~ Diluc szemszöge ~
- Basszus.. -ordítottam kapkodva a levegőt. -Ellie.. kérlek..csak legyél jól.. -imádkoztam magamban.
Futottam, ahogy csak bírtam. Hirtelen lendülettel vágtam be az ajtót a fogadómnál. Belépve láttam, hogy Kaeya még mindig ki van ütve, a zene hangos, az emberek részegek.
Egy perc sem telhetett el, de dulakodás hangját kezdtem el hallani a felső szintről. Olyan gyorsan kezdtem el rohanni fel a lépcsőn, hogy az egyik fokában megbotlottam, aminek köszönhetően előre estem. Viszont még a jobb kezemmel pont meg tudtam tartani magamat a földtől, de ennek hála megrándult a vállam amitől kicsit felszisszentem.Bal karomat odakapva jobb vállamhoz tápászkodtam fel, majd indultam meg a hangforrás irányába. Gyors léptekkel száguldok végig a vörös szőnyeggel megáldott deszkapadlón.
-Kérlek csak legyél jól.. kérlek csak legyél jól.. -ismételgettem a mondataimat, mialatt egyre inkább urrá lett rajtam az idegesség.
Egyenesen az ajtó előtt álltam, vettem egy nagy levegőt majd benyitottam. A szemem elé tárult az, amitől a legjobban tartottam.
Ellie mozdulatlanul és a saját vérében feküdt a szoba kellős közepén.
-Ellie..?-szemeim kikeredtek a lány láttán
Nem akartam hinni a szememnek. Gyorsan oda térdeltem mellé és ellenőriztem a pulzusát. Alig volt neki, a keze úszott a vörös folyadékban és az egész teste reszketett.
Hirtelen elöntött a mérhetetlen düh.. a halott apámat ugyanígy gyilkolták meg.
Nem hagyhatok mégegy életet így elveszni..
-Te...- emeltem a tekintetem a velem szemben álló nőre. -Hogy merészelted?-tettem fel a kérdést dühösen. Előrántottam a kétélű skót kardomat és egyenesen a nőre szegeztem azt.
A nő csak vigyorgott, mint a kiskutya aki egy hatalmas csontott kapott.
-Tényleg meg akarsz velem küzdeni Piroska?-bukott ki belőle a nevetés mondtata közben- Tudom ám, hogy mit tettetek.-vette komolyra hangnemét
Hirtelen a karján lévő felvillano karkötőre szegezte tekintetét, majd megforgatta szemeit.
- Majd máskor, és oh.. Ellie drágám. Még visszajövök érted. -nézett a földön fekvőre és ezzel zárva mondatát egy füstfelhő és mintha sose létezett volna.
Boszorkány..
Ledermedtem egy pillanatra de aztán fejenütött. Megfordultam de a lány még mindig ott hevert a padlón. Lassan megemeltem és menyasszonyi pózban kezdtem el vele rohanni a kijárat, majd a közeli orvos felé. Kilépve a fogadóból megcsapott a picit hűvösebb időjárás, ezért gyorsan a lányra terítettem a fekete kabátomat. Az úton azt a csoda szép arcát kémleltem. Az egyik pillanatban elkezdte nyitogatni szemét amire gyorsan reagálva oda kaptam tekintetemet.
-Nyugodj meg minden rendben lesz.. Igérem. -suttogtam lágyan.
Miért csinálom én ezt?
Nemtudom mióta de amikor ránézek Ellire forróság tölt el, amit eddig sose éreztem. Néha csak úgy megérinteném az arcát, haját vagy esetleg fognám a kezét. Megakarom védeni mindentől és mindenkitől nem a parancs miatt, hanem saját akaratomból. A gondolataimba meredve felse tűnt, de oda értem az orvos háza elé.
A hatalmas szürke épület volt az városon belül. A falakon kúszó növények tündököltek a lámpák fénye alatt. A hatalmas kapuján belépve egy lány fogadott minket, aki azonnal rohanni kezdett, mint meglátott.- Diluc? Miben segíthetek? -kérdezte a lány aggódva. Elliet meglátva elkezdett valakinek beszélni egy eszközön keresztül és pár másodperc múlva már egy hordágyat is hoztak az előtérbe, ahol tartózkodtunk.
YOU ARE READING
Lángokba Borulva [ Diluc x Oc ]
FanfictionEllie elvesztette minden emlékét ideiglenesen a múltjáról, próbál új életet kezdeni, de ebben a saját múltja és az abban lévő emberek ezt nem hagyják egykönnyen. Jean parancsára Diluc kezei alá kerül, hogy védelmezhesse a lányt a hozzá eljövő árnyak...