordum. Trübün de Merry'i rahatça görebileceğim bir yere oturdum. Onu görünce, Alice hocayı unutmuştum. Merry'i burdan izlemek çok güzel. Gözlerim başka yerlerine kayıyordu. Engel olmaya çalıştım kendime. Oluyordum da. Olmalıydım.

-------------

İdman bitmişti. Saat 21.00 dı. Yola 23.00 da çıkacaktık. Soyunma odasına gittim. Giyiniyordu. Dalmış gözlerle ona bakıyordum. Arkadan Lisanın, "Hey dostum daha 2 saat var kafeye gidiyoruz hadi" demesiyle kendime geldim. Onu başımla onayladım. Merry'e dönerek, "Sende gelmek ister misin?" diye sordum. "Olur" diyerek odadan çıktık.
Lisa benim en iyi arkadaşımdı. Aynı evde kalıyorduk. O da benim gibi lezbiyendi. Bir birimizin her şeyini biliyorduk. Hey o da, Lucy'i seviyordu. Boynunda L harfini taşıdığı kolyesi vardı. Tabii herkes kendi baş harfi sanıyordu ama değildi. Öyle işte. Bu piçi seviyorum. Ona arada piç diyorum. Benim için çok önemli biri. Her konu da bana destek çıkıyor. Seviyorum işte.
----------

Otobüse bindiğimiz de arka taraf boştu. Büyük bir şanstı. Erkekler yoktu. Gelmemişlerdi. Sadece erkek veliler ve öğrenciler vardı. Onlar da önde ve orta tarafta oturuyorlardı. Lisa yine yaptığını yaptı. "Çekilin yoldan arka taraf bizim" diyerek bağırdı. Kimse karşı çıkmamıştı. Çünkü; bizden korkuyorlardı. Sanki öcüyüz.

Oturmuştuk. Ve saat 23.30 olmuştu. Uykum henüz gelmemişti. Ee tabii ben cam kenarına yanımda Merry oturdu. Merry'in yanına Lisa ve onun yanınada sevdiği kız Lucy. Dörtlüyü oluşturmuştuk. Merry birden esnedi.

"Hey uykun mu geldi?"

"Hayır, esnedim sadece"

"Peki" diyerek lafı uzatmadım. Yanıma gitarımı da almıştım. Etkilemeyi istiyordum onu.

------

Piç Lisa ordan.

"Hey Tessa sen birine âşıktın değil mi?" Dedi.

Ah kalkıp ona yapıştırasım vardı. Bilerek yaptı bunu piç kurusu.

O sırada Merry bana baktı ve sinirlenmişti. Neden sinirlendiğini anlamamıştım. Yoksa kıskandı mı. Ona baktım ve gözlerimi kaçırarak Lisa'ya baktım.

SİZ BİR KIZI SEVDİNİZ Mİ HİÇ? (GirlXGirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin