ANNESİ ve TOKAT

2.8K 75 1
                                    

Okul bitti. Önce Merry'i sonra Lucy'i eve bıraktık. Sonra Lisa'yla eve gittik. Ve eskisi gibi tektik. Salonda oturmuş birbirimize bakıyorduk. Aynı anda x bax a koşup kollarını aldık ve açıp uykumuz gelene kadar oynadık.

-----------

Lucy ve Merry 'i evlerinden alıp okula gittik. Burnum daha sızlıyordu. Sızlamayı bıraktım o beyaz bantlar burnumu kaşındırıyordu. İlk ders edebiyattı. Uyuma vakti. En nefret ettiğim ders. Dersi hiç dinlemem ama dersi geçerdim.

Tenefüs oldu. Kantine giderken. Sexi ingilizce hocası karşımızdan geçti. Lisa'yla aynı anda "ohaaaa dedik. Omg! Sexi matematik hocası bizi duydu. Bize bakarak güldü. Kantine gidip bir şeyler içtik. Hey sırada ki ders matematik. :o

Ders zili çaldı. Hoca geldi. Yoklamayı alıp derse başladı. Konuyu anlattıktan sonra soruyu çözmek için beni kaldırdı. Biliyorum bunu bilerek yaptı. Oha dediğimizi duymuştu. Utanalım diye tahtaya soruyu çözmem için çağırdı. Soruyu çözmeye kalktığım da.

"Tessa'cim boynuna ne oldu?"

Kekeleyerek, "Dolaba çarptım" dedim. Hey dolaba çarpınca boynum kızarmazdı. Aklıma neden böyle bir yalan geldi ki. Ne dedim ben ya offf. Sexi hoca Merry 'e bakıp gülümsedi "dolaplara dikket edin çocuklar hele ki yeni dolapsa" dedi. Merry' e baktığımda kızarmıştı. Her neyse soruyu çözüp oturdum. Zil çaldı. Erkekler gelip alay etti. "Ooo Merry le Tessa çıkıyor. Hey kızlar birbirinizi becermeyi bırakında bize gelin hee daha iyi becerilirsiniz. Lavaboya koştum. Çok sinirlendim. Bunu ona ödeticem.  Yüzümü yıkayıp kendime geldim. Az önce sınıfın önünde sexi hoca sayesinde rezil olmuştum. Herkes dalga geçmişti. Ah seni sexi oruspu bunu sana ödeticem bittin sen.

------

Eve geldiğim gibi kendimi yatağa attım. Bugün Merry 'le olanlardan sonra hiç konuşmadık. Sinirlendiğim için bende uzak durmasını söylemiştim. Yoksa kalbini kıracaktım. Merry 'i üzdüğümü anlayınca arabaya atlayıp evlerine gittim. Zili çaldım açan olmadı. Tekrar çaldım. Kapıyı açan annesiydi. Kendimi tanıtarak yukarı çıktım. Annesiyle böyle tanışmayı istemezdim. Odasına girdim. Şaşırmış halde bana baktı. Yatağında oturmuş telefonuyla oynuyordu. Yanına gidip oturdum. Bir süre sessiz kaldık. Sessizliği bozup "Merry ben üzgünüm."
"Ne için Tessa"
"Seni kırdığım için, sinirlenip başımdan git dediğim için. Ve-ve sınıf öğrendiği için."
"Evet kalbimi kırdın başımdan git diyerek. Ama sınıf öğrendi ve annem öğrenmeden anneme söylemeliyim."

"Hey hey sen iyi misin?
"Evet iyiyim ama başkasından duyacağına bizden duysun. Sen yok beni sevmiyor musun?"
"Saçmalama seni çok seviyorum. Öğrendiklerinde kötü şeyler olabilir."
"Olsun ben hazırım" dedi.

İstemeyerek aşağı indim.

"Anne seninle bir şey konuşmam lazım" diyerek. Direk konuya girdi. İnsan alıştıra alıştıra söyler ya. Elimi tutup "Anne biz Tessa 'yla çıkıyoruz"

Annesi sinirden kıpkırmızı oldu. Ve elini kaldırıp. Sert bir şekilde tokadı yapıştırdı. Ama ona değil bana vurmuştu. Hey bana ne diye vuruyordu. Bana vurması iyi olmuştu. Bu acıyı Merry' nin hissetmesini istemezdim. Vurmasıyla gözümden yaş aktı. Merry 'in elini bırakıp koşarak oradan uzaklaştım. Uzaklaşırken. Annesinin Merry 'e odana çık cezalısın dediğini duydum. Koşuyordum, taki nefes nefese kalana kadar. Issız bir sokağa geldiğim de durup kaldırım kenarına oturdum ve ağlamaya başladım. Canım yanıyordu. Tokat yedigime mi yanayım Merry 'le ayrılacağımıza mı yanayım. O kadın bizi ayırmak için elinden geleni yapardı. Biliyorum. Hey arabamı orda unuttum. Arabamı almaya gittim. Merry camda durmuş beni bekliyordu. Arabamı unuttuğumu görmüş. Merry 'e baktığımda ağlamaya başladı. O ağlayinca bende ağlamaya başladım. Sessiz bir şekilde elimi dudağıma götürerek "sus ağlama kıyamam sana" dedim. Aynısını oda bana yaptı. "Seni seviyorum" diyerek arabama atlayıp uzaklaştım. Eve vardığım gibi kendime yatağa attım. Gözlerimin kızardığını yanmasından anlıyordum. Gözlerimi kapayıp yarını düşünerek zar zor uyudum.

Umarım beğenirsiniz. İyi okumalar.

SİZ BİR KIZI SEVDİNİZ Mİ HİÇ? (GirlXGirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin