KAVUŞMA

9.6K 136 29
                                    

İlk bölüm olduğu için biraz kötü. Dıger bölümlerede bakın lütfen. İyi okumalar. Yorum yaparsanız çok sevinirim.

Onu seviyordum. Sevmiyorum diyorum kendime ama seviyorum. Hayatıma başka biri girene kadar sevmeye devam edicem. Başka türlü unutamayacağı mı biliyorum. Heran aklıma geliyor. Derste, spor yaparken, yolda yürürken, sınavda bile dank diye aklıma geliyordu. Hele bir şeyleri okurken aklıma geliyor okuduğumdan hiç bir şey anlamıyorum. Onu düşündüğüm de öyle bir dalıyorum ki etrafta ki sesleri duymuyorum. Bazen karşıdan karşıya geçerken arabanın gelmesiyle kendime geliyorum. Arabayı görmesem çoktan öbür dünyayı boylamıştım. Onu görünce heyecanlanıyor boğazım düğümleniyor. Anlamıyorum bana ne oluyordu. Aşık mıyım? Hoşlanıyor muyum? Bilmiyorumdum. Ama onu sevdiğimi çok iyi biliyorum.

---------------

Bir aydır idmana gitmiyorum. O kadar özlemiştim ki. Çekildiğimiz fotoğraflara bakıyor iç çekinmekle kalıyordum. Elimden bir şey gelmiyordu. Ne yapabilirdim ki.

Nihayet akşam oldu, hazırlanıp idmana gittim. Soyunma odasındaydı. Bir aydır konuşmuyorduk. Trip atıyordum ona hep. İçeriye Emma girdi. Sarıldılar. Bana bakarak "önceden Tessa'ylada böyle sarılırdık" dedi.

"Gel sarılalım" dedim. Sarıldığım da çok farklı bir şey hissettim. Kalbim hızlıca atmaya başladı. İçime anlamadığım bir his oturdu. İnanamıyorum. İlk defa böyle bir şey hissettim. Beni hiç bırakmamasını istiyordum. Öylece sarılıp kalalım istiyordum.

"Ben gidiyorum"
"Tessa beni bekle beraber gidelim lütfen."
"Benle niye gidiyorsun ben gidiyorum"
"Tessa lütfen"

Kıramadım onu.

"Tamam bekliyorum"

İçeriye girdik. Bu arada adım Tessa. Sevdiğim kızın adı da Merry.

Merry sıraya geçti ben küçük çocuklara yardım etmeye gittim. İşim bittiğinde. Sırama geçtim. Hoca Roza ile eş olmamızı diğer tarafta çalışmamızı söyledi. Merry'in önünden geçtim ve ona bakım. Oda bana bakıyordu. Birbirimize gülümsedik. Roza'yla çalışmaya başlamıştık. Yakın dövüş çalışıyorduk. Ona baktığımda oda buraya bakıyordu. Güldüm oda güldü. O güldüğün de ben kendimden geçiyor başka alemlere dalıyordum. Roza'yla tatami almaya gittik. Bilerek önünden geçtim. Isınma hareketlerini yapıyorlardı.

"Tessa sırtımdan bastırır mısın"
"Tabii ki"

Bastırdıktan sonra tatamileri almaya gittik. Geri dönerken ordan geçmedik. Çalışmaya devam ettik Arada ona bakıyordum. Hatta hep bakıyordum. Mola olmuştu. Yanıma geldi. Şakalaştık. "Gel şurada oturalım" diyerek elini tutup götürdüm oturduk. Emma geldi ona sarıldı. Bende diğer kızların yanına gittim. Beni çağırdı.

"Tessa ya Emma beni öpüp duruyor sapık"

Emma'ya küfür etmiştim çünkü; sinirlendim.

"Sikerim seni Emma bir daha görmim"

Diğer kızlar geldi. Birden yere yatırdılar beni. Şoka uğradım biran. Şaka yapıyorlardı. Mola bitti ve gittiler. Çalışmaya devam ettik. İdmana bitmek üzereydi. Tatamileri geri götürmeye gittim. Yine önünden geçtim. Tatamiye vurdu.

"Eh be" dedim. Güldü. O gülünce içimde kelebekler uçuşuyordu. Bıraktıktan sonra geri döndüm. Yanında duran Lisa yakamdan tutarak beni çekti. Merry de elimi tutup döndürdü. Gülerek uzaklaştım. Ellik kalmıştı onu alıp yerine götürmeliydim. Önünden geçecektim. Geçerken çerme taktı. Bozuntuya vermeden gittim.

İdman bitti. Soyunma odasına gittiğim de hızlı hızlı giyiniyordu. "Yavaş giyin" dedim. O daha şaka yaparak hızlandı. Bende atletinin altından gözüken sütyeni ni açtım. "Ya Tessa geri tak"
"Sende yavaş giyin"."Hangisine takim bir mi?"
"Hayır üçe tak"
"Yavaş giyin ısırırım valla" Tabii ki ısırdım :)

Ayrılma vakti gelmişti. Ve ayrıldık.

-----------

Çok yorgunum ve uyumam lazım yatsam iyi olucak. Ah Merry seni seviyorum. Yine aklıma geldi. Uyurken onu düşünerek uyumuştum.

Şimdilik bu kadar. Umarım beğenirsin. Lütfen okuduysanız iyi ya da kötü yorum yapın. O kadar yazıyorum en azından emeğe saygı. Beğenirseniz voteleyin lütfen. İlgi görmezse silerim herhalde. Umarım görür ve silmem. LÜTFEN OKUYUN VE GÖRÜŞLERİNİZİ YORUM YAPARAK BİLDİRİN. BU KONU HAKKINDA BİLGİ ALMAK İSTEYEN OLURSA MESAJ ATABİLİR. YARDIMCI OLURUM. Şimdiden teşekkürler.

SİZ BİR KIZI SEVDİNİZ Mİ HİÇ? (GirlXGirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin