Nagy nehezen, de rávettem magamat ennek a szerencsétlennek a követésére. Gyors léptekkel siettem a fiú után, majd teljes némasággal sétáltam mögötte.
Nagyjából egy órán át sétálhattunk, amikor megérkeztünk a célállomáshoz. Legalábbis úgy tűnt..
- És most?-kérdeztem
- Most mi lenne cicám? Bemegyünk. -válaszolta
Azzal beléptünk egy tágas templomba, amiben csak egy apró fényforrás volt, ami a tetőről szűrődött le. A termet már benőtték a növények. A falakon ősi rúnák voltak felrajzolva. A tető néhol töredezett és régi üvegből volt kirakva.
Remélem a tető nem most szándékozik leszakadni..
- Childe.
- Igen?-fordult felém
Én csak értetlen szemekkel néztem rá, hogy talán veszi a lapot és végre elárulja, hogy miért is vagyunk itt és mit is akarunk csinálni most tulajdonképpen.
Kezeimet összefonva magam előtt figyeltem a fiút aki csak ide-oda kapkodta tekintetét, keresve valamit a romok között.
- Megvan!-kiáltott fel
Felkapva erre tekintetemet már előttem ácsorgott a kezében egy régi papirusztekercset tartva.
- Mesét fogsz olvasni?-kérdeztem gúnyolódva
- Naa, most miért vagy velem ilyen bunkó? Tudtommal semmi okod sincsen rá, hogy ilyen legyél velem.-válaszolta
Csak kérdőn néztem rá, hiszen még mindig egy Fatui tagról beszélünk, ami önmagában is elég okot ad, de annyiban hagytam a dolgot.
- Tehát.-kezdett bele.-Mindezek előtt. Szeretnék a tudtodra adni néhány dolgot.
Csak bólintottam válaszul.
- Megvan az a rész neked, amikor a testvéred éppen elad egy személynek?-kérdezte
- Igen, de te mégis honnan tud~
Nem engedte, hogy befejezzem, mivel azonnal a szavamba vágott.
- Ott voltam.
Hogy mi? Mégis mit kereshetett ott?
- Scara furán viselkedett már pár napja, ezért követtelek titeket a küldetésetek során. Mikor megtaláltalak titeket te éppen a földet nyaltad.
- Ch...
- Láttam, azt is ahogy átadott Kaeyának.
Tehát Kaeya volt az. Ez sok mindent megmagyaráz..
- Odamentem, de te már sehol se voltál mire odaértem. Kérdőre vontam a bátyádat, hogy mégis mi a francot művelt.
-x-
- Mit művelsz?
- Semmi közöd nincs hozzá, Tartaglia.
- Hát eléggé nehéz elmenni amellett a tény mellett, hogy éppen eladtad a testvéred a saját érdekedben.
- Na és?
- Mit na és? Nem gondolod picit szánalmasnak, Scara?
- Vigyázz a szádra. A felettesed vagyok te kis sze~
Azzal a lendülettel mellette teremtem és egy mozdulattal szilánkosra törtem a bal karját.
- Hogy is mondtad?
Egyre erősebben kezdtem rászorítani törött karjára, ami fájdalmat váltott ki Scarából. Szemeibe néztem, amiről gyilkos vágyakkal teli szemem tükrözödött. Már éppen készültem volna támadni de egy hirtelen harangszó miatt kizökkentem a koncentrációmból, amit ki is használt azonnal. Majd erejét használva kibújt szorításom alól és elmenekült.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Lángokba Borulva [ Diluc x Oc ]
FanficEllie elvesztette minden emlékét ideiglenesen a múltjáról, próbál új életet kezdeni, de ebben a saját múltja és az abban lévő emberek ezt nem hagyják egykönnyen. Jean parancsára Diluc kezei alá kerül, hogy védelmezhesse a lányt a hozzá eljövő árnyak...